Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2003, 13:38   #41
Kempen
Gouverneur

Standaard

Ik kan het daar ook wel mee eens zijn.

En zelfs voor 1 x met Agalev en Dablacky waar hij spreekt over rijden onder invloed.

KEIHARD aanpakken.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 00:38   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kort samengevat: iedereen gaat akkoord dat men omwille van de verkeersveiligheid snelrijders hard moet aanpakken (over de wijze waarop verschillen we nog!). Maar door enkel op dit aspect te focussen en andere factoren die verband houden met verkeersveiligheid zoals de verantwoordelijkheid van fietsers en voetgangers, het overtreden van andere verkeersreglementen, te negeren of minder op in te gaan krijgt men de indruk dat het de regering te doen is om de verkeersboetes, die dan moeten dienen om de lege staatskas te vullen.
Toen ze hier in mijn stad een jaar geleden een enqute hielden met wat volgens de burger kwestie onveiligheid de hoogste prioriteit moest krijgen, kwam voor de Stad Antwerpen de verkeersveiligheid als eerste uit de bus, nog vOOr de straatcriminaliteit. Me dunkt dat dit probleem toch wel echt leeft bij de Antwerpenaars of niet soms? Laten we d'r dan ook iets aan doen, naast al die andere problemen.
Oud 1 augustus 2003, 00:47   #43
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kort samengevat: iedereen gaat akkoord dat men omwille van de verkeersveiligheid snelrijders hard moet aanpakken (over de wijze waarop verschillen we nog!). Maar door enkel op dit aspect te focussen en andere factoren die verband houden met verkeersveiligheid zoals de verantwoordelijkheid van fietsers en voetgangers, het overtreden van andere verkeersreglementen, te negeren of minder op in te gaan krijgt men de indruk dat het de regering te doen is om de verkeersboetes, die dan moeten dienen om de lege staatskas te vullen.
Toen ze hier in mijn stad een jaar geleden een enqute hielden met wat volgens de burger kwestie onveiligheid de hoogste prioriteit moest krijgen, kwam voor de Stad Antwerpen de verkeersveiligheid als eerste uit de bus, nog vOOr de straatcriminaliteit. Me dunkt dat dit probleem toch wel echt leeft bij de Antwerpenaars of niet soms? Laten we d'r dan ook iets aan doen, naast al die andere problemen.
Inderdaad maar verkeersveiligheid los je niet op door enkel het plaatsen van flitspalen en wat ronde punten waar geen vrachtwagen over kan, dat is net iets moeilijker dan dat. Begin bv. maar eens bij de verkeersopleiding en het rijexamen, wat eerder een goktent lijkt te zijn.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be