![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wildcamperen? is dat niet illigaal (ik vraag het maar ik wil niks minimaliser en ofzo). Ga namelijk seffes eens naar zee 8)
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg topics waar je kan voortdoen met je gezeik. Ga daar naartoe en kom hier niet terug. Laat de rest hier gerust om voor één keer een discussie te mogen hebben over dit drama zonder jouw eigen recuperatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: kan je het een beetje sereen houden want dit thema wordt meer verneukt door jouw hysterisch gekrijs dan door wat anders ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hallo? Waarom zetten we dit dan op een politiek forum. Iedereen moet knikken en zeggen hoe spijtig het wel is... Los van het persoonlijk leed van de familie, je kan niet verwachten dat er geen vorm van discussie gevoerd wordt.
Er zijn trouwens precedenten voor het statement van Piano. Veel tragedies zijn al misbruikt om over een hele bevolkingsgroep nog maar iets te zeggen.
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg daar maar in één beweging de BUBbels aan toe. Ze zijn immers in precies hetzelfde bedje ziek.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat losstaat van de zaak. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand een betonblok op een tent gooit. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat men een betonblok vanop ene brug op ene trein smijt? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat.... . Criminaliteit is van alle tijden. Streng optreden is dan ook de enige boodschap. En daar wringt nu net het schoentje. Zeker met iemand als Onckelinx op de post van de just is just. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En blijft de vraag: waarom post iemand dat hier op een politiek forum. Welk probleem kaarten we aan? Wild camperen? Moraal?[/b]
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gewoon omdat er meer mensen dit hier gaan lezen. Maar de topic is en blijft dat verhaal van de betonblok. Geen politiek. Vraag ht aan skye. Hij had trouwens hier al op geantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zinloze criminaliteit is blijkbaar geen probleem voor sommigen. Wild (van wilden?) camperen en moraal (die van de zinloosheid?) blijkbaar wel.
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De bedoeling was zeker niet dit te "recupereren" voor één of andere partij. Misschien gewoon even stilstaan met waar de maatschappij naar toe aan het gaan is. U zult misschien zeggen dat dit individuen geweest zijn en dat de consequenties voor de rest van de maatschappij nihil zijn. Ik ben daar niet mee akkoord. Er heerst nu zoiets van "laat maar waaien". Het is juist deze apathie die resulteert in deze voorvallen.
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was duidelijke opzet. |
|||||
![]() |
![]() |