![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wiskunde ? Frans? Scheikunde ? Waarom zijt ge niet gebleven, werk zat in "moeilijke" klassen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gebrek aan tijd zal alvast de reden niet zijn ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ik ga niks meer aan jouw patatneus hangen.
trek jij maar je typische middenstandsconclusies met je boerenverstandje, ok? ik lig er niet van wakker. ik weet uit ervaring dat ik beter kan lesgeven dan de doorsnee leerkracht die nu zit te janken over stress. dat is voldoende voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zijn die "moeilijkere" jongeren bij jou nagebleven om wat extra oefeningen mechanica te vragen, aangezien jij toch beter lesgeeft dan de doorsnee leerkracht en ze het bij jou wel zullen snappen. Misschien zijn ze bij jou ("noem mij maar Mitgard") wel komen vragen na de les of ze geschikt zijn voor hoger onderwijs ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() wat zoek je nu toch wanhopig een reden voor het feit dat ik geen problemen in het soort vak dat ik gaf.
zielig hoor. een stagairtje van 23 dat z'n eerste lesjes komt geven, dat is zowiezo 'feest' voor een klas in 't middelbaar. maakt niet uit welk vak, dat is gewoon een uur speeltijd voor die mannen. als je dan je mannetje niet staat door het interessant te maken loopt het gegarandeerd mis. ik had geen dvdke om op te zetten, m'n enigste hulpmiddelen waren een bord en een krijtje. enkele maanden geleden was er nog een vrouwelijk stagairtje die dezelfde vakken gaf als ik, voor dezelfde klas en daar ging het compleet fout. dus hou je zielige insinuatietjes maar voor jezelf ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------------ Vooraleerst; boerenverstand,..........chapeau !! Ik ken je niet, maar heb uit de enkele cross-section posts die wij nu recentelijk hadden (denk ik) begrepen welk jouw situatie is. Wat Mitgard betreft,...geen domoor, alvast niet, maar het is een beetje moeilijk om leerkrachten met elkaar te vergelijken. Het soort van leervak, waar boerenverstand naar verwees, is zo bepalend om de ........' frustratiefactor ' te bepalen , dat het lastig wordt om de vinger te leggen op het schoolprobleem. Eigenlijk is het natuurlijk niet moeilijk, boerenverstand vroeg naar het onderwezen vak van Mitgard, en die paste voor elke commentaar. Maar één factor in het onderwijs-gebeuren werd nog niet aangehaald. En het is helaas vedrietig om dat erbij te betrekken,...maar welk is de fysieke verschijning van de leerkracht ????? Onze nieuwe macho-boys - moet ik er echt een origine bij vernoemen, neen toch?- hebben hebben slechts respect voor size. Size does matter voor die ettertjes. En daar sta je dan als gemotiveerd , gedreven en bewonderenswaardige leerkracht die een bende culturele en maatschappelijke barbaren de belangrijkste basis van hun leven moet bijbrengen terwijl die klieren vanuit hun gemeenschap een kompleet ander signaal krijgen. Maar goed dat ik geen leerkracht ben. Jeugd heeft zo zijn zonden, het is van alle tijden, maar vroeger had een leerkracht status, nu alleen klachten. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klachten & onderwaardering inderdaad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL daarom hem ik u graag omdatge ontwikkeling zegt hierdoor en iddd genoeg conservatief truttig corrupt gedoe pff amai . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En wie betaalt de uren die u op het wereldwijde net doorbrengt?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |