![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vandaag deelgenomen aan een fietstochtje. Tijdens deze rit van zowat 30km heb ik zegge en schrijve welgeteld één (1) huis tegengekomen waar een tricolore vod uithing !(naam en adres van deze pipo's genoteerd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben toch ook niet beginnen zeveren den 11e over het aantal vlaggen dat ik wel of niet gezien heb. ![]()
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je vannacht een kassei door hun venster gooien? Je bent toch zeker dat het niet het gemeentehuis was waar je toevallig langskwam hé?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is is niet meer van het nationalisme meer te merken ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De meerderheid van het volk is voor België en de monarchie en mensen willen geen onafhankelijk Vlaanderen en dat is nu wel heel duidelijk geworden vandaag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Omdat enkele motorclubs een ritje naar Brussel maakten? Die mannen maken elke week wel ergens een ritje,heeft niks met politiek te zien. En dan dat volk dat komt kijken naar het defilé, ze komen gewoon eens kijken omdat hun zoon/vader/nonkel colonel daar MOET meelopen. Tussen haakjes, ik zou niet graag alle militairen de kost geven die een radikaal Vlaamse overtuiging hebben.Dat zijn er namelijk héééél veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Och, wie op 21/07 zijn tv heeft aangezet- of beter wie in Brussel was- heeft gezien wat iedereen hier al lang weet, nl. dat de meerderheid van de bevolking telkens bij een Belgisch element in vreugde uitbarst en dat bij regionale (ijzerbedevaart) nog amper mensen op de been komen- of kunnen natuurlijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Met nog de bijgedachte dat een betalend ' ten vrede'-concert in Diksmuide (nog maar 2e uitgave) meer deelnemers haalt dan de klassieke ijzerbedevaart. Dit nieuw festival pleit indaad voor een vlaanderen in een federaal belgie in een federaal europa. Dus: geen belgie barst of vlaanderen onafhankelijk!
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() correctie: 50.000 mensen (minstens)
Op het Poelaertplein in Brussel aan het justitiepaleis wonen meer dan 50.000 mensen het afsluitend concert bij (Vrt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even opmerken dat de IJzerbedevaart zelf ook betalend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |