![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of tegenbetogingen in Leuven die uit de hand lopen omdat de tegenbetogers op volgens hun VB sympathisanten ook stenen smijten. Mja... Weer een teken dat extreem zijn niet goed is hé Lorens. Zowel extreem-links als rechts is dus gevaarlijk. Thomas
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() De Graaf van Knokke heeft het weer schoon geregeld :
als ge in zijn gemeente een evenement organiseren gaat verplicht hij u om extra security in te huren om op uw betonblokken te letten ! ![]() Hij zou begot beter in de gazet van zijn gemeente laten zetten dat wie betonblokken gooit zwaar zal gestraft worden ![]()
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
I try not to let my schooling get in the way of my education There are none so intolerant as those who preach tolerance Homogenity is the foundation upon which culture and civilization both depend upon in order to exist |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf, betreffende je citaat:"Het kwalijkste aan de christelijke godsdienst is haar ziekelijke en onnatuurlijke houding tegenover de seksualiteit." (Bertrand Russell)"
Dit bevat natuurlijk een grond van waarheid. En het is ook altijd goed om een beetje af te geven op de kaloten. Ik verbleef in 1984 lange tijd in China. De onnatuurlijke houding tegenover sexualiteit was daar toen nog vele malen erger. Maar het komt helemaal niet goed over om af te geven op communistische paradijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf, betreffende je citaat:"Het kwalijkste aan de christelijke godsdienst is haar ziekelijke en onnatuurlijke houding tegenover de seksualiteit." (Bertrand Russell)"
Dit bevat natuurlijk een grond van waarheid. En het is ook altijd goed om een beetje af te geven op de kaloten. Ik verbleef in 1984 lange tijd in China. De onnatuurlijke houding tegenover sexualiteit was daar toen nog vele malen erger. Maar het komt helemaal niet goed over om af te geven op communistische paradijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik denk dat er iets mis aan het lopen is in de zaak van de twee betonblokwerpers. Eerst werden ze aangehouden als "verdachten", nadien vrijgelaten bij gebrek aan bewijzen, en dan werd één opgepakt en in een gesloten inrichting geplaatst, en toch zijn zij niet schuldig zegt de VRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() volledig akkoord.
Maar om een minderjarige op te sluiten in een gesloten instelling moet er meer gebeuren dan zich niet houden aan de afspraken. Als zij beiden volledig buiten verdenking staan dan zie ik niet waarom zij met elkaar geen contakt mogen hebben, en als zij geen contakt mogen hebben in het belang van het onderzoek dan is er stront aan de knikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat je eerdere opmerking grappig bedoeld was, anders vrees ik dat je nog lang gaat mogen zoeken naar een plekje om eindelijk gelukkig te zijn. De Noordpool is een optie, daar lopen alleen maar witte beren rond ![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mag ik er even op wijzen dat het niet de verdachte of het slachtoffer is die bepaald wat er in het nieuws komt, met in achtneming van de rechten van de verdachte of slachtoffer zijn het nog altijd de nieuwsmakers die ruchtbaarheid geven. Men mag inderdaad niet te vlug zijn om een stempel te plaatsen op personen die eventueel verdacht zijn, ik denk dat ieder normaal mens begrijpt dat het zowel vreemdelingen als eigen inwoners kunnen zijn. Ikzelf hoop dat zij hun verdiende straf niet zullen ontlopen, wie zij ook is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelde Van San nu dat vb. 1. voor het stelen van één handtas één marokkaan 10 keer wordt gearresteerd? 2. Of bedoelde ze dat één marokkaan 10 keer wordt gearresteerd voor het 10 keer stelen van één handtas? 3. of bedoelde ze dat voor 10 handtasdiefstallen 9 marokkanen worden gearresteerd en één belg? en dat vb. voor 10 belastingsfraudes, 9 belgen worden gearresteerd en één marokkaan? Dit zinnetje van Van San duikt nl. regelmatig op in het vergoelijken van de zogenaamde vooroordelen ten opzicht van bepaalde bevolkingsgroepen. Vermits ik het interpreteer als zijnde puntje 3, zie ik die vaststelling eerder als een bevestiging van diezelfde zogenaamde vooroordelen. Indien het dan vb. over straatcriminaliteit gaat, is het toch normaal dat mensen een ongemakkelijk gevoel krijgen als er een groepje "10 keer gearresteerd voor handtasdiefstal" op je afkomt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |