![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 april 2022 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we are all a little marginaal here
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Russian broadcaster TNT stopped showing sitcom "Servant of the People," which stars Ukraine President Volodymyr Zelenskiy, after airing it for just one day. The channel is owned by Russian energy company Gazprom. News Russian TV abruptly pulls Zelenskiy's sitcom after cutting Putin joke Russian broadcaster TNT stopped showing sitcom "Servant of the People," which stars Ukraine President Volodymyr Zelenskiy, after airing it for just one day. The channel is owned by Russian energy company Gazprom. Promotional photo for the 'Servant of the People' sitcom starring Volodymyr Zelenskiy, now Ukraine's president A Russian TV channel faced ridicule online after censoring a joke at the expense of President Vladimir Putin from the Ukrainian sitcom "Servant of the People." The private broadcaster TNT also stopped airing the comedy series after showing the first three episodes on Wednesday. The Russian-language sitcom stars Volodymyr Zelenskiy, a comedian and actor who went on to become president of Ukraine. In the show, he plays history teacher Vasyl Goloborodko who stumbles into public eye after his anti-corruption rant goes viral. The fictional Goloborodko ends up becoming president of Ukraine, in a narrative conspicuously similar to Zelenskiy's real-life rise to power. The image of a naive but pure-hearted Goloborodko is credited with launching Zelenskiy's political career. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 april 2022 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 2 april 2022 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Giet ik het maar weer in een liedje: Sandie Shaw - Puppet on a String
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is overigens wel raar dat je je originele nick niet terug hebt opgenomen na je fratsen in het Buitenland. Die Drugszaak kleefde nogal zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat wel enorm zwak om 'hun' gelijk met proberen te halen maar kom het is toegelaten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat authentieke leiders betreft, wat dacht je van Luis Arce? Poetin lijkt me ook authentiek, miljardair, zo landen her en der binnenvallen, ziekenhuizen en appartementsblokken bombarderen, grondwetswijziger a la carte. Maar toch de held van vele "linksen", en van ultrarechtsen zoals Tucker Carlson ed. Heel authentiek allemaal, een man van "het volk".
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 2 april 2022 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |