![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van die skinhead hardrock groepjes ben ik zelf weinig fan.
Maar de zangeres Viking uit Italië vond ik wel goed 8) ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 maart 2006 om 23:26. |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel ik niet onsympathiek sta t.o.v. uw streven het extreem-rechts te bestrijden, gaat u m.i. veel te ver in uw fanatisme. Dit is een forum over politiek. Een discussieforum. Discussieren doe je met tegenstanders op basis van argumenten. Voorzover ik kan zien wordt dit forum netjes beheerd. Zowel extreem-links als extreem-rechts mogen hun zegje doen zolang ze niet tever gaan. En waar krijg je verder nog de kans om met nazi's in discussie te gaan? Het zou een wel erg flauw forum worden als je hier alleen met medestanders zou kunnen praten. Toen dit forum twee dagen geleden op een andere server werd gezet heb ik in de tussentijd eens gekeken op, het veel door gebanden genoemde, 'Vlaanderen actueel'. Wat een slecht forum! Er werd alleen geroddeld en geklaagd voorzover er al bezoekers waren. Ik kwam er wel veel namen tegen van mensen die op politics geband zijn. Voorzover ik hun posts ken zijn ze terecht geband. Ik ben ook geen fan van hen maar toch zou ik ze liever weer op politics zien. Bedenk wel dat elke klacht of ban dit forum armer maakt. Net zolang tot alleen mensen overblijven die discussieren over de kleur van hun nieuwe partijvlag. Dat u een paar maal op de vingers bent getikt is terecht. Als ''karweitjes'' een bevolkingsgroep zou zijn dan is (denkbeeldig verboden) zin:'Karweitjes moet je afmaken" net zo erg als: - Sommige mensen zeggen: Karweitjes moet je afmaken. - Sommige mensen zeggen: Karweitjes moet je afmaken. Erg heh? ![]() - Sommige mensen zeggen: Karweitjes moet je afmaken. Maar daar ben ik het niet mee eens. (Ojee, smile vergeten!) De moderatie moet dan maar uitzoeken wat de bedoeling van de schrijver is geweest. En dat kan nooit de bedoeling zijn! |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 12 maart 2006 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() dubbel
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 12 maart 2006 om 11:31. |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Als je tegengehouden wordt voor overdreven snelheid, moet je ook niet afkomen met 'ik wist het niet'. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ik vind dat er hier nogal veel geïnterpreteerd wordt & dan vooral onnodige interpretaties rond woord & daad - communicaties .
Wat mij opvalt is dat er enkelingen grove taal mogen gebruiken en weergeven op dit forum en andere zoals mij mogen dat niet ???? In Antwerpen klaagt men vooral over ongelijkheden die hier zo op 123 kunnen aangetoond worden. Dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen en vluchten van dit forum begrijp ik zelf dus héél goed . Dat er vermeld staat dat moderators " n i e t " aktief mogen meedoen met discuties spreekt ook boekdelen. Mensen zoals ik die jaar en dag bij gezinnen en mé mensen werken worden hier op dit forum misbegrepen; men legt steeds woorden ( interpretaties ) in andere mensen hun mond daarna gaat men ze wat pesten omze nadien te bannen. En dit omdat ze niet in " u w " ettiketje passen ow sorry & dit omdat deze mensen niet in het ettiketje passen van 5 persoontjes die denken dat ze sociaal zijn maar bemerken dat er al enkele afhaken en zich niet welkom voelen op dit forum . Da geschrijf dat ge tracht weer te geven over gelijkheid - geslacht - discriminaties ...enz zijn evengoed te bemerken aan de verantwoordelijken van deze schijn sociale forum . Voorge schrijft over communicaties en gezinnen ...luistert dan eerst naar de mensen die daarvoor studeerde , jaren werken en hierin veel ervaring bezitten in plaats van ze de mond te snoeren en te bannen . Voor u mé uw team privé berichtjes stuurt en pest en interpreteerd wat sex en andere woorden betekenen voor " u " & uw team denkt dan " eerst " eens aan de mensen die met interpretaties kunnen omgaan in plaats van gekwets onbegrepen over te komen en associale posts te plaatsen over hoe men hier te werk gaat . Trouwens nog iets ....uitschrijven van een systeem is ook een vorm van sociale communicatie in plaats van te zorgen dat men zich niet kan uitschrijven wat natuurlijk goed is voor aantal gebruikers voor dit forum . Waarom deze forum zo werkt vraag ik me nog steeds af mischien is het zo omdat dan het aantal gebruikers blijft stijgen ipv afneemt op deze site . Echt sociaal is men hier ni in woord en daad ; omgaan met anderen is blijkenlijk al meer dan 100 jaar moeilijk in corrupt Antwerpen. Blijkbaar zijn hoge % cijfers en euro's belangrijker dan de mensen ; blijkbaar zijn de interpretaties van 5 menskes belangrijker dan iemand die langer dan 15 jaar in armoede met en voor mensen werkt . Vermits der ier geen waardering aanwezig is of zo goed als niet vermits men geen begrip heeft voor arbeiders maar meer voor mensen met grotere smoel & loon zie ik niet het politiek zelfs sociaal nut van deze forum . Zo goed als elke topic klaagt men over het misvatten van een post van iemand; men klaagt over de essentie die steeds zoek raakt & waarom ....ik weet waarom groot Antwerpen daar moeite mé heeft want ik bemerk da zelfs hier ( eigen interpretatie ) . Dat men leert omgaan met ipv muggezift of tracht te interpreteren hetgeen men waarneemt omzo de dingen des levens moeilijker te maken en makkelijker andere de mond te snoeren of te verwijderen . Eigen volk telt ook en dan bedoel ik daarmee eigen volk waar armen tussen zitten die bewust gepest worden . De laatste tijd hoort men veel over het woord cyber pesten hetgeen men zelfs nog niet beseft wat dit inhoudt . Hoe meer onbegrip en bans en mensen die zich ni welkom voelen des te meer besef ik hoe corrupt groot Antwerpen mé woorden en daden speelt van mensen . Oplossingen hiervoor zijn er niet ...vermits men er vanuit gaat dat moderators heilig zijn ...bemerk ik . Wa ik ook bemerk is dat ik niet de enige ben die hier vlucht en zich niet thuis voelt . Om het hier volledig sociaal te maken vraag ik aub aan de heren moderators ...enz om GEEN privé berichtjes meer te sturen want ik gooi ze al een tijdje direkt de prullenmand in . over schrijf fouten gesproken ....in het begin kreeg ik daar veel comentaar voor ook van moderator of webmaster en dergelijke ....seg jongens ga eens wa spelen in een speeltuintje aub zo ver mogenlijk van mijn persoon ...dank u . Hebt ge zelf al eens gekeken hoeveel schrijf fouten jullie maken als modererend orgaan ?! Hebben jullie al eens de moeite gedaan om geen mensen aan te wijzen en te bannen of is het een nieuwe rage om bepaalde groot mondige mensen de mond te snoeren ...woordjes in de mond te gooien en erop los interpreteren zodat deze persoon zelfs als crimineel overkomt hmmm is da hoe ge mé arme arbeiders omgaat ?! Alez moge er nog veel mis vattingen en ongenoegen jullie paden doorkruisen wegens onconventionele reflecties die conservatief van aard zijn. Ow ja ....kvond da jullie nogal snel waren om mij te bannen ...ik zal even snel men ontevredenheid neerpennen. Knippen en verwijderen moogtge ook "nog" eens proberen ik koppiër dees en check het toch dus kan ik het altijd terug plaatsen : ) *onderwaardering tgo huislijk sociaal bewuste mannen bestaat & uitsluiting dus ook :'( brrrrr ik wil hier weg aaaaaaaaaaaaaaaah |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
