![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Daarom dat ik steeds praat over ''het ware gelaat''van het VB
![]() Hoeveel % kiezers stemmen op het VB.uit protest ![]() Hoeveel % kiezers stemmen op het VB.uit overtuiging ![]() Hoeveel % kiezers kennen de standpunten en het programma ![]() Hoeveel % zijn méélopers die nooit in aanraking komen met de interne keuken van de partij,nooit in aanraking komen met het''ware gelaat'' ![]() Uit een onderzoek is gebleken(niet mijn onderzoek ![]() ![]() Zij zijn de gemakkelijkste slachtoffers(intimidatie) ![]() Niet alles is,wat het blijkt te zijn(idem dito bij het VB) ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() Daarom dat ik steeds praat over ''het ware gelaat''van het VB
![]() Hoeveel % kiezers stemmen op het VB.uit protest ![]() Hoeveel % kiezers stemmen op het VB.uit overtuiging ![]() Hoeveel % kiezers kennen de standpunten en het programma ![]() Hoeveel % zijn méélopers die nooit in aanraking komen met de interne keuken van de partij,nooit in aanraking komen met het''ware gelaat'' ![]() Uit een onderzoek is gebleken(niet mijn onderzoek ![]() ![]() Zij zijn de gemakkelijkste slachtoffers(intimidatie) ![]() Niet alles is,wat het blijkt te zijn(idem dito bij het VB) ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Bluelagune;ik maak geen propaganda voor het VB
![]() Wanneer u andere rubrieken leest,zal u merken,dat de meeste forumleden de gewoonte hebben om hun bron te vermelden ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Bluelagune;ik maak geen propaganda voor het VB
![]() Wanneer u andere rubrieken leest,zal u merken,dat de meeste forumleden de gewoonte hebben om hun bron te vermelden ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indeed one and one is not two 8) 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Eugene;een kind van zeven jaar kan uit uw teksten afleiden dat u bijzonder jaloers bent,en gefrustreerd
![]() Een omhoog gevallen cafébaas(uw woorden),die zich binnen zijn partij heeft bewezen,en heeft opgewerkt via zijn competentie tot minister. Daar ik persoonlijk ook uit de horeca kom,kan ik enkel voor mijnheer Stevaert heel veel bewondering hebben. ![]() ![]() Liever een omhooggevallen cafébaas,dan een omlaaggevallen Vlaamsblokker ''met''dossierkennis ![]() Mijn vraag;in 2006 zijn het de rechtstreekse burgemeesterverkiezingen. Hoeveel zetels gaat u behalen als onafhankelijke denkt u? Een mandaat verkregen dankzij het water dat nu veel te diep is geworden ![]() Daarom wens ik u nog ééns veel succes in uw verdere carriëre. U zal het kunnen gebruiken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() De twee gele bollekes, 8) en
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik denk dat dat voor heel veel Vlaams Blokstemmers geldt. Zeker in Antwerpen waar 1 op 3 van de autochtonen op het Vlaams Blok stemmen. In de hele provincie Antwerpen is dat met 1 op 4 van alle kiesgerechtigden zelfs de grootste politieke formatie geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haha, slechts domme steenezels veranderen nooit van mening. ![]() Eventjes ingaan op de topic: de boodschap geplukt uit "info Vlaams Blok". Sinds wanneer refereert de waardenpartij naar "sterren" uit het Big Brotherhuis ? Wat is de relevantie van deze "info" ? Het Blok gebruikt alles en iedereen om er beter van te worden, het zo vervelende cordon (lees vetpotten), nietwaar ? Wie herinnert zich niet het intervieuw met de zo mediageile J.M. Pfaff die ze losgepeuterd hadden ? Het Blok publiceerde de domme uitspraken overal te lande in hun folders, en werden achteraf door de spektakelvent teruggefloten... Moet ik verder gaan met het verhaal Van Gaever ? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hallo mensen, al vergeten dat ook het Vlaams Blok, zoals andere partijen aan POLITIEK doet, en soms gaat het er hard aan toe, zoals bij iedere partij, waarom zou het Vlaams Blok zijn standpunten niet mogen verdedigen en andere partijen wel,zijn de andere Vlaamse partijen misschien samen gesteld uit engeltjes en onkreukbaren ???
Ik stel nog iedere dag vast, en zeker hier op dit forum, dat er vele discuties zijn over het Vlaams Blok, wil zeggen dat er VEEL over gesproken wordt, wil zeggen dat zij op de goeie weg zijn, verder doen mannen van het Vlaams Blok !!!! [size=6]IK BEN FIER OM EEN MESTKEVER TE ZIJN[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is uw volste recht, beste. Sta mij toe zoals Voltaire te zeggen dat ik bereid ben mijn leven te geven opdat u het recht zou hebben... een mestkever te zijn. ![]() Leve de vrijheid van mening, en zolang het Blok geen meerderheid heeft blijft dit recht intact ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() PS het Blok hoeft zelfs niet aan de macht te komen om de vrijheid van mening aan te tasten. Onze PC-boys doen nu al flink hun best, met al die wetten tegen racisme en negationisme en wat er gaat er nog allemaal komen. Goedbedoeld of niet, van de vrije meningsuiting moet je afblijven of je kapituleert voor het waanbeeld dat mensen dienen beschermd te worden tegen "gevaarlijke ideeën". Mensen zullen zelf wel bepalen welke ideeën ze gevaarlijk vinden of niet. Dat is een kwestie van vertrouwen in de democratie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() U gelooft in de volledig rationele mens?
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Gouverneur