![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Alleen mensen, omdat ze kunnen kiezen en de roofdierenvleeseterscyclus doorbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eno2, ik vind dat een flauw argument. Is gebaseerd op emoties, niet op logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Dat is ook duidelijk merkbaar aan je avatar.
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() tjah dat sommige mensen vegetarisch eten is niet mijn zaak. als ze per se zich de luxe van een lekker mals stuk vlees elke dag willen ontzien, mij niet gelaten. hoedat ze aan de verleiding kunnen weerstaan als ze zo worstjes of spek of gehakt zien is me een raadsel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is helemaal geen emotioneel argument, maar een ethisch-filosofisch argument. Trouwens, eten en logica.... En ik verwacht niet van je, dat je ooit al eens gehoord hebt van een categorisch imperatief als leidraad voor het menselijk gedrag. Als je er al eens van gehoord had, zou je het niet begrijpen, en als je het begreep, zou je het afwijzen. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 maart 2006 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |