![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() MOETEN we kiezen? :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als Moslims ter dood veroordeeld worden, verdedigt het westen ze ook: kijk naar Salman Rushdie, die leeft al jaren onder bescherming, en die pakistaanse vrouw in Nederland,Ayaan Hirsi Ali , die heeft ook lijfwachten sinds jaren, anders werd ze ook vermoord! Maar je zal dat allemaal wel ontkennen zeker?Zoals gewoonlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() heb je ook enige argumenten om zulke uitspraak : Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Aan herhalende opsomming verspil ik geen tijd. Godsdiensten & doctrines (graag géén voor mij) bestudeer ik "voor alle zekerheid" voornamelijk op vijand-verklaringen. Ik raad iedereen aan de koran te lezen, begin eens voor "makkelijke instap" met 5:51 (discriminatie-gebod) en hoofdstuk 9, de uitroeiïngs-opdracht (let op "tot hun bepaalde termijn" aan het einde van alinea 9:4; karakteristiek voor deze doctrine: nergens wordt ooit een contract voor onbepaalde duur genoemd en na iedere termijn-afloop moet er worden gemoord). http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afghanistan grensde aan de zuidelijke sovjetstaten en lag op enkele honderden kilometer van de altijd ijsvrije Indische Oceaan. Enkel de streek Baloutsjistan lag er nog tussen. Later eventueel uit te breiden met een stuk Pakistan of Iran. En tegelijk konden de Sovjets dan het Euraziatisch continent in twee delen. Het Midden Oosten zou gescheiden zijn van het Verre Oosten door de Afghanistan-Baloutsistan-corridor. Voor de Sovjets was dit een niet te missen kans. De Amerikaanse democraten (Carter + Brezinski) steunden echter de reactionaire Taliban in het verzet. Net zoals de democraat Clinton een vergeldingsactie tegen Al Quaida uitvoerde op een geneesmiddelen fabriek in Sudaan. En de Republikeinen konden daarna de rotzooi van de democraten gaan opkuisen. Zonder Jimmy Carter geen Reagan en geen Bush Sr en Jr. 't Is allemaal wat té gemakkelijk om Bushke als een duivel af te schilderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is dat niet zo in het westen, en ook al niet zo en nogal wat islamitische landen. En verkondig a.u.b. geen leugens over Indonesië, ik onderhou nog steeds een vriendschap met een inwoner van Jakarta ... Uw stelling gaat weeral eens niet op.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
In Indonesia is (nu, toch, ondanks voorgaande ontkenningen/wegprating) een meerderheid van de bevolking vóór de shar�*a.
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zichzelf alwetend waant over de andere kant van de wereld ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Op het Net, over "shar�*a":
http://www.geocities.com/mediacontrole/sharia.html Ook aanmoedigende plaatjes: [img]info.org/league/iran/womanstoning.gif[/img] ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "In Molenbeek is een aparte moslimstaat gegroeid waar België ver weg lijkt en waar tot voor kort een Belg een Belg was, nu een ongelovige.
.. De gematigde moslims lijken het goed te vinden en het kan de Belgen eigenlijk niets schelen. ... Niemand doet iets. Ik vergelijk het met de jaren 30, toen mochten de nazi's ook ongestoord groeien. Toch iets om over na te denken. Paulus. " wedde dat ge nog nooit die buurt hebt gefrequenteerd ![]() Ik heb die buurt gekend pak 8 jaar geleden en recent voor mijn stage ben ik daar terug terecht gekomen. Ik zou niet zomaar alles van haar artikel als waar aannemen,Om eerlijk te zijn is dit beeld van Mollenbeek als geheel nog steeds evoluerend naar een grotere heterogeniteit. Nu door de etiqeren van deze mensen moet je zowiezo begrip hebben ,dat ze een nieuwe identiteit aannemen en de gevolgen zijn in zekere mate radicalisering ,waar wij als westerese samenleving ze tot gedwongen hebben in zekere mate... (want uiteidenlijk maakte als persoon zelf de keuze nietswaar) hier kan (maar moet nog niet of wilt niet) de maatschapij meer aandacht aan geven. En bij mijn weten is deze gemeente nog steeds een deel van brussel die niet altijd gehoordt word door de politiek die de verdeel en heers strategie toepast in Brussel. Nu waar het schoentje knelt is de participatie van deze gemeenten niet correct verloopt en geen nodige aandacht krijgt hoe het zou moeten vanuit de overheid en nee dit zijn niet allen profiteurs en luirikken want dan zou u (beste lezer) weer stigmatiseren en zo gaat deze vicieuze cirkel verder... Nu de echte boosdoeners voor mij dat is 1) stigmatiseren en 2) die haat predikers dat de mensen onderverdelen in ongelovige honden en de doe zelfmoord voor allah en ge krijgt kweet nie welk aantal meer maagdjes... Vertrouwen en respect zijn van belang en zolang in deze wederzijdse kijk het niet vaN beide kanten niet om de vijf voet ondermijnd wordtdan zal er nooit iets van komen en in een stilaan etterde buil openbarsten of in een status quo relatie blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Pinbag, het gaat overal ter wereld zo; Frankrijk, Canada, Engeland en zelfs in Australië is het gelazer aan de gang, het Net staat er bol van.
Gemoedelijkheid is niet van toepassing want wordt als zwakte opgevat en als zodanig misbruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb nooit ontkent dat ze ze niet in wisselwerking moeten gaan ( zie participatie ) een participatie gaat in dialoog waar ook toegevingen worden aangegaan en gerespecteerd. verder ben ik veel te moe om deze discussie aan te gaan. nu als iemand een overeekomst niet respecteerd en vooral met een dwangend karakter als de overheid dan weet je toch dat er consequenties aan hangen niemand hoeft hier hypocriet over te zijn dat er theoretisch gevolgen aan verbonden zijn ![]() Nu de woordkeuze theoretisch is daarom niet praktijk waar ![]() vanaf hier sluit ik me weer aan bij mijn eerste tekst * heft zijn hoed en zegt au revoir ik ga slapen amigo 8)* Laatst gewijzigd door pinbag : 31 maart 2006 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |