![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een echte stemmingmaker zoals jij weet natuurlijk onmiddellijk en onomstotelijk waar de wind vandaan waait. Het debiele niveau van je verzonnen antwoord van een volgens jou als doorsnee te omschrijven VB-er mag jou dan misschien tot zelfextatische niveau's verrukken, maar laat me toe het volgende te zeggen, heer Djimi: Hetgeen jij hier probeert de gemiddelde VB-er in al je veralgemenenende megalomanie toe te dichten, is eigenlijk niet meer of minder dan het zielige niveau van je eigen bekrompen persoontje. Helaas heb je hoogstwaarschijnlijk niet eens genoeg herseninhoud om zo nu en dan eens in de eigen boezem te kijken en middels wat onverdroten zelfreflectie tot de conclusie te komen: "Verhip, wat ben ik toch dom, laat ik de mensheid in het vervolg aub onthouden van dergelijke linguistische pareltjes". Groeten Nierika
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat... U bent geslaagd met grootste onderscheiding in het examen en levensonderdeel :
"IK HEB GEEN GEVOEL VOOR HUMOR". Tevens geven wij U ook met grootste onderscheiding het diploma "niet kunnen nadenken en combineren van nieuwsfeiten die dan op een humoristische wijze worden gebracht." Tja as ge het nie snapt... zou een tekeningske helpen... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Manuel* Milde spot of satire? Leugens en verzinsels zal u bedoelen... Daar is die hele website rond opgebouwd. Ik zie geen enkele reden om enig geloof te hechten aan dit cowboyverhaaltje. zoals volgende leugen [FONT=Arial] Citaat: De twee jongeren die gisteren een 17-jarige neerstaken in de lokettenzaal van het Brussels Centraal Station, zijn geïdentificeerd en na een intensieve zoekactie ook opgepakt in de buurt van Kluisbergen (O-Vl). Zij werden meteen voor de onderzoeksrechter van Oudenaarde voorgeleid en gingen over tot volledige bekentenissen. De Procureur van Oudenaarde achtte de aanhouding en de daarbijhorende PV's echter in strijd met zijn instructies betreffende de (niet)-verbalisering van kleinere misdaden en beval de onmiddellijke vrijlating van de twee kruimelmoordenaars. [/FONT] Beste Driewerf, ik zal proberen om het uit te leggen en ik zal het uitleggen op mijn niveau en dan kan ik enkel maar hopen dat U het ook snapt want ik snapte het al van de eerste keer als ik het artikel las. Bon, 1. Kluisbergen = gerechtelijk arrondissement OUdenaarde. Ge weet wel waar diene pipo er ingeslaagd was om te zeggen dat ze kleine criminaliteit niet meer zouden vervolgen. 2. Kleine criminaliteit = kleine diefstallen. Nen mp3 speler stelen is gezien zijn relatief lage aankoopprijs kleine criminaliteit en niet te vervolgen. Dat noemt men satire he Driewerf...... als U dat echt gelooft zo'n bericht.... tja... ik hoop voor U dat het gewoon een gebrek aan gevoel voor humor is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "frut" was de vroegere volksmondbenaming van de Gazet van Antwerpen... tot de hoofdredacteur door Stevaert aan de kant werd gezet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie is er in de eerste plaats verantwoordelijk voor het drama dat Joe z’n jong leven heeft gekost? Natuurlijk de moordenaar en de kompaan, die reeds is gevat en opgesloten. Maar op de tweede plaats, de politici die de multiculturele samenleving promoten en vooral verantwoordelijk zijn voor al dat vreemd tuig dat hier in dit landje van belofte rondloopt. Voor mij maakt het niets uit van welk land ze afkomstig zijn, welke religie ze aanhangen, ze horen hier niet thuis. En dan zeggen dat de politiek niet met de vinger mag gewezen worden, is er over. We horen vooral dat de samenleving z’n verantwoordelijkheid moet opnemen om dit soort schandelijke misdaden te doen vermijden. Dit geblaat van sommige politiekers is alleen ingegeven door het feit om hun “als politieker’ buiten schot te doen komen en houden. Denken deze nu echt dat de mensen stommeriken zijn en dat men ze alles kan wijsmaken en alles kan doen slikken!
