Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2003, 14:18   #41
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

"Toevallig" dat programma dat je hier niet kunt neerzetten zeker?
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 14:19   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Het staat hierboven, terugscrollen is de boodschap.
Oud 1 augustus 2003, 14:19   #43
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

allemaal goed en wel, maar heb jij al één allochtone vereniging gekend die betoogde tegen het crimineel gedrag van hun broeder of zuster ?
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 14:20   #44
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Het staat hierboven, terugscrollen is de boodschap.
Hierboven staat NERGENS het integrale 70-punten-plan, **** de leugenaar.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 19:54   #45
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Je valt in herhaling Michros, het verbod op het CGKR van Leman was (in feite: is nog steeds want dat progje werd nooit gecanceld enkel 'opgeborgen') het 1ste programmapunt van het 70-puntenprgramma van het Vlaams Blok.
Wel ik ben, strikt genomen, geen Vlaams Blokker maar daar hebben ze dan toch overschot van gelijk in.
Wat heeft dat centrumpje eigenlijk al voor hun doelgroep, de allochtonen bereikt Piano?
Niks, alleen de zaken nog meer op de spits gedreven.

Neen, je bent alléén maar een 3de rijk nostalgieker en een Anti-Amerikaanse racist. Dat is al even erg!!
Oud 2 augustus 2003, 23:42   #46
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Neen, je bent alléén maar een 3de rijk nostalgieker en een Anti-Amerikaanse racist. Dat is al even erg!!
???? Neen ik ben niet Anti Amerikaan maar volbloed nationalist, ttz iemand die inziet dat nationaal-ethnische omschrijvingen de beste maatschappelijke orde bieden. Dat wisten de Nazi's ook en daar hadden ze GELIJK in!
De Amerikanen zijn de erfvijanden van ons Europeanen en proberen op alle manieren Europa te destabiliseren en het is erg dat jij dat niet inziet.
Laat de yankees maar op hun eilandje blijven, de Europese volkeren hebben ze voor niks nodig.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2003, 23:45   #47
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
???? Neen ik ben niet Anti Amerikaan maar volbloed nationalist, ttz iemand die inziet dat nationaal-ethnische omschrijvingen de beste maatschappelijke orde bieden. Dat wisten de Nazi's ook en daar hadden ze GELIJK in!
De Amerikanen zijn de erfvijanden van ons Europeanen en proberen op alle manieren Europa te destabiliseren en het is erg dat jij dat niet inziet.
Laat de yankees maar op hun eilandje blijven, de Europese volkeren hebben ze voor niks nodig.
Ik heb de indruk dat het soort nationalisme waar jij voor strijd niet meer mogelijk is in de huidige maatschappij. Wat ga je doen met al die
Turken en Italianen? Die passen hoogstwaarschijnlijk niet in uw nationalistisch plaatje! Ga je die allemaal terugsturen en ga je vervolgens een volledige immigratiestop houden?

Verbeter me maar als ik hier een foute indruk heb van jouw ideën.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 13:54   #48
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit alle bijdragen hierover blijkt dat het beruchte Centrum voor Racismebestrijding van de Dominicaan(etymologisch hond van God) pater Leman de spanningen tussen Vlamingen en allochtonen aanwakkert i.p.v. ze te verminderen.
Zou het dan niet beter zijn om zulk een organisatie-wegens contra-productief, ook voor de allochtonen-op te heffen en ev. klachten wegens racisme door gewone rechtbanken te laten behandelen?
Inderdaad, afschaffen.

Er weze tevens aan herinnerd dat de VLD indertijd tegen de oprichting van dat centrum heeft gestemd.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 15:19   #49
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hadden de nazi's ook gelijk met de oplossing (Endlösung)
Oud 3 augustus 2003, 17:47   #50
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik heb de indruk dat het soort nationalisme waar jij voor strijd niet meer mogelijk is in de huidige maatschappij. Wat ga je doen met al die
Turken en Italianen?
Verbeter me maar als ik hier een foute indruk heb van jouw ideën.
Italianen en in mindere mate Turken zijn Europeanen.

Ja misschien ben ik wel een nostalgicus. Het 19de eeuwse nationalisme waar elke ethnie-grosso modo-zijn eigen territorium had stond borg voor een volledige eeuw relatieve vrede én een ongeziene vooruitgang van wetenschap en cultuur. Volgens mij vreet het proberen gelijkschakelen van een aantal incompatibele culturen zoveel energie dat een échte vooruitgang er niet meer van komt. Anderzijds is het geïsoleerd laten bijeen leven van al die culturen ook een gevaar.
Het is dus een onontwarbaar dillemma. In de 19de eeuw bestond dat niet: ieder bleef op zijn terrein, wat intensieve culturele en economische samenwerking niet uitsloot natuurlijk. Het 19de eeuwse Europa was de droom van de rechtse antiglobalist, waar ik mijzelf toe reken.
Oud 3 augustus 2003, 17:56   #51
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
[Hadden de nazi's ook gelijk met de oplossing (Endlösung)
Aan de Endlösung hadden de geallieerden even veel schuld als de Duitsers. Die laatsten wilden de Joden buiten, akkoord, maar dat wilden alle Europese landen.
Door Duitsland te isoleren en aan te sturen op een totale vernietiging van Duitsland dwongen zij de Nazi's een andere oplossing te vinden voor-wat zij zagen als-het Jodenprobleem.
Vergelijk het met de situatie in Kosovo enkele jaren geleden: Miloseviç(door mij bewonderd als een van de grote Europeanen) wilde de oorspronkelijk Servische provincie zuiveren van Albanezen, op een humane en vreedzame wijze. Toen de Navo er zich mee begon te bemoeien en Joegoslavië te isoleren zijn er natuurlijk redelijk wat vergeldingsacties tegen Albanezen gevoerd. Wat begrijpelijk was: die juichten de bombardementen op Belgrado toe!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be