![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
[quote]
Een Ramp? Diegenen voor wie het een ramp zou zijn behoren tot een verwaarloosbare minderheid... Citaat:
|
|
|
|
#44 | |
|
|
Citaat:
Maar bij de Kamerverkiezingen is de invloed van allochtone stemmen (10% van de bevolking, waarvan een deel geen Nederlander is en van de rest een groot deel niet komt opdagen bij verkiezingen) te verwaarlozen. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
------------ En daarmee is het bewijs geleverd dat ook fanatieke anti-VB'rs inzien (en moeten toegeven) dat het Belgisch/Vlaams beleid almaar meer gericht is tegen één partij in het bijzonder. Regenboog-coalities werken niet of nauwelijks, met nog meer burgerlijk ongenoegen tg halfbakken beleidmaatregels en nog meer foertstemmen als gevolg. We zitten gebeiteld mensen, volhouden en de democratische knoeiers met elke monstercoalitie de verkiezingscampagne van het VB laten verzorgen. Soms denk ik dan dat dit een opgezette strategie is van de oudere politieke generatie om hun (nationaal tanende) carrière , zeker niet in schoonheid , maar wel in het Europese parlement te voleindigen. Het opblazen van cordon en eigen partij wordt dan aan de volgende generatie overgelaten. Zowaar een mooi plaatje van verantwoordelijkheidszin. Groetjes |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Eerlijk gezegd geloof ik er niet in : we hebben niet met Lenins of Stalins te doen maar met watjes die wel willen, maar niet kunnen. Ze hebben er de ballen niet voor. Gelukkig maar !
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
Citaat:
Ik heb het niet over een zattemansstaatsgreep zoals er blijkbaar in de jaren '80 nog ergens een mislukt is. Wel over de steeds opgevoerde repressie, wet na wet, veroordeling na veroordeling, tot er uiteindelijk een totalitair bestel staat. En daar is het Belgisch establishment daar weer een kei in, getuige de bloedige repressies in de jaren 1840, 1918, 1940 en 1945. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
als deze peiling ook het VB weer onderschat met de traditionele 2 �* 3 %......
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Kom even serieus blijven. Ik weet dat jullie dit voor jullie smaak maar lauwe Vlamingen zijn, maar je gelooft toch zelf niet dat een van deze politici of hun partijen hier repressie wil invoeren. Dat is toch al te gek voor woorden. Dewael weigert zelfs Erdal in te rekenen en schermt hier met het principe van vermoeden van onschuld 'until proven guilty'. En deze heren zouden een totalitair regime voor ogen hebben. Ik kon je tot nu toe wel smaken als debater Egidius, maar nu ga je toch serieus uit de bocht hoor. |
|
|
|
|
|
|
#53 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wie heeft er hier zoveel macht dat ze van geitenboer Leterme een fascistoide dictator kunnen maken. Ik weet dat de overdrijving in de truukendoos van de orator moet liggen, maar je moet ook niet overdrijven want dan wordt je stelling alleen maar belachelijk. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
Laten we dat niet doen. Laten we het houden op: het traditionele machtsestablishment. Dezelfden die de vier vorige repressies georganiseerd hebben. Dezelfden ook die achter de vrijheidsberovende wetgeving van de laatste tien jaar zitten. Dezelfden ook die met alle macht de democratisering van België tegenhouden.
Laatst gewijzigd door Egidius : 28 maart 2006 om 15:10. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Dezelfde die achter het federalisme zitten... U hebt het over anti-Belgen dus?
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Inderdaad, of toch bijna. En bedenk nu even wie z'n fout dat is: ja, die van flaminganten en wallinganten die het federalisme gewild hebben. Dus, laten we het federalisme en zijn auteurs op pensioen sturen.
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
|
Citaat:
En de Walen zullen er het gezicht van zijn. Prachtig toch?
|
|
|
|
#60 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|