![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
32 uur van 50 minuten; blijft nog over: 27 uur effectief. In dat lessenpakket zit 2 uur LO waarvoor je niets hoort te doen; blijft nog over 25,5 uur. Lessen zoals PO of MO zitten er eveneens tussen; blijft nog over 24 uur. Lessen zoals godsdienst en esthetica: van hetzelfde laken een broek; blijft over 21 uur. Trek daar nog wat andere onbeduidende vakken en uren af zoals informatica, studies, lessen die wegvallen en verplaatsingen tussen twee lessen door, en je zal al tevreden mogen zijn als je uberhaupt aan 15 uur effectief "inspanning" komt. Die 20 uur leren is natuurlijk ook een fabeltje... Als ze aan 2 uur per dag komen, dan zijn het wschl al grote blokbeesten, en dan zit je op weekbasis nog steeds maar aan 10 uur. Een totaallvan 25 uur dus... Indrukwekkend hoor... Een kleine raad: ga niet naar de universiteit, want dat ga je jezelf met deze ingesteldheid nog ferm beklagen... ASO stelt niets voor in vergelijking met universitaire studies... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Frodo, ik stel voor dat je zwijgt tot je aan de universiteit zit
![]() Zeg mij eens: heb je al veel gewerkt voor school in de paasvakantie? Ik zit hier iedere dag te studeren... Terwijl, in 't zesde middelbaar genoot ik van Italië. Mij maak je niet wijs dat het ASO een grotere werkdruk heeft dan de unief. |
![]() |
![]() |