![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Onlangs werd er nog iemand voor zo'n zever veroordeeld. Er worden blanke autochtonen genoeg gediscrimineerd, zij kunnen bij het CGKR geen verhaal gaan halen. Dit is een apparaat dat zuiver en alleen ten dienste staat van vreemdelingen, wat op zichzelf al een vorm van discriminatie is.
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het CGKR is er alleen voor allochtonen: klopt gewoon niet Iemand is veroordeeld voor het roepen van "vuilte Turk": kan je dat onderbouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Moet hier nog ergens op het forum staan, als ik tijd en zin heb zal er eens naar zoeken.
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geloof het pas als ik het zie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Even googelen met 'vuile Turk' en voila: "Vuile Turk'' kost Gentenaar 2.375 euro
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Tja, hij heeft ook:
,Als ik ooit iemand doodrijd, zal het iemand van uw ras zijn' gezegd En als ze iedereen zouden beboeten die vuile Turk zegt, dan zou dat wel behoorlijk veel geld opleveren. Ik denk toch dat meerdere omstandigheden in dit geval tot die boete hebben geleid. Laatst gewijzigd door Smurfje : 22 maart 2006 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() haha wat een marginaal voorval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Blijft een feit dat het CGKR alleen vreemdelingen onder haar vleugels neemt en autochtone blanken die gediscrimineerd worden in de kou laat staan. Je moet als blanke maar eens proberen om een klacht in te dienen nadat een bruine 'vuile hond' naar je heeft geroepen. Vliegt gegarandeerd in de prullenbak. Maar als een bruine 'vuile Turk' naar haar hoofd krijgt... dan is het kot te klein. 8)
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() 2.375 euro is inderdaad veel geld voor zo'n marginaal voorval.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het is ook vrij oneerlijk dat het zo veel gebeurt en er maar heel af en toe is eentje een boete moet betalen. Nuja dat meisje wou hem blijkbaar voor de rechter slepen, zou ik waarschijnlijk niet gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Erg, hé.
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Actie en reactie. Er is zoveel oneerlijk aan de multikulturele samenleving, dat we gedwongen worden met deze creaturen samen te leven is er één van. Mensen kroppen hun woede op, tot er een uitbarsting komt en dan krijg je zaken als dit. Het kan nog veel erger, dit is nog maar een voorbode van wat gaat komen. Het multikultureel gedocht grijpt ons naar de keel, verstikt ons en probeert ons dood te maken. Verbaal en fysiek geweld zijn het enige verweer dat ons nog rest.
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik niet alleen, een gans volk wordt gediscrimineerd en verdrukt door gewetenloze schurken en lafaards zoals die bij het CGKR aan het werk zijn. Dat joden zulke antivolkse-apparaten steunen is al langer geweten.
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 22 maart 2006 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
I.v.m. doe boete: niet iedereen die te snel rijdt wordt geflitst hé. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Echter, het probleem is dat er juist in jouw boodschap een 'tenzij' is. En in die 'tenzij' staan twee dingen:
De Islam, net als de Katholieken, hebben de neiging om de mensen in te delen in twee groepen: verheven gelovigen en verwerpelijke ongelovigen. Is dat dan zoveel beter dan racisme? En hier hebben zowel het Christendom en de Islam al herhaaldelijk bewezen dat ze echt niet tolerant zijn voor mensen met het andere idee, zelfs al is dat idee perfect vreedzaam en humaan. Vraag het maar aan diegene die de godsdienst wil verlaten. Uit de Koran (Surah 18): 103. Zeg: "Zullen wij u verhalen omtrent degenen die het grootste verlies in hun werken zullen lijden?" 104. Diegenen, wier streven gericht is op het leven dezer wereld en denken dat zij een bijzonder goed werk verrichten, 105. Dezen zijn het die de tekenen van hun Heer en de ontmoeting met Hem verwerpen. Derhalve zijn hun werken verloren gegaan en op de Dag der Verrijzenis zullen Wij geen weegschaal voor hen oprichten. 106. De hel is hun beloning wegens hun ongeloof en de spot die zij met Mijn Tekenen en Mijn boodschappers bedreven. Het is dus niet belangrijk om in de eerste plaats goede daden te verrichten, maar vooral om vroom te zijn. Je vliegt in de hel vnl. als je anders denkt. Merk op dat gewoon ongelovig zijn gelijk staat met spot drijven.
[SIZE=1]"I see only with deep regret that God punishes so many of His children for their numerous stupidities, for which only He Himself can be held responsible; in my opinion, only His nonexistence could excuse Him." A. Einstein (Letter to Edgar Meyer, Jan. 2, 1915)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Te sorteren onder de rubriek: "Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden."... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laten we ook een Centrum oprichten : Het CGR of centrum voor gediscrimineerde racisten, want dat zijn we allemaal, als ze hun gelijk niet krijgen. En met deze bedoel ik de allochtone kolonisten en hun linkse vriendjes, die alleen hun poeslieve kant willen zien. Laatst gewijzigd door Boadicea : 10 april 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |