![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Vanwaar komt die foto eigenlijk ?
Is die ergens gepubliceerd of zo ? Op de harde schijf is leuk maar als ik die ergens in originele versie zou kunnen vinden ... wel leuk ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ach, alsof in Nederland de opkomst altijd gigantisch is al Bea langskomt...
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van een koningshuis en alles wat erbij hoort, maar ik geloof dat ik met Oranjes niet mag klagen, vergeleken met andere landen... zelfs Wim-Alex is enorm bijgetrokken. Ik denk trouwens dat die snel koning wordt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, de foto toont heel wat aan: 1. Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin werden warm onthaald daar de plaatselijke bevolking. 2. Die bevolking was massáál op de been. 3. De masaal opgekomen monarchisten droegen ook België een warm hart toe! Een geslaagd bezoek, en chapeau voor de eerste Burger voor de organisatie ervan! Leve de Koning, Leve de Koning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geslaagd bezoek zegt hij dan. ![]() Op de laatste dag van de inschrijvingen (toen bleek dat de receptie van vorige donderdag niet uitverkocht raakte), hebben we hen opgebeld om ze alsnog de kans te geven aanwezig te zijn..." Bron: Het Laatste Nieuws |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ha, de CD&V heeft het eindelijk door..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wist wel dat er in de Vlaamse Ardennen veel kronkelende straten waren, maar zo'n extreme zigzag-straat lijkt me ook daar hoogst uitzonderlijk.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Zodanig zelfs dat men moest Photoshoppen om toch maar enigszins de indruk te wekken van "massa".
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Patriot!, vertel me AUB dat een flamingant uw account heeft gehacked en er nu BS mee aan het rondspuiten is. En als dat niet zo is, zeg het toch maar om je gezicht te redden.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor ik daar enige frustratie omdat Hermen De Croo jouw 'hulp' niet inriep nadat hij enkel wat schoolkinderen en zijn eigen personeel-met-partner kreeg opgetrommeld ter decoratie bij de 'blijde intrede'?
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfs een De Croo de heilbrengende bubbelsmurfen niet kent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Run for the hills!!! It is the end of civilization!
Laatst gewijzigd door Miguelito : 9 april 2006 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patriot en Bruno waren zelfs een tijdlang lid van zijn partij!!!
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ja, diezelfden die de bubbelclub niet in de media wil laten!!!! het complot raakt bekend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel waren de gemeentearbeiders de dag ervoor flink dronken, waardoor ze de dranghekkens niet meer recht wisten te zetten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Weer iemand die drinkt op het heil van de koning, zie je wel dat er royalisme in overvloed is?
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op 'n stokje! Heeft iemand het adres van die krant? Ik wil wel eens een "hartelijk" mailtje sturen naar die redactie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
[email protected] ![]() (maar verwacht geen antwoord terug..) |
|
![]() |
![]() |