![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al eens nagedacht dat diezelfde nederlanders, o zo tolerant, de 'strengen' niet electoraal hebben beloond? Sterker nog, dat ze van de klap van 4 jaar geleden niet hebben kunnen herstellen? Wilders giet oude wijn uit nieuwe zakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() dat is nu juist omdat al die vreemden, reeds "nederlanders" geworden, nu ook mééstemmen.De Nederlanders zijn het slachtoffer van hun eigen demokratie geworden...en darom beginnen ze nu naar ene Wilders te luisteren, die zegt dat hij de grondwet(ten) wil veranderen.Snap je, of is het te moeilijk voor u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ik denk dat er een heleboel "Wilders-en" in Nederland rondlopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u zich vergist in uw 'voorbeeld'. Zijn standpunten zijn de mijne niet maar daar gaat het mij niet om. Ik ben voorstander van Hirsi Ali, Pastors e.d. want doordacht argumenterend. Wilders is een idioot. |
|
![]() |
![]() |