![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U spreekt steevast bij monde van de BUB en post geregeld hun partijpropaganda hier, dus gaan we er logischerwijs van uit dat u met "we" de BUB-club bedoelt. Indien niet, gelieve dat dan te vermelden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omdat ik bij de BUB ben, kan ik me niet engageren in andere bewegingen, waar ik me dan ook kan voor inzetten en me mee identificeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hak dat ook opgevat. Dat stond er immers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hij ook lid was van B-Plus en de "wij" dus van betekenis veranderde, had hij erbij moeten zetten. Van mij mag Bob zich engageren bij vijftig bewegingen buiten de BUB, maar hij moet dan niet gaan verwachten dat we daar allemaal van op de hoogte zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten had u dat nog NOOIT impliciet of expliciet gezegd, dus ik zie niet in hoe we dat dan hadden moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zal ik beginnen met ootmoedig toe te geven dat ik erover heb gekeken, wat voor mij al een hele prestatie is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U mag bij mijn lijstje nog:
Ludo Simons:: Antwerpen - Den Haag retour: over twee volken gescheiden door dezelfde taal plaatsen... ![]()
![]() |
#53 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forum: Over koetjes en kalfjes... Geplaatst: Wo Jul 16, 2003 8:50 pm Onderwerp: Stel je even voor
Citaat:
Forum: Politiek: Binnenland Geplaatst: Di Jul 15, 2003 10:34 pm Onderwerp: Wie heeft de vlag buiten gehangen? Citaat:
Citaat:
Forum: Communautaire discussies Geplaatst: Di Jul 08, 2003 12:29 pm Onderwerp: Hoe kunt ge dáár nu tegen zijn?! Citaat:
Nog? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat krijg ik nu?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Serieus wat gekrab in mijn hoofdhaar... Bplus is toch federalistisch? Nu volg ik helemaal niet meer...
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie zegt dat dat een eindpunt is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op 8 en 10 juli was ik echter niet thuis, en bij Koetjes en Kalfjes kom ik zelden. Maar toch, het staat er inderdaad en ik heb het niet gezien en niet onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |