Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2006, 07:05   #41
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Waarom haalde het extreem rechtse stadsbestuur in Orange dan alle boeken over homoseksualiteit, of romans met een holebi-personage dan uit de bibliotheeksrekken?

Daar geloof ik geen bal van.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 07:09   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
btw Piano, het lijkt dat jullie Peter De Rijck serieus onderuit hebben gehaald... zijn site is weg. vbwatch.be en dergelijke verwijzen reeds naar blokwatch. Ik neem aan dat vbwatch.org binnenkort ook gaat verwijzen naar blokwatch. Ein volk, Ein Reich, Ein Site ?
PDR kopieerde de ganse site van Blokwatch.be, kompleet met teksten, foto's edm. zonder toelating. Er zijn grenzen, zelfs het benevelde brein van PDR is geen excuus om alles klakkeloos te jatten.

Voor de rest zou ik zeggen: al wie een site rondom het Zwart Blok wil opzetten: ga je gang! Wat mij betreft is Blokwatch duidelijk de beste en ik heb er geen behoefte meer aan om op een site over het VB te schrijven sinds Blokwatch werd opgericht ruim een jaar geleden.
Oud 19 maart 2006, 09:03   #43
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
PDR kopieerde de ganse site van Blokwatch.be, kompleet met teksten, foto's edm. zonder toelating. Er zijn grenzen, zelfs het benevelde brein van PDR is geen excuus om alles klakkeloos te jatten.

Voor de rest zou ik zeggen: al wie een site rondom het Zwart Blok wil opzetten: ga je gang! Wat mij betreft is Blokwatch duidelijk de beste en ik heb er geen behoefte meer aan om op een site over het VB te schrijven sinds Blokwatch werd opgericht ruim een jaar geleden.

Rommelt het in het antifa-kamp ?
We zouden PDR nog dankbaar moeten zijn.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 maart 2006 om 09:04.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 09:43   #44
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan eens proberen met te stoppen met te beweren dat al wie geen VB-lidkaart of niet VB-gezind is te stigmatiseren als gewoon links of extreemlinks. Misschien helpt het wel? 8)
Je had onlangs een SP.A lidkaart als afbeelding staan dus dat je links word genoemd of verweten is je eigen fout.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 11:04   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreselijk hé? Dat iedereen niet is zoals jij bent.... Wat kan het mij schelen wat iemand in zijn privé doet? Zijn er soms al doden gevallen doordat 2 mannen of 2 vrouwen van elkaar houden?
Aids
Zijn er doden gevallen omdat die Bompard al 3 maal verkozen werd?...Nee.
Mij kan het ook niet schelen wat mensen in de privé doen.Zolang het maar privé blijft.Als je gedurig vanaf alle daken van de stad staat te brullen dat je enorm fier bent op wat je in privé doet, stoort het me wel.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 20:56   #46
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
kijk wat er gebeurt in België:ondanks dat er een groot aantal mensen gekant zijn tégen homohuwelijken & adoptie, worden er wetten gestemd om dit toe te laten.Degenen die daarmee niet tevreden zijn moeten dan maar in de kou staan, en al die homos hun gangetje laten gaan...maar dat vind ge dan weer normaal?
Volgend diverse peilingen blijkt dat ongeveer 60% van de Belgen voor de openstelling van het huwelijk was (meerderheid beslist, dat is democratie). Ik snap niet hoe iemand die tegen het homohuwelijk is schade ondervindt van de openstelling van het huwelijk, want ze hebben er niets mee te maken. Door het niet open te stellen berokken je wel schade aan degenen die er rechtstreeks bij betrokken zijn (holebi-koppels die elkaar wettelijk willen beschermen).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 21:02   #47
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Aids
Zijn er doden gevallen omdat die Bompard al 3 maal verkozen werd?...Nee.
Mij kan het ook niet schelen wat mensen in de privé doen.Zolang het maar privé blijft.Als je gedurig vanaf alle daken van de stad staat te brullen dat je enorm fier bent op wat je in privé doet, stoort het me wel.
Wie roept er gedurig van alle daken van de stad dat ze fier zijn op wat ze privé doen? Het is niet omdat holebi's gewoon zichzelf zijn en niet meer in de kast blijven zitten zoals jij dat zou willen, dat ze het van de daken schreeuwen.
En als er al eens om aandacht wordt geroepen, dan is dat om onrechtmatigheden aan de kaak te stellen (o.a. tegenover geweld tegenover holebi's of discriminerende wetten). Vrijheid van meningsuiting. U mag gerust zeggen dat u gelukkig bent met uw partner van het andere geslacht, ja zelfs met haar hand in hand over straat lopen... Dus waarom zouden wij dat niet mogen?
Moest iedereen gewoon doen over holebi's en ze met hetzelfde respect behandelen (sociaal en wettelijk) als hetero's dan zou de holebi-gemeenschap helemaal niet moeten protesteren tegen onrechtmatigheden. Als we op komen voor onze rechten, dan is dat omdat er bepaalde rechtse groepen in de maatschappij ze ons willen ontzeggen. Een homofobe actie roept nu eenmaal een reactie uit.

By the way, hetero's kunnen ook AIDS krijgen door onveilig vrijen of drugsnaalden uit te wisselen. Niet het holebi zijn zorgt er voor dat iemand besmet wordt met HIV, maar onveilig (seksueel) gedrag. Daarbij, er zijn heel weinig lesbiennes met HIV.
Volgens diverse studies van de UGent komt zelfmoord bijna 2x zo vaak voor bij holebi-jongeren als bij hetero-jongeren. De oorzaak is het negatief zelfbeeld en de negatieve reacties van de directe omgeving (ouders en vrienden). Om die zelfmoordcijfers terug te dringen is sensibilisering naar de holebi-jongeren en hun ouders nodig. Door informatie-affiches en brochures omtrendt holebi's te verbieden in openbare gebouwen houdt Bompard die hoge zelfmoordcijfers in stand...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 maart 2006 om 21:09.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 21:35   #48
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door benji [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]

Maar, constateerde de Franse Liga voor de Rechten van de Mens, ook het bibliotheekbeleid is bijgesteld. Daar zijn nu bijvoorbeeld ook boeken te vinden van Julius Evola, volgens de Liga ,,een theoreticus van het nazisme wiens werken haast alleen te koop zijn bij neonazi-boekhandels''.

Wim DEPOORTERE

Zo zie je maar dat de fabels van onze linkse ratjes op niet anders dan "vooroordelen" berusten .
Aan je eigen gequote tekst te zien, worden mijn zgn 'vooroordelen' alleen maar bevestigd. Orange, de speeltuin voor extreemrechts en neonazi's.
Oh nee hoor. Jij was er toch voorstander van om bepaalde lektuur te verbieden ? Zulke zaken moeten je toch in je broek doen pissen van plezier ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be