![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On 2006-02-24 22:23:39 +0100, "uncle" <[email protected]> said:
> "Zafio" <[email protected]> wrote in message > news:2006022421553516807%zafio@gmailcom... >> >> Lap, de draad is verfust. >> > > En laat me er dit nog aan toevoegen: deze 'verfusting' is niks anders > dan een wijze, bedachtzame, uit het rijke Roomse leven gegrepen, > reflectie op het ogenblikkelijke, onnadenkende, stupide reilen & zeilen > van bepol. > En wees maar gerust dat mijn vertrouwen in Fusti ongeschonden blijft: > zonder hem zoude ik hier niemeer posten. > u. > Datzelfde kregen we al te horen net voor de Vermetele van het toneel verdween. Van mij mag je gerust blijven. Ik hou wel van de wijze waarop je als een cherub waakt over deze nieuwsgroep. Maar vraag me niet om je serieus te nemen. Dat is net ietsje teveel van het goede. Ik wens jou en je Mechelse viervoeter een prettige wandeling toe. -- Zafio |
![]() |
#42 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> wrote in message
news:2006022422335575249%zafio@gmailcom... > > Datzelfde kregen we al te horen net voor de Vermetele van het toneel > verdween. > Van mij mag je gerust blijven. Ik hou wel van de wijze waarop je als een > cherub waakt over deze nieuwsgroep. > Maar vraag me niet om je serieus te nemen. Dat is net ietsje teveel van > het goede. > Ik wens jou en je Mechelse viervoeter een prettige wandeling toe. > Waarom stopt men zich weg achter een stupide gmail-adres? Full en ikzelve hebben ter zake althans niks te verbergen. Niettemin, Zaf: deze wandeling wordt terstond aangevat, - tot binnen 1 uurtje. u.. |
![]() |
#43 |
|
![]() On 2006-02-24 23:08:53 +0100, "uncle" <[email protected]> said:
> "Zafio" <[email protected]> wrote in message > news:2006022422335575249%zafio@gmailcom... >> >> Datzelfde kregen we al te horen net voor de Vermetele van het toneel verdween. >> Van mij mag je gerust blijven. Ik hou wel van de wijze waarop je als >> een cherub waakt over deze nieuwsgroep. >> Maar vraag me niet om je serieus te nemen. Dat is net ietsje teveel van >> het goede. >> Ik wens jou en je Mechelse viervoeter een prettige wandeling toe. >> > > Waarom stopt men zich weg achter een stupide gmail-adres? > Full en ikzelve hebben ter zake althans niks te verbergen. > Niettemin, Zaf: deze wandeling wordt terstond aangevat, - tot binnen 1 uurtje. > u.. > Dat stupide gmail-adres werkt niet. Het heeft er alles mee te maken dat ik door scha ende schande heb geleerd. En ook ik heb niets te verbergen, met een beetje nadenken ben er zo achter wie ik ben. -- Zafio |
![]() |
#44 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> wrote in message
news:200602242323168930%zafio@gmailcom... > > Dat stupide gmail-adres werkt niet. Het heeft er alles mee te maken dat ik > door scha ende schande heb geleerd. > En ook ik heb niets te verbergen, met een beetje nadenken ben er zo achter > wie ik ben. > Nadenken is op deze late avond niet aan mij besteed, Zaf. Nog dit, tav Full: het hanige gedrag dat wij hier vandaag vertoonden, zoude door onze bloedmooie dochters als volgt kunnen worden afgestraft: Kom van het dak af, papadijnen! u. |
![]() |
#45 |
|
![]() On Sat, 25 Feb 2006 00:35:58 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Zafio" <[email protected]> wrote in message >news:200602242323168930%zafio@gmailcom... >> >> Dat stupide gmail-adres werkt niet. Het heeft er alles mee te maken dat ik >> door scha ende schande heb geleerd. >> En ook ik heb niets te verbergen, met een beetje nadenken ben er zo achter >> wie ik ben. >> > >Nadenken is op deze late avond niet aan mij besteed, Zaf. >Nog dit, tav Full: het hanige gedrag dat wij hier vandaag vertoonden, zoude >door onze bloedmooie dochters als volgt kunnen worden afgestraft: Kom van >het dak af, papadijnen! >u. > Hierop slechts één woord: "hanerig". Voor de vorm, de inhoud is natuurlijk afwezig. En mijn jongste is bloedmooier. F. |
![]() |
#46 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... > > Hierop slechts één woord: "hanerig". > Voor de vorm, de inhoud is natuurlijk afwezig. > En mijn jongste is bloedmooier. > 'Hanig',- en de mijne is nóg mooier. u. |
![]() |
#47 |
|
![]() Vitae forma vocatur Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be>, die Fri,
24 Feb 2006 13:12:34 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Fri, 24 Feb 2006 13:28:53 +0100, "uncle" <[email protected]> >wrote: > >>"uncle" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]... >>> >>> Ik hebbe die l natuurlijk expres verdubbeld, zodat kletsmeiers als jij >>> zich hier met hun volle inhoudsloze gewicht zouden kunnen over ontfermen. >>> >> >>Dezelfde reden allicht waarom jij 'stethoskoop', 'naief' etc. spelt. >>u. >> >Maar ik ben geen leraar Nederlands (geweest). > >In het Griekse stethos zit nog steeds een thêta. Ik weiger mij terecht >aan te passen aan de onnozele mentaliteit van wereldverbeteraars die >hun bescheten taalnormen aan ons willen opdringen onder het mom van >vernieuwing. Daarvoor wegen ze te licht. Net als jij, overigens. De spijker op de kop. >F. -- Fusti users.online.be/icone/scn/scn.htm |
![]() |
#48 |
|
![]() Vitae forma vocatur Zafio <[email protected]>, die Fri, 24 Feb 2006
21:55:35 +0100, in littera <2006022421553516807%zafio@gmailcom> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On 2006-02-24 21:49:40 +0100, Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be> said: > >> On Fri, 24 Feb 2006 21:17:53 +0100, "uncle" <[email protected]> >> wrote: >> >>> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Dat was toch een duidelijk weggevertje. >>>> >>> >>> Jij geeft niks weg, Full,- jij bent een driedubbel overgehaalde >>> Vlaemsche ezel ;)) >>> u. >>> >> Onzin > >Lap, de draad is verfust. <cursing mode> Verfust zelf! </cursing mode> :-))))))))) -- Fusti users.online.be/icone/scn/scn.htm |