![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja.
In de gevangenis zit hij trouwens veilig. Wenst u hem soms veiligheid toe? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is pas nadat de Sabanci-familie hun huurmoordenaars achter Erdal heeft gestuurd, dat het Turkse regime haar terug wou arresteren. Het is dan ook wel duidelijk dat het Turkse gerecht mooi braaf luistert naar maffiaclans zoals de Sabanci's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Turkse regime zélf is anti-democratisch en terroristisch. Democratisch verkozen premiers die aan de kant worden geschoven door het leger, en mensen uit de top van het leger die bomaanslagen plegen tegen Koerdische doelwitten. Dat kun je toch wel vrij anti-democratisch en terroristisch noemen. Persoonlijk heb ik natuurlijk meer sympathie voor de DHKP-C dan voor de Turkse overheid. Maar dat verwacht ik u ook niet van de Belgische overheid. Ik verwacht van de Belgische overheid neutraliteit. België moet noch de DHKP-C steunen, noch de Turkse overheid. Door de DHKP-C te gaan veroordelen, en door Erdal te willen uitleveren aan Turkije heeft België partij gekozen voor het staatsterrorisme van Tukije. Ik vind dat de normaal geldende wetgeving ook voor communisten moet gelden. Als iemand volgens de Belgische wetgeveing niet kan uitgeleverd worden aan landen die folteren, dan geldt dat ook voor communisten als Erdal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Neen, maar indien u deze organisatie van hieruit actieve en daadwerkelijke steun verleend dient u gearresteerd, vervolgd en opgesloten te worden onder de anti-terrorismewetgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Wetgevingen zijn zo truttig. Geen wonder dat gij u daar zo aan vastklamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad. Laatst gewijzigd door TC : 12 april 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En het Belgisch gerecht lijkt mij neutraal te hebben gewerkt: Erdal (en haar kompanen) is veroordeeld voor feiten die in België zijn gepleegd. En de leider heeft "maar" 6 jaar gekregen (Erdal 4 dacht ik), terwijl het maximum 10 jaar bedraagt.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er geen wetgeving op maat van het VB gemaakt mag worden, dan mag dat ook niet op maat van de DHKP-C. Ik besef ook wel dat dat proces tegen het VB een politiek proces was, dat thuishoort in het hof van assisen. Maar het is niet omdat het VB een schijnproces krijgt, dat de DHKP-C dat ook moet krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() En dan? Moet ik dankbaar zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen poer meer aan verschieten aan die meid.
De Turkse veiligheidsdiensten zullen haar wel pakken .... Ik denk dat haar dossiertje ergens onderin de kast "Stageprojekten kandidaat agent Geheime Dienst" ligt bij het "Turkse Ministerie van Opsporingen,Verdwijningen en andere Onregelmatigheden" Ondertussen is de vraag: Heeft Belgie een Veiligheidsdienst en zo ja,wat gaan we daaraan doen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Kweeni, eens vergaderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op dit forum laten vb-afficionado's al te vaak doorschijnen alsof het vb het voorwerp zou zijn geweest van een schijnproces. Daarom en uit den treure: op 21 april 2004 veroordeelde het Hof van Beroep in Gent het Vlaams Blok als een racistische partij en 9 november van datzelfde jaar bevestigde het Hof van Cassatie voorvermelde arrest. Het voortdurende gedram van het vb (en co) over het gewrochte, het politieke of zelfs het wettelijke karakter van deze veroordeling en de bevestiging ervan, leidt ertoe dat vb-ers stilaan hun waanideeën voor echt aannemen. Dit is ronduit de gêne voorbij. 't is maar dat je het weet (en herweet), virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
hak maar rustig verder vriend, hak maar rustig verder.... ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En wie zegt trouwens dat Erdal onrechtmatig veroordeeld is ? Er werden speciaal wetten gemaakt om het VB als politieke partij te kunnen veroordelen omdat men er schrik van heeft.. natuurlijk, wie aan de macht is, is bang om die te verliezen en een partij als het VB, die onomwonden de waarheid aan het licht brengt en de deksels van de beerputten haalt, kan niet getollereerd worden. De uitspraken betreffende het nog steeds falende integratiebeleid waren niet altijd even subtiel, maar wel steeds de waarheid, en daar wordt het VB als partij op afgerekend. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik heb geen zin om tegen dovemansoren te praten.... ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja. De verzetsstrijders waren volgens de gevestigde orde destijds ook terroristen. Wordt het niet tijd dat we al die subversieve rebellen alsnog veroordelen voor hun terreurdaden tegen de toenmalige maatschappelijke orde?
![]() |