De “staat” heeft de “multiculturele samenleving” normatief opgelegd als een te belijden ideaal, dat NIET meer in vraag mag worden gesteld op straffe van een gerechtelijke vervolging en daarbovenop die wetten criminaliseren niet alleen hatelijk gedrag maar ook banale meningsuitingen, zoals blijkt uit het beruchte arrest v/h hof van beroep te Gent en bevestigd door het hof van cassatie dat heeft bepaald dat er al spraak is van een misdrijf wanneer men in het openbaar durft te pleiten voor een “discriminerende” wetswijziging. Waar gaat dit eindigen?!! Dus niet de grondrechten zijn van het hoogste belang maar wel het “gelijkheidsbeginsel” en daardoor worden de echte grondrechten zoals de vrijheid van meningsuiting afgeschaft. Trouwens door die wetten worden alle burgers verplicht en dit op voet van gelijkheid mee te werken aan het uitbreiden van dezelfde rechten voor iedereen, welnu als u het mij vraagt dat is één van de basis kenmerken van een totalitaire staat, waar er geen onderscheid word gemaakt tussen de plichten van de burger en die van de staat, kortom de burger heeft niet meer de fundamentele vrijheid om te discrimineren. Deze te verwerpen tendens is niet alleen in de Belgische wetgeving aanwezig maar ook in het ontwerp van Europese grondwet, met het artikel over “anti-misbruikbepaling” waarin bepaald wordt dat geen van die rechten en vrijheden mogen aangewend worden om er ook maar één van af te schaffen of te beperken, zoals daar zijn recht op betaalde vakantie mag niet meer worden aangevallen, zo mag men volgens dat wetsontwerp niet meer bepleiten dat menselijk bloed een verkoopbaar goed moet zijn, de stelling verdedigen van het nastreven van een hoog niveau van consumenten bescherming in sommige aangelegenheden is niet meer toegelaten. Dus die Europese grondwet creëert een nieuwe ongekende vorm van een totalitaire samenleving en daardoor moet deze Europese ontwerp-grondwet worden verworpen, wat in bepaalde landen al gebeurd is. Meer nog, onder druk van de overheid wordt de afschaffing v/d vrijheid van meningsuiting doorgevoerd in de universiteiten van dit land bv de “antidiscriminatieverklaring” v/d universiteit Gent bevat een ernstige beperking van die vrijheid van meningsuiting. Ook bepalingen die indruisen tegen de vrije meningsuiting en die ongrondwettelijk zijn verklaard door het grondwettelijk hof mogen in die nog goed te keuren Europese grondwet niet meer worden aangevallen. Op den duur, als deze trend zou zegevieren, wat ik niet hoop, mag men uitspraken als “eigen volk eerst”; “inburgeren of opkrassen”; “stop de immigratie” ; “de islam is verwerpelijk”; en nog andere, niet meer uitspreken op straffe om in de kerker gesmeten te worden zoals men doet met gelijk welke criminele bandiet!! De politiekers, vooral de progressieven, zoals de PS en SP.a/Spirit, zijn goed bezig om hun alleenheerschappij te vestigen, dus stemt u maar voor die progressieven partijen en u zal nog meer van die onzin moeten slikken!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil nog eens terugkomen op de beestachtige moord gepleegd op Joe Van Holsbeek. Nu Joe z’n laatste rustplaats heeft gekregen, kunnen de ouders aan de rouwverwerking beginnen. We zullen dus met z’n allen weer maar overgaan tot de orde van de dag. Maar vooraleer ik dat doe, moet ik toch enkele bedenkingen kwijt. Ik moet toegeven de manipulaties van de politiekers heeft de woede van de bevolking bekoeld, maar er zijn grenzen, denken die wereldvreemde politiekers misschien dat de bevolking bestaat uit onnozelaars. Door het slecht beleid dat onze stomme politici ten toon spreiden op het gebied van immigratie en veiligheid en illegaliteit van het vreemd tuig in ons land, ben ik een bange blanke Belg geworden. Ik eis van de politiekers dat men streng hiertegen optreedt en vooral tegen de illegalen, die hier niet bestaan en dus rustig een moord kunnen plegen en meteen verdwijnen naar hun land van herkomst zonder een spoor achter te laten, dit maakt mij bang! Ik ben ook bang voor politiekers met een dubbele agenda en hun aan het leibandje lopende vastbenoemde beambten in een of ander centrum. Ik zou ervoor terugschrikken om mijn rechten op te eisen want mijn rechten betekenen niets in vergelijking met de rechten die dat vreemd tuig hier kunnen inroepen (kerken zitten vol vreemdelingen en de politie blijft rustig toekijken; om de haverklap zijn er betogingen waarin de vreemdelingen hun rechten opeisen en de politie blijft rustig toekijken). Ik ben bang als ik moet vernemen hoe de inbraken plaag weer is gestegen en de politiekers zeggen dat het gedaald is, dat er niets aan de hand is en dat we bange burgers zijn, maar ik heb toch maar een alarm installatie geplaatst en de eerste die dan nog wil komen roven bij ons, die schiet ik overhoop!! Ik verdedig mijn eigendom met hand en tand en dan mogen die stomme politiekers zitten te lullen wat ze willen, ik eis het recht op om mijn eigendom, verdient met zuurverdiende centjes, te verdedigen. Ik ben bang als ik verneem hoe het er aan toe gaat in onze steden, waar hele buurten ingepalmd zijn door vreemdelingen, waar een autochtoon zich niet meer durft te vertonen en zelfs de politie moet forfait geven waardoor die vreemdelingen luidop kunnen schreeuwen dat die stad van hun is!! De laatste ontwikkelingen van de afgelopen maanden maken mij bang en niet alleen mij maar ook vele medeburgers in dit landje. Ja, ik ben bang maar niet onnozel, denken die politiekers misschien dat we het intellectuele peil halen van een of andere Marokkaanse analfabeet of van een Marokkaanse vrouw verpakt in zwarte doeken opgesloten tussen vier muren om zoveel mogelijk kinderen op de wereld te zetten
Ze vergissen zich. We beseffen met z’n allen maar al te goed dat we bedrogen worden. Ook de ouders van Joe zijn gemanipuleerd door de politiek, toe hun gevraagd werd om aan alle ‘democratische partijen’ te vragen, dat ze erover zouden waken dat de hele bedoening niet politiek zou gerecupereerd worden. Door die vraag, bestempeld men het Vlaams Belang als ondemocratisch en mijn vraag luidt dan, wie is hier politiek aan het recupereren? Juist de zichzelf verklaarde democratische partijen doen hierbij duidelijk aan recuperatie en dat is op z’n zachts gezegd onzindelijk!! Het kan natuurlijk ook dat de ouders van Joe misschien die partijen bedoelden die ooit door een rechter veroordeeld werden, NIET voor één mening, maar voor diefstal, fraude, corruptie enz… u weet wel wie ik bedoel… Is de begrafenis in alle sereniteit en intimiteit verlopen? Als ge het mij vraagt, NEEN, het leek mij eerder een feest en ik moet dus vaststellen dat we ook hier bedrogen zijn! We worden bedrogen door de opgestelde camera’s, die niet eens in staat zijn om goede kwaliteitsbeelden te leveren en bovendien aardig wat centjes hebben gekost aan ons, belastingbetalers!! Weet u nog, allen hebben we die beelden kunnen bekijken, hoe de Amerikanen ons vlijmscherpe beelden toonden van de straten van Baghdad-centrum, met een camera in een spionage satelliet die honderden kilometers ver verwijderd was. En hier kan men geen bruikbare beelden maken van op enkele meters afstand! Dit en andere voorvallen roepen bij mij veel vragen op en wat mij nog meer verontrust zijn de politiekers die op het verkeerde spoor zitten en verkeerde beslissingen, lees wetten maken om één partij het zwijgen op te leggen nl het Vlaams Belang, de enige partij die durft te zeggen wat veel Vlamingen denken en soms ook zeggen en bovendien nog de waarheid zeggen ook, die natuurlijk niet gesmaakt wordt door de progressieven omdat ze beginnen te beseffen dat zij de oorzaak zijn van de ontstane haat jegens dat vreemd tuig en de verloedering in onze steden door al dat vreemd geweld! |
![]() |
![]() |