![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat Knuppel en Superstaaf wel twee verschillende persoonlijkheden zijn, maar dan verenigd in dezelfde persoon. M.a.w. misschien hebben we hier wel te maken met een onvervalst geval van schizofrenie...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of misschien is hij "verdrongen" .. Om welke reden dan ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gegroet lieve Superstaaf®-freaky-fans.
Kijk ik hier eventjes mijn ogen uit.............. Wanneer ik de wilde fantasieën omtrent mijn forum-personage aanschouw, slaag ik er bijna niet in om deze chaos van speculaties, ideeën en diagnoses alhier op een coherente manier te ordenen en te becommentariëren. Toch even een poging wagen, om iedereen te bedienen, elk zijn deel te geven en een beetje orde te scheppen. Citaat:
Dergelijk goudhaantje komt niet voor spek en bonen naar één van de weinige, doch drukbezochte Belgische na-tour-criteriums.......... Toen in de derdelaatste ronde de eerder onbekende Belgische kampioen in tricolore trui even mocht ontsnappen, sloeg mijn hart al een slag over, maar de ijzeren wetten van het peloton, de voorafgemaakte afspraken, en de eisen van de vetbetaalde vedetten, beslechtten bijna onvermijdelijk de winst van de spurtmachine: Petacchi Citaat:
Citaat:
Toch bedankt om de bezorgdheid, beste Bolter. ![]() Citaat:
De flamingantjes wrijven zich reeds in de handen. De Belgicist, die hen genadeloos de les spelt, die zijn reële vaderland met hand en tand verdedigt, en die met keiharde feiten, cijfers en argumenten opkomt tegen de Vlaamse natte droom, keert nog maar pas zijn kont,.......... of in flamingantische rangen bemerken we reeds een zucht van opluchting. ![]() Te vroeg victorie gekraaid, old chaps: Staaf is back in full force! ![]() Weerom dank aan enkele fans uit onverwachte hoekjes (Marxisten van Heden........) ![]() Ik raak hoe langer hoe dieper geroerd. ![]() En dan begint de waanzin werkelijk toe te slaan bij vriend en opponent.
Zij lijkt als enige mijn tijdelijke 'verdwijning' te kunnen plaatsen, zonder in het hoofd te neginnen freewheelen! Bijna was mijn vreugde compleet, mocht er in haar haarfijne en correcte betoog niet de zorgwekkende berichten over haar gezondheidstoestand geslopen zijn. De remediante van jullie wanen, nachtmerries en losgeslagen fantasieën, blijkt out door echte ziekte. ![]() Ik vraag haar dus met aandrang om via deze weg, PB, e-mail of MSN-messenger (hopelijk positief) nieuws te laten geworden i.v.m. haar gezondheidsontwikkelingen. We zijn communautair gezien tegenstanders, maar wat betreft directe democratie, zijn we inderdaad beiden bereid om de politieke wil van de bevolking via BROV te aanvaarden, en dat draagt mijn appreciatie uiteraard volledig weg. In de hoop jullie geestelijke nood gelenigd te hebben, groet ik iedereen van harte. Zo er nog onopgehelderde vragen zijn: vuur maar raak. Ik ben weer geheel tot jullie dienst. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna een etmaal later en niemand die het nog leuk lijkt te vinden nu er niets meer te fantaseren valt.
![]() Bedankt voor de interesse wat betreft mijn gezondheid, Superstaaf. ![]() Het gaat mij vrij goed en in oktober weet ik wellicht weer iets meer. Ik zal je via pb de definitieve uitslag laten weten. Mijn eigen interesse in het forum is wel wat stilgevallen sindsdien. ![]()
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Join the club & welcome to 'koetjes en kalfjes' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad Knuppel, zoals Paulus het stelt, er zijn meer mensen die hun interesse verliezen in het forum. Maar hier bij koetjes en kalfjes is het nog aangenaam. Eigenlijk worden hier zelf betere politieke discussies gevoerd dan in "binnenland" of "buitenland" en vooral in een aangenamere sfeer.
In elk geval het beste met je gezondheid en keep on ![]() ![]() ![]()
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat zou het leven trouwens zijn zonder fantasie... Het zou erg ééntonig worden vrees ik.. En... Uit fantasie komt soms werkelijkheid... |
|
![]() |
![]() |