Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2006, 21:18   #41
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
[/b]

Beste Piano,

Als bruine dwerg op dit forum, wil ik je waarschuwen :

stel, ik zeg stel dat het CS doorbroken in oktober doorbroken, dan zou jij - of all persons - héél blij moeten zijn.

Hier en daar een klein barstje in de dijk..... tot daar aan toe.

Stel, ik zeg stel dat het CS in oktober niet doorbroken wordt, dan moet jij -of all persons - U meer ongerust maken.

Het Vlaams Belang zal alleen maar nog groter, [SIZE=4]nog groter[/SIZE]
[SIZE=6]nog groter, [/SIZE][SIZE=2]worden met als gevolg bij de volgende verkiezingen, een tsunami van een dijkbreuk.[/SIZE]

Hoe het ook zij, geduld is een mooie deugd....
Als demokratisch, radikaal Vlaams-Nationalistische, N-VA'er, hoop ik dat het CS breekt. Liever vandaag dan morgen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 22:20   #42
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Als demokratisch, radikaal Vlaams-Nationalistische, N-VA'er, hoop ik dat het CS breekt. Liever vandaag dan morgen.
Maak er werk van in uw NVA kringen !
Het is de enige weg voor de NVA om te overleven !
Oud 16 maart 2006, 22:21   #43
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En wat ik nog merkwaardiger vind, nu neemt een rood mannetje als liegebeest Pianodinges het op voor de islam. Mensen die kritiek op de islam verwoorden, worden afgedaan als "moslimhaters". Lenin en Stalin keren zich in hun mausolea om als ze horen wat linkse rakker Pianodinges allemaal uitkraamt...
-----------

Maar natuurlijk beste Jan,...Nederland gaf hen het voorbeeld dat het best lucratief kan zijn om multicultureel te denken.
Wiens stem men krijgt,...diens gekleurde kont men wrijft.

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 22:59   #44
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Ik maak mij geen illusies. Het feit dat het VB enkel maar groter wordt ligt vooral aan het feit dat het racisme en de onverdraagzaamheid toenemen in onze maatschappij. Dat betekent concreet dat al 1 miljoen Vlamingen pure racisten en anti-democraten zijn.
Die laatste zin is een zware veralgemening! Iedere stem catalogeer jij met een racist of anti-democraat. Er zullen zeker een deel tussen zitten maar toch niet allemaal.
Neem een voorbeeld aan Guido Tastenhoye die net zoals jij met een buitenlandse partner woont maar tenminte de Vlaamse zaak niet uitspuwt.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 23:00   #45
Daphne
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anakin Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd dat ze de vakbonden hun vleugels ferm afknippen. Of nog beter, vernietigen die handel.
Precies met het doel deze ingesteldheid verder te cultiveren wordt het CS door het establishment ( = patronaat) vastgehouden.
Elke loontrekkende die de vakbond de rug toekeert om welke reden dan ook, is een stap dichter bij de uitbuitingseconomie naar Angelsaksisch model, waarvan het patronaat droomt.

Laatst gewijzigd door Daphne : 16 maart 2006 om 23:08.
Daphne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 23:44   #46
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correctie: geen Vlamingen maar Vlaams-nationalisten (leer het verschil kennen), racisten, negationisten, neonazi's, discriminanten, homofoben, moslimhaters enz.
Hmm!... Volgens het Inquisitiecentrum is dat het hanteren van het 'zondebokmechanisme'. En volgens diene rechter van Gent is dat een oproepen tot discriminatie en segregatie.... Allemaal leuke dingen om zwaar beboet te worden, met gevangenisstraf en de ontzetting uit de burgerrechten.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 23:51   #47
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En wat ik nog merkwaardiger vind, nu neemt een rood mannetje als liegebeest Pianodinges het op voor de islam. Mensen die kritiek op de islam verwoorden, worden afgedaan als "moslimhaters". Lenin en Stalin keren zich in hun mausolea om als ze horen wat linkse rakker Pianodinges allemaal uitkraamt...
Blokker-negationist JvdB, die met zijn 37.101 PB-spammings de twijfelachtige eer geniet de absolute numero Uno van extreemrechts op dit forum te zijn, scheldt er weer duchtig op los.

Jammer voor hem dat de moderatie Zwarte Jan af en toe kortwiekt. Zonder dat zouden de vlammen al lang uit mijn PC stralen en onder zijn vaardige hand mijn huiskamer in een crematorium doen veranderen en mijn blonde lokken, blauwe ogen in die prachtige perfecte tempel van de edele Ariër die ik ben <grin>, voor eeuwig in doffe grijze asse doen desintegreren.

Voor Jan ben ik al lang geen mens meer maar een 'linkse dinges' en een 'rood beest'. Dag Jan. Dit 'rood dinges' kruipt alweer onder de wol. 8)

Laatst gewijzigd door thePiano : 16 maart 2006 om 23:59.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2006, 23:51   #48
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Precies met het doel deze ingesteldheid verder te cultiveren wordt het CS door het establishment ( = patronaat) vastgehouden.
Elke loontrekkende die de vakbond de rug toekeert om welke reden dan ook, is een stap dichter bij de uitbuitingseconomie naar Angelsaksisch model, waarvan het patronaat droomt.
Ik heb persoonlijk ondervonden dat de vakbonden 'zeer goed' dezelfde methoden gebruiken... en dan ook nog 'zwarte lijsten' en buitengooien van werknemers die niet in de 'politiek-correcte' pas lopen...

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 17 maart 2006 om 00:05.
Oud 16 maart 2006, 23:59   #49
abi
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben lid van het ABVV. Ik ben een gewone bediende.
Wanneer gaat soort zoals jij,nu eens en voorgoed,ophokplicht krijgen ????
abi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 00:02   #50
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi Bekijk bericht
Wanneer gaat soort zoals jij,nu eens en voorgoed,ophokplicht krijgen ????
'Mijn soort' zal ophokken van zodra wij van 'jouw soort' kippesoep met balletjes hebben gemaakt.

Laatst gewijzigd door thePiano : 17 maart 2006 om 00:07.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 00:07   #51
born2bewild
Banneling

Standaard

zeg baby-milosevic, zou je niet beter gaan slapen?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 00:08   #52
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nationalisme: het begint met een lichte verkoudheid en het eindigt met de cholera. (thePiano 1 augustus 2004)
Volledig akkoord Piano... Laten we beginnen met het Belgisch nationalisme...
Oud 17 maart 2006, 00:15   #53
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

he daar oude man

hoe kan je nu zo spreken

kippensoep

mag men immers niet eten

In hokjes denken evenmin

voor u noch mij gewin

Wat nut heeft het om te zeuren

laat de toekomst maar gebeuren
Oud 17 maart 2006, 01:43   #54
abi
Banneling

Standaard

We moeten nu maar eens eindelijk met gans dit forum kunnen/willen toegeven,

ie wordt met de dag origineler

Citaat:
kippesoep met balletjes
abi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 02:21   #55
Ronny G
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Die Arbeidersbewegingen zijn zo democratisch, dat een vakbondsvertegenwoordiger die opkomt voor het VB, of er lid van is, al meteen uit de vakbond wordt gezet.
Alleen bij het ABVV is dit statutair goedgekeurd, en dat is ook niet echt onlogisch.

Als je toch persé op de lijst van een anti-vakbonds en anti-arbeiderspartij wilt gaan staan, lever dan maar je lidkaart in. Het Vlaams Belang gaat regelrecht in tegenover waar een vakbond voor staat.

You can not have it all...
Ronny G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 02:32   #56
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Er vooral niets aan doen: 't kan je anders een schorsing opleveren.
Oud 17 maart 2006, 07:32   #57
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny G Bekijk bericht
Alleen bij het ABVV is dit statutair goedgekeurd, en dat is ook niet echt onlogisch.
Je beseft toch dat zoiets illegaal is?

Citaat:
Als je toch persé op de lijst van een anti-vakbonds en anti-arbeiderspartij wilt gaan staan, lever dan maar je lidkaart in. Het Vlaams Belang gaat regelrecht in tegenover waar een vakbond voor staat.

You can not have it all...
Yes you can, my dear, want het is verboden mensen uit een functie of lidmaatschap van een openbare vereniging te ontzetten wegens hun politiek engagement/voorkeur, net zoals het verboden is om mensen uit een functie of lidmaatschap van een openbare vereniging te ontzetten wegens hun huidskleur.
Oud 17 maart 2006, 08:12   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie met Belang praat, verliest ACW-steun
do 16/03/06 - De christelijke arbeidersbeweging ACW sluit elke coalitie met Vlaams Belang uit, ook op lokaal vlak. Onderhandelingen met die partij wijst het ACW eveneens af.

Mandatarissen die oproepen om in hun gemeente samen te werken met Vlaams Belang verliezen de steun van het ACW bij de gemeenteraadsverkiezingen, zegt ACW-voorzitter Jan Renders.

"Vlaams Belang staat een samenleving voor die radicaal het tegenovergestelde is van de samenleving die wij vooropstellen", zegt Renders.

De voorbije dagen hebben verschillende burgemeesters van CD&V-strekking het cordon sanitaire in twijfel getrokken. Sommigen zijn bereid om met Vlaams Belang te praten over een eventuele coalitie na de gemeenteraadsverkiezingen.

CD&V-voorzitter Jo Vandeurzen (foto) heeft dat onlangs opnieuw veroordeeld en nu wijst dus ook ACW-voorzitter Renders elke samenwerking met Vlaams Belang af. Het ACW heeft traditioneel een bevoorrechte relatie met CD&V.

Het racistische VB denkt dat de buit al binnen is, en zeker de bruine dwergen op dit forum. Maar ik denk dat het allemaal nog gaat beginnen. Leuk toch?
Je denkt juist, Piano. Het moet nog allemaal beginnen. Eigenlijk IS het al begonnen en het is nog maar maart.
Hoe 'leuk' jij dat vindt bewijst het feit dat je hier niet langer weg kon blijven....
en de titels van de draden die je opstart.
Veel plezier gewenst in oktober.
Oud 17 maart 2006, 08:14   #59
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Yes you can, my dear, want het is verboden mensen uit een functie of lidmaatschap van een openbare vereniging te ontzetten wegens hun politiek engagement/voorkeur, net zoals het verboden is om mensen uit een functie of lidmaatschap van een openbare vereniging te ontzetten wegens hun huidskleur.
Is een vakbond dan 'een openbare vereniging'? Het is in elk geval geen vereniging waarvan je onontkoombar lid behoort te zijn: je kan je aan het lidmaatschap onttrekken. Er bestaat dus geen enkele reden waarom een vakbond niet de gekste eisen aan zijn vrijwillige leden kan opleggen.
Ik pleit er dus in 't algemeen gesproken voor dat een vakbond mag discrimineren, ook op niet-objectief verantwoordbare criteria. Jammer genoeg is er de nefaste discriminatiewet, die op de duur iedereen treft............
Oud 17 maart 2006, 08:21   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jammer genoeg is er de nefaste discriminatiewet, die op de duur iedereen treft............
Met andere woorden: de machthebbers, en daar zijn ook de vakbonden bij, hebben zichzelf de strop om te hals gelegd die voor anderen bedoeld was.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be