99% van de forumdeelnemers weet zich behoorlijk te gedragen zonder zich door de regelementen heen te worstelen. Van die overige 2% past een deel zich zonder probleem aan, wanneer hen gewezen wordt op ontsporend forumgedrag. Slechts een miniem deel tast constant de grenzen van het hier toegelatene af. Meestal hebben ze inhoudelijk weinig te vertellen, ze zoeken m.i. grotendeels de aandacht te trekken, te provoceren. Ze begaan overtreding na overtreding, en wanneer ze terecht gewezen worden, beginnen ze plots andermans postings te screenen op identieke ongerechtigheden waarna een lawine aan klachten en verongelijkt gezeur volgt. Gevolg daarvan: eindeloos knipwerk, telefoons naar CGKR, oeverloos heen en weergeschrijf via PB, discussies met verantwoordingen op het forum........zalige bezigheden. Ik zweer het. ![]() Er bestaan echter oplossingen die de meesten voor zichzelf toepassen zonder dat we handjes moeten vasthouden:
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 12 maart 2006 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() oei het gaat hier weer over de forum gebruikers - % en gerotzooi zo lees ik hmmm goed dat sommige grof mogen zijn .
ik vind da bepaalde hollanders ( in Antwerpen) ook te grof en gortig zijn in zake gedrag en omgang met vooral als het gaat over conflict hantering die ze hier niet kennen . Dat ze dan spreken over kunnen omgaan met bemerk ik hier ....niet . * Quote : % van de forumdeelnemers weet zich behoorlijk te gedragen....weet gij wat het woord gedrag betekent ...ik als orthopedagoog (opvoeder) ken héél wa psychologie in zake omgaan met ...jij?! *Geen procenten aub % thnx ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 12 maart 2006 om 13:50. |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() 13.54u --- stilte ---
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is dat de verdienste van dit forum? Dat ze neonazi's een forum geeft? Hierboven schreef Phrea|K dat op het forum van Stormfront een wachttijd door moet en je postings, vooraleer ze verschijnen, worden gecensureerd. Jeps, zo gaat het op neonazi-forums. Hier wordt de deur wagenwijd opengezet voor hen die in werkelijkheid dit forum meteen zouden sluiten als ze daar ooit de kans toe zouden krijgen. Ik klaag hier al van het begin af aan de aanwezigheid van neonazi's en hun halfzachte meelopers (vul hier in wie ik bedoel...) aan, met het enige resultaat dat ik ervan beschuldigd wordt tegen de vrije meningsuiting te zijn van neonazi's en aanhang. Ik werd zelfs geband voor een discussie met een neonazi (Guderian), omdat ik zijn privacy zou geschaad hebben en persoonlijk beledigd hebben. Elders krijgen die neonazi's wel de deur voor hun neus toegeklapt. Bovendien, als ik zo naar mijn slechtepuntenrapport kijk op mijn profiel (dit forum werd door scholieren opgezet, het is er aan te merken) zie ik dat mijn strafpunten er nog altijd staan. Ik heb het dan over die strafpunten die ik kreeg door topics die over het VB gingen, ze niet in het juiste (VB-) forum te hebben geplaatst. Ondertussen werd dat forum door de moderatie opgedoekt, maar zijn wel mijn strafpunten blijven staan, waardoor ik al op 7 januari j.l. voor en week geband werd. Moet ik nu schadevergoeding eisen voor die onrechtmatig toegekende strafpunten die nog altijd op mijn virtueel Bewijs van Goed Gedrag & Zeden zijn blijven plakken? Volgens de moderatie is dat zelfs voor een duurtijd van 1 jaar? 8)
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het woord neo nazi gebruikte ik ook ooit 2 maal ofzo ...nooit tegenover de gewone man in de straat maar meestal tgo directies of modererende indivudutjes mé groter loontje dan ik .
Meestal komt het door het onbegrip en een grote mond dat ik dan nog een grotere mond opsteek; iederéén gelijk voor de wet zegt men . Organisaties al dan niet door armen of particulieren opgestart rijzen ook als paddestoelen uit de grond vooral in hoofd steden zoals Brussel of groot Antwerpen ...de sociale beweeg redenen en communicaties vindt men hier op dit forum . Ieder 1 zou naar de rechter moeten stappen en schade vergoedingen mogen eisen voor sites zoals deze . Euhmm meneer den verzet . org misschien dat basta.be u graag wil helpen daar zitten veel advocaten die ook moeite hebben met bepaalde sociaal lijkende mensen en helpen graag mensen die uitgesloten;misbegrepen of gepest worden . Er zijn nog tal van andere organisaties om aan te tonen hoe sociaal men hier en daar bezig is . Wie weet kunnen we hiervoor ook Polen inschakelen via Nederlands interim bureau om tegen een loontje van 4euro alles administratief te noteren...dan komen er wat meer diensten cheques vrij ipv overvol hoofdstedenlijke succesies en mensen die graag % en euro's zien ipv de mens . ![]() 99 jaar geleden hadden de nazi's in Antwerpen meer te zeggen dan het eigen volk dermee dat politie diensten toen het één na het andere huis bezocht hmmm allemaal vriendjes politiek zonder respect voor de mens in de straat . Zelf ben ik geen neo nazi man ofzo mor het zen ook " mensen " . Laatst gewijzigd door duncan : 12 maart 2006 om 14:32. |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor wat betreft uw akkefietje met de moderatie, denk ik dat als u een PB'tje schrijft naar een van de moderatoren waarin u een en ander uitlegt, het uiteindelijk wel goed komt. |
||||
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Lap ik ben al ni alléén hmmm raar hé
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Van je uitleg hierboven had ik geen jota begrepen, maar ik begrijp je nu wel beter omdat je het duidelijk eens bent met de auteur hier net boven.
![]()
#55 |
Banneling
|
![]() Misvattingen en communicaties zijn modern in gebruik tegenwoordig
![]() Meestal ga ik steeds akkoord met sommige posts...anders zou ik me daartoe niet reflecteren lol ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 12 maart 2006 om 15:56. |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is het onzin wat je schrijft over negationisme. Onze Belgische negationist Siegfried Verbeke werd al enkele jaren eerder EERST veroordeeld in Nederland vooraleer het hier gebeurde. Het is tenandere Nederland dat Siegfried Verbeke heeft uitgeleverd aan Duitsland, waar hij sinds augustus 2005 op zijn proces wacht. België had hem al een jaar eerder vrijgelaten en niet willen uitleveren. SV werd gearresteerd op Schiphol toen hij onderweg was naar zijn Filipijnse vriendin (Eigen Volk Eerst dus in de praktijk <grin>). Op mijn site kan ik zoveel over negationisten en negationisme schrijven als ik wil. Ik citeer wie ik wil en wat ik wil. Als ik hier wil citeren vanop mijn site wordt ik geband voor negationisme. Moderator Peter Johan heeft het duidelijk geformuleerd: discussies pro én contra negationisme zijn verboden op dit forum. Dwz op zijn forum maar niet op het internet. Vermits ik contra negationisme ben, wordt ik ook geband als ik erover durf te beginnen. Raar maar waar. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar draai het eens om: Zou u dat, wat de neonazi's op dit forum beweren, onweersproken willen laten? Als u ze wilt tegenspreken moet u zich aan de regels houden. Er kan veel. Daar hebben we allen baat bij. |
|||
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Dan bent u geband om een andere reden. Wat u zegt is aantoonbaar niet waar. Ik heb zelf met Skorzeny een vergaande discussie gevoerd, o.a. over negationisme. (Zie het Europa-forum: Hitler is de bevrijder van Europa o.i.d.)
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 16:27. |
|
![]() |