![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens hoop ik wel dat de VS Iran binnenvallen en daar ook hun broek scheuren. Des te sneller zullen er koppen rollen in het Witte Huis (misschien zelfs letterlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn hun broek al genoeg aan het scheuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh, ik ben niet voor 't een en niet voor 't ander.
Wat ze in Iran doen, is hun zaak; maar de mensenrechten moeten wel wat beter gerespecteerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Tja, 'moeten', niets te moeten, ik vind ook dat men in de Filipijnen of Guantanamo of Kongo bijv. de mensenrechten wel eens mag respecteren maar met dat vodje papier moet je daar niet komen aankloppen, de concrete situatie, dat is wat telt.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 9 april 2006 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't kan niet rap genoeg gaan.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze het zelf maar zien, dan. Me dunkt dat een aantal Amerikanen en een aantal Iranezen dan op dat eiland wat tof kunnen doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Het idee dat de Arabische wereld Iran als "vlaggedrager" zou accepteren is te gek voor woorden. De Arabieren beschouwen Iran als een zeer grote bedreiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dan ook meteen de reden waarom die hele reuzachtige arabische wereld, ondanks haar getalsterkte én haar economische macht (oliebronnen), nog altijd geen grootmacht is. Intern hopeloos verdeeld, kijk maar naar Irak, waar ze elkanders moskeeën zitten op te blazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Pelgrim, Iran is geen Arabisch land hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de arabische wereld wordt doorgaans genomen als de hele regio op de planeet waar de islam overheerst. Ok, misschien spreken we dan veter van de islam-wereld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik weet niet in hoeverre er sprake kan zijn van Arabisch nationalisme maar ik denk wel dat een groot deel van de gewone mensen in die regio gelijkaardig denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() De islam overheerst niet in al die landen, het is er (waarover spreek ik nu eigenlijk, het gebied dat u lijkt te willen benoemen reikt dan ongeveer van Marokko tot Indonesië ?) wel de belangrijkste religie maar komt in verschillende vormen tot uiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Wij hadden niet veel om te verliezen , maar nu wel het zal hard worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 april 2006 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Op een paar belangrijke uitzonderingen die vrezen voor de financiële uitkomst van de zaak na dan. Het uiteindelijke doel van de V.S. is dat zij een supermacht worden, één land dat alle kernwapens bedient met enkele ultraconservatie leiders aan de macht, ik weet eigenlijk niet als dat wel zo'n goede zaak is... Amerika is stappen aan het ondernemen naar een wereldregering en deze aan het goedpraten voor de publieke opinie, en wij tuimelen er allemaal met onze ogen open in! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk naar de polls in de VS van de voorbije 4 jaar die de vraag stelden: Wie is de gevaarlijkste natie ter wereld?? In 2001: Afghanistan. (Taliban+Osmama) In 2003: Irak. In 2006: Iran.
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Mijn opinie ervan is (gebaseerd op de feiten), is dat het niet Amerika is die deze drang naar wereldregering doet. De groep die hiervoor verantwoordelijk is staat boven landen, en Amerika wordt slechts gebruikt als instrument om deze globale agenda door te drukken. De mensen die een wereldregering willen zijn niet gebonden aan één land, niettegenstaande dat ze wel een of andere nationaliteit zullen hebben (wellicht Duits of Engels), maar dat is voor hun niet belangrijk. Die manipulaitie is te zien aan de het Britse Royal instute of interenaional affars, en haar zusterorganisaite in Amerika, de Council on foreign relations. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 april 2006 om 15:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Hier nog een interessant artikel hieromtrent
The Council on Foreign Relations (CFR) and The New World Order http://www.conspiracyarchive.com/NWO..._Relations.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 9 april 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |