![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou wel verstandig zijn, dus dit is niet geloofwaardig. Verstandige belgicisten zoals Tavek en Federator wijzen Heel-Nederland niet per se af.
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn meteen fan van Willem-Alexander en Maxima én ze willen Heel-Nederland eentalig nederlands. Dat hoeft voor mij nu ook weer niet. Maar ja, de BUB hè. Het laatste nieuws is dat ze Tobback erelid hebben gemaakt. Die schijnt nergens van af te weten en heeft beledigd gereageerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie op die foto gewoon een hoop kinderen. Kan een basisschool zijn. Maar mensen die zichzelf vrijwillig met de tricolor tooien zie ik niet.
Welke werkende burger gaat nu een dag vakantie opofferen voor een paar te dure uitkeringstrekkers? Ook is het een redelijk slecht gesoepte foto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Je zou van minder "beledigend reageren"...
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Laat van de foto de hoogwaardigheidsbekleders, de pers, de hofhouding en de kinderen die verplicht met de klas op uitstap moesten weg.
En... er staat nog 2 man en de spreekwoordelijke paardenkop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij bent gewoon een flamingante infiltrator bij BUB ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is hij een trouwe medewerker van Meervoud wiens taak het is om de Belgische beweging van binnenuit te saboteren en ons toegang te geven tot de geheime bouwplannen van het paleis in Laken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() 't is dat de IJzerwake en IJzerbedevaart zoveel trekken, hé.
![]() Tesamen hebben ze 10 000, ook grotendeeels bejaarde, bezoekers(naar boven afgerond) op 6 000 000 Vlamingen (Kom nu niet af met "10 000 is nogal meer dan die mensen die daar voor de koning stonden", want een koningsbezoek richt zich enkel richt op de plaatselijke gemeente). ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij anders nog levendig te tijd dat er een massa nieuwsgierigen in een uithoek van Limburg samenstroomden omdat de prinselijke voorzitter van het rood kruis er een lintje kwam doorknippen. Ik herinner me zelfs de tijd dat ikzelf een papieren vlagje aan een zelf meegebracht stokje kreeg geplakt waarna de hele lagere school waar ik schoolliep tevoet naar de plaats stapte waar ze verwacht werd om een koninklijke gast toe te wuiven. Ik wist niet eens wat er daar stond te gebeuren maar wuiven deed ik natuurlijk braaf, zoals het ieder van ons werd opgedragen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() [SIZE=3]Heel-Nederlandse Partij klaagt over magere berichtgeving[/SIZE]
[SIZE=5]BUB dient klacht in tegen NPS[/SIZE] HILVERSUM - De BUB, een obscuur partijtje dat tot voor kort streed voor een unitair Belgie en nu ijvert voor Heel-Nederland, heeft een klacht gedeponeerd tegen de NPS. 'Wij komen te weinig in het nieuws in verhouding tot andere partijen' claimt de Voorzitter. De woordvoerder van de NPS wilde vooralsnog niet reageren maar liet wel weten niets van het bestaan van de partij af te weten. (Op de foto: twee leden van de BUB die onder het oog van de bejaarde schoonmaakster van de NPS hun ontblootte borst toonden met daarop de nederlandse vlag geschilderd.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu serieus, dat de bub plots heel-nederlands is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"de neo-Stalinisten van Meervoud, de radicaal-rechtsen van Voorpost: het is inderdaad één pot nat." http://www.belgischeunie.be/_NED/editoriaal.htm Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 12 april 2006 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |