![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Da's tenminste duidelijk... Thx. Ik buig mij dan weer naarstig over mijn werk tot meerdere eer en glorie van onze cliëntelistische PS-zuiderburen en laat mij ook door deze verleiding niet van de wijs brengen...
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen dank.
Ook kwalijke flaminganten mogen de vruchten van mijn arbeid plukken. Citaat:
![]() Als er nog verleidingen in je hoofd rondspoken: breng me op de hoogte. Ik test ze uit en breng verslag uit. Dan kan je uit mijn oordeel feilloos afleiden of ze het waard zijn er je drukke bezigheden voor te onderbreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
50% waarheid het is niet het adjectief. Citaat:
Ik ben namelijk in verleiding om mij met mijn BDM (Browning Double Mode 9mm lupara) voor het hoofd te schieten... Laat je mij iets weten?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste poging is falikant afgelopen. Na het licht raken van een paar hersengebieden die de beweging coördineren, baande de kogel zich een weg door andere onschuldige gebieden in het hoofd om binnenin tegen het schedeldak van mijn assistent tot stisltand te komen. Hij is buiten levensgevaar, maar snokt héél nerveus. De dokter zegt dat dit voor de rest van zijn dagen niet echt meer zal beteren. Maar hij heeft nog een mooie tijd voor de boeg. Ik raadpleegde vervolgens een wapenexpert en die suggereert om eerst een vloeistof in de mond te nemen, zodat je hoofd uiteenklakt, ongeacht waar de kogel terechtkomt. Dit procédé leek ideaal te werken bij mijn tweede assistent. De whiskey die hij gebruikte accordeerde niet echt bij de hersenrestjes die tegen de bekleding van mijn hangar spetsten. Mag ik u dus wél een feestelijke slok klassewijn of een oude port aanbevelen? Ik kan leveren in quantiteiten van 6, maar vanaf 36 bezorg ik gratis aan huis, en voor 60 eenheden, geniet u een korting van 11+1 Uw Die®ba®e Supe®®edde® in nood: Staaf
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik jullie bezig over over 'Flup', jeetje zeg...
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar waar wil je het over hebben in het topic? Over hoe Nederland de Boeren heeft laten vallen in de Boerenoorlogen? Dat komt omdat Nederland niet sterk meer genoeg was na 1830! Denk daar maar eens over na... heel wat dingen waren dan heel anders gelopen! Maar die stomme Vlamingen moesten het weer verpesten. Niet bij Nederland willen, tsk. Eigen schuld, al die problemen die jullie nou hebben ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zeg wat je wilt, maar een prins op zo'n handelsmissie dat trekt de aandacht, ook die van de bedrijven / potentiële klanten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demografisch gesproken is Afrikaans de derde taal van het land, na het Zoeloe en Xhosa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nen 'taaie' bedoel je?
Hardleers in het leren is de taaie alleszins. Vooral in het leren omgaan met Vlaams-nationalisten.
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
black African 79%, white 9.6%, colored 8.9%, Indian/Asian 2.5% (2001 census) Languages: IsiZulu 23.8%, IsiXhosa 17.6%, Afrikaans 13.3%, Sepedi 9.4%, English 8.2%, Setswana 8.2%, Sesotho 7.9%, Xitsonga 4.4%, other 7.2% (2001 census) Klopt niet met je beweringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() Schitterend artikel in het Nieuwsblad. Gewoon vernietigend. Ik moedig dan ook de koning-pedofiel aan zo snel mogelijk de geest te geven zodat zijn minkukel van een zoon het natuurlijke ontbindingsproces met jaren kan versnellen, liefst in combinatie met een eerste ministerschap van de strikjeannet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren vergeten trouwens zeggen dat Afrikaans ook de lingua franca is onder de kleurlingen van Indische afkomst. Dat maakt dat de Afrikaanstaligen eigenlijk een doorsnee vormen de bevolking van de RSA: blanken, zwarten en kleurlingen. Afrikaans is dus NIET de exclusieve taal van "die wit mense". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit artikel breekt heel de belgicistische mythologie tot op de grond af. Niet de prins is de wegbereider, wel de zakenlui zelf. De prins daarentegen is eerder een last dan een hulp. |
|
![]() |
![]() |