![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vooral door de zg liberalen btw
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid mág een burger niet dwingen bij te dragen voor anderen die het goed hebben - dat is de wereld op zijn kop: aangezien dat soort van misbruik meestal vervolgd wordt. De opdracht is: zwakkeren helpen. Dat verhelp je niet door de rekening van iedereen +€500 te zetten, want dan ben je zoiezo terug bij je beginsituatie. En bedenk eens dat het toffe Vivant tegelijk alle heffingen op goederen omhoog wil... Uw voedselpakkettenleveringen gaan zéér populair worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() wat de btw betreft zijn we trouwens voor de afschaffing van de btw op brood en de vertiendubbeling van de btw op jaguars enzo.
doe de rijken de crisis betalen ipv de brave werkende mens !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*zucht* Ik weet dat de grens moeilijk te trekken valt. Iemand met een normaal inkomen bijvoorbeeld, hoeft niets terug te trekken van de ziekenkas omdat-ie even langs de dokter een griep laat vaststellen. Deze morgen ging ik langs de dokter om bloed te laten trekken, ik moest €20 betalen, en krijg daar wat?, €14 van terug? Maar ik héb het geld om dat stomme bloed te laten trekken. Waarom mij niet de volle pot laten betalen, en iemand anders het volledig terug te geven? Voor die €14 kan je twee minder begoede mensen helpen... Dat is de sociale zekerheid die ik voor ogen heb: voor de behoeftigen, niet voor de gesettleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
dus beter in feite al datgene wat je als mens echt nodig hebt gratis maken ( dmv een basisinkomen en gratis geneeskunde bvb ) en de rijke via de belastingen een groter deel van het totale onkostenplaatje laten betalen. Dat is de sociale zekerheid die wij voor ogen hebben:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() kan je me mss trouwens meer vertellen lombas over de liberalen die volgens jouw de eerste ziekenfondsen oprichten enzo en vooral vanuit welke beweegreden ze dat deden want er stink volgens mijn kleine teen iets aan dat zaakje.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van me is zo iemand die voor het minste kuchje een dokter aan huis laat komen. Bon, hij heeft dat van thuis uit meegekregen (zijn moeder is zelf zeer ziek en bedlegerig), maar ik vind niet dat burgers daarvoor moeten betalen. Dat kan je gewoon niet waarmaken. Als hij voor een kuchje de dokter laat komen, en het is een kuchje, dat hij dan die €20 zelf betaalt - en is het een bronchitis, dan krijgt hij van mijn part zoveel mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt proper dus, maar wel een feit. Het is die korte periode uit de geschiedenis (1820-1880) dat het libertarisme de geïndustrialiseerde wereld doordrong. De eerste nationale pensioenregeling, dat is alom geweten, werd in het leven geroepen door oerconservatief Bismarck. Nationale ziekenzorg was meestal iets voor de christelijke bewegingen (cf. de VSA).
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een belangrijke oorzaak van schoolverzuim, trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() mis
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() weer mis
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in februari 260 euro aan m'n huisarts betaald. In maart heb ik 280 euro aan doktersbezoeken betaald. De kinesist is daar niet bijgerekend, hij houdt bij hoe vaak ik ga. Ik ben iedere maand gelukkig met m'n loon, maar dat gaat toch iets verminderen als ik zo vanaf nu iedere maand 300 euro mag reserveren voor de dokter ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits ieder individu het recht heeft "foert" te zeggen tegen aanbiedingen, mogen andere individuen ook "foert" zeggen tegen die zogezegde "profiteur" (laat ons het "vrije keuze" noemen).
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() hoe bepaal je of iemand een profiteur is lombas ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt grotendeels op hetzelfde neer. Of de industrielen nu iets van uw loon inhouden om die dingen in het leven te roepen, of de overheid, geeft enkel ietwat verschil op de objectieve (overheids)factor.
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() punt is dat ze er de soccen en de cvpers die later kwamen mee hebben liggen gehad en dat in die zin dat die niks van sociale verworvenheden hebben verworven uiteindelijk aangezien de "verworvenheden" volgens dat systeem door de arbeiders zelf moesten worden betaald.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nederlands aub?
![]() |