![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat men niet zonder gegronde reden van zijn nationaliteit kan beroofd worden is inderdaad een mensenrecht. Het verwerven van een nieuwe nationaliteit, daarentegen, is in geen enkel opzicht een mensenrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De VRT is toch altijd aan het censureren. ![]()
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Op veel websites worden de resultaten aangepast, als het resultaat de webmasters niet aanstaat. Hier hebben ze de resultaten mooi gelaten. Trouwens, ze verwijderen elke keer hun polls. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De resultaten van hun vorige polls kan je nog lezen. Als ze dan toch de resultaten hebben gelaten, dan had ik graag gezien dat je hier een link zette naar die resultaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wonder boven wonder !! De fata morgana is terug van weggeweest :
Is het goed dat de Belgische nationaliteit kan worden afgenomen van wie die frauduleus heeft verkregen? aantal stemmen: 4174 ja3643 (87%) ja, maar niet meer na vijf jaar443 (11%) nee 89 (2%) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat is meer dan duidelijk genoeg zeker nu nog die paarse kiekens overtuigen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. De nationaliteit afpakken kan nu ook al, nl. als de persoon in kwestie grote misdaden heeft begaan. Dit is bovendien recent nog gebeurd, denk ik. 2. Het huidige voorstel is om deze regels te versoepelen, en ook de nationaliteit af te pakken van wie ze frauduleus verkregen heeft. Dit zal wel geval per geval bekeken worden. Willen ze dan ook de nationaliteit afpakken van mensen die nu geintegreerd zijn maar misschien vijf jaar geleden via een schijnhuwelijk hun nationaliteit hebben gekregen? 3. Het huidige voorstel komt van Onckelinckx en wordt door zowat alle partijen gesteund. Dus, als paars kieken verbaast de uitslag van de poll me niet. Het is niet meer dan normaal dat wie de nationaliteit frauduleus heeft gekregen ze ook terug verliest. Als ik op de mideelbare school spiekte op een examen, en het werd gemerkt, kreeg ik ook een grote NUL op het rekest.
![]() |