Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 15 april 2006, 20:03   #41
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Pfff... De massahysterie slaat weer in alle hevigheid toe bij onze forumblokkertjes... Ze zullen weer eens de straat opgaan...

Ga misschien nog wat bloemetjes leggen in het Centraal Station i.p.v. de elfendertigste topic te openen met hetzelfde gezeik.
Man, jij moet eens je eigen postings lezen, dan zou je er zelf niet meer op reageren.
rik47 is offline  
Oud 15 april 2006, 20:06   #42
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk bericht
tja weet je zo kennen we onze paarse regering, ze willen de problemen niet inzien net zoals onze linkse rakkers - het zou hun stemmen kosten

LAFFE MENSEN met altijd mooie praatjes dat er niks aan het handje is

btw hebben we al iets concreets gehoord van de regering, ik dacht het niet
Daar heb ik al een topic over gepost en blijkbaar weet inderdaad niemand wanneer Verhofstadt en Co hun medeleven gaan betuigen. Dat kan toch als mens, zonder partijdigheid?
Natuurlijk moet een groene pipo van allochtone afkomst (op vakantie in Frankrijk) de zaak wel politiek misbruiken.
Hoe leg je überhaupt iets uit aan machtshebbers, die in hun luxe omgeving het gewone plebs uit het oog verliezen. Zij worden niet geconfronteerd met de moslimkolonisatie. Zij kankeren alleen nog na over hun eigen fouten in Congo.
Pas als het te laat is en Al Quada de boel over neemt en hen het dhimmi statuut gunt voor bewezen diensten en de dood voor wie zich niet aan de koran onderwerpt, zullen ze zien wat ze teweeg gebracht hebben.
Arm België. Moeten we echt een talibanstaat worden?
Oud 15 april 2006, 20:12   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pfff... De massahysterie slaat weer in alle hevigheid toe bij onze forumblokkertjes... Ze zullen weer eens de straat opgaan...

Ga misschien nog wat bloemetjes leggen in het Centraal Station i.p.v. de elfendertigste topic te openen met hetzelfde gezeik.
Tja, dat JIJ niet onder de indruk bent van zo'n laffe moord, d�*�*r staat niemand nog van te kijken. Maar jij bent dan ook geen forumblokkertje, hé?
Oud 15 april 2006, 20:47   #44
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik weet niet of dit in opdracht van de regering is. Ook via jarenlange onrechtsreekse overheidsinvloed gaan de media op de duur bijna als vanzelfsprekend over tot zelfcensuur.
Op de website van de VRT kon je het volgende lezen: de persmededeling is ook ondertekend door de familie van de vriend van de vermoorde jongen. Dus opgesteld door....En op zo'n moment die mensen vragen te tekenen.......
rik47 is offline  
Oud 15 april 2006, 20:53   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja, Rikske, 'men' zal er natuurlijk alles aan proberen te doen de boel niet te laten ontploffen. De media krijgen die mensen trouwens zowiso op hun dak. En als zich niemand iets van die mensen aantrekt is het ook weer niet goed.

Wij waren vandaag met vijf forumleden in Brussel-centraal..
Ook maar weinig om die mensen een beetje te steunen, en veel meer konden wij zelfs niet doen, vindt je ook niet?
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 20:56   #46
rik47
Gouverneur

Standaard

Tja, de vlaming is nog weinig assertief ivm vroeger, rekent nog altijd op de overheid.....
rik47 is offline  
Oud 15 april 2006, 20:59   #47
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Knuppel, denk jij niet dat ik geef om die jongen die ze zo schandalig hebben afgeslacht? Mijn hart gaat uit naar de ouders van die jongen! Wat een onzinnig geweld hé
Oud 15 april 2006, 21:09   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Knuppel, denk jij niet dat ik geef om die jongen die ze zo schandalig hebben afgeslacht? Mijn hart gaat uit naar de ouders van die jongen! Wat een onzinnig geweld hé
Het is daarom ook dat er zoveel topics over worden opgestart dat je het bos niet meer door de bomen ziet...

Waarom dacht je dat ik vandaag in Brussel was?

Is die avatar een foto van jezelf, duveltje?
Oud 15 april 2006, 21:19   #49
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Tja, Rikske, 'men' zal er natuurlijk alles aan proberen te doen de boel niet te laten ontploffen. De media krijgen die mensen trouwens zowiso op hun dak. En als zich niemand iets van die mensen aantrekt is het ook weer niet goed.

Wij waren vandaag met vijf forumleden in Brussel-centraal..
Ook maar weinig om die mensen een beetje te steunen, en veel meer konden wij zelfs niet doen, vindt je ook niet?
Volgens mij waren we met zes. Ik was erg blij te zien dat er vandaag zoveel mensen waren. Gisteren was het een trieste boel.

Zelf heb ik het nodig om daar heen te gaan. Het is geen kwestie van 'organisatie' of 'manifestitie': ik heb er nood aan om de realiteit te leren vatten, aan te kunnen. En om met de mensen te praten. Mensen hebben dingen te vertellen in deze situatie. En dat doet enorm deugd.

Ik sprak met de tante van Joe. Ik sprak met een joernalist van VTM (erg tof gesprek!), en met een boze Marokkaanse mama die het beu was Marokkaans te zijn en waarvan ik veel geleerd heb. Ik ontmoette een ontzettend leuke forumma. Ik zag jongeren die huilden om hun vriend.

Dat laatste was voor mij het ergste. Mijn ogen branden nu nog. Hun verdriet is me een ietsje te veel.

Misschien ga ik er nog eens heen. Ik hoop ook dat veel andere jongeren, van de leeftijd van mijn zoon, ook gaan. Het is belangrijk dat ze de realiteit onder ogen leren zien.

Gisteren zag ik een paar mensen panisch wegvluchten zodra de - toen veelvuldig aanwezige - journalisten op hun afkwamen. Ik hoorde zelfs één vrouw zeggen dat ze eigenlijk niks met de toestand te maken had en gewoon op vrienden wachtte.

Vandaag had ik veel opgrekropte woede, en aarzelde niet om deze te luchten. Genoeg gezwijg...

Groet van Polly

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 15 april 2006 om 21:38.
PollyCorrect is offline  
Oud 15 april 2006, 21:51   #50
jef
Gouverneur

Standaard

Ook ALLE pc-partijen zijn medeverantwoordelijk voor deze laffe racistische roofmoord, jaren lang heeft men dit ingevoerd crapuul zijn gangen laten gaan, hun criminele daden geminimaliseerd, verzwegen, en de schuld van hun gedrag op ons te verschuiven omdat we onverdraagzaam waren, we zijn racisten als we de feiten bij naam durfde noemen. Nu het heel erg uit de hand loopt hoort men niets van al die allochtonenkruipers.
jef is offline  
Oud 15 april 2006, 22:04   #51
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Familie vermoorde tiener vraagt constructief debat

"De families van Joe Van Holsbeeck, vreselijk vermoord woensdag, en van zijn vriend zullen geen enkele manifestatie met een geïsoleerd en partijdig karakter, steunen. Zij vragen de voorzitters van alle democratische partijen hierover te waken."
Zijn dit de letterlijke woorden van de familie?
Of zijn ze gedicteerd geworden?

Het is wel opvallend dat dit nu pas openbaar gemaakt wordt...
Volgens VRT heeft politiek correct geen afdoend antwoord op deze verschrikkele misdaad.

Maar wat nog veel erger voor hun is, is dat "die andere partij "dat weleens zou hebben.

Dus, moet ze bij hoog en bij laag ook haar bakkes houden.
De Prof is offline  
Oud 15 april 2006, 22:23   #52
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
politieke druk van je werkgever kan leiden tot ontslag, merk je ook op scholen - leerkracht niet akkoord met je meningen ofzo buisd die jouw compleet

heel triestig en is jammergenoeg realiteit in dit communistisch landje
Weet je waarom jij compleet gebuisd bent? Omdat je geen halve zin zonder fouten kan schrijven. Daarom. En dan een beetje van migranten eisen dat ze Nederlands leren, he?
numarx is offline  
Oud 15 april 2006, 22:31   #53
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
afwachten idd uit respect voor de familie
Yep, nu eerbied betonen en niet de islamiet uithangen. De afrekening volgt later nog. Wees er maar zeker van.
Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 22:37   #54
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan Bekijk bericht
Uiteindelijk gaat dit ons allen aan! De veiligheid van onze jeugd gaat ons allemaal aan, niet enkel de ouders van Joe. Het feit dat wij in onze hoofdstad niet langer veilig over de straat kunnen wandelen is ontoelaatbaar. Het schorem dat zich reeds jarenlang meester waant in vele wijken van Brussel moet een halt toegeroepen worden. Het drama dat Joe overkwam bewijst voor de zoveelste keer dat het Vlaams Blok het reeds 25 jaar bij het juiste eind heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen eer men snapt dat de multiculturele droom van enkele linkse dwazen een nachtmerrie geworden is!!
Als de ouders van Joe geen nationale hulde willen, dan kan er nog altijd een nationaal protest tegen de terreur van de criminele bendes georganiseerd worden...
Inderdaad, de arbeiders en de cafébazen uit de jaren zestig en zeventig die van hun oren maakten over de migranten en bordjes met "interdit aux nord-africains" aan hun vitrines hingen hadden het van in het begin bij het juiste eind.

Na de begrafenis van Joe moet er een tegenreactie van ons komen, zodat er geen nieuwe Joe's en Theo's en Pim's meer worden vermoord door de mohammedanen en hun handlangers.
Darwin is offline  
Oud 16 april 2006, 00:15   #55
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Inderdaad, de arbeiders en de cafébazen uit de jaren zestig en zeventig die van hun oren maakten over de migranten en bordjes met "interdit aux nord-africains" aan hun vitrines hingen hadden het van in het begin bij het juiste eind.

Na de begrafenis van Joe moet er een tegenreactie van ons komen, zodat er geen nieuwe Joe's en Theo's en Pim's meer worden vermoord door de mohammedanen en hun handlangers.
Inderdaad en daar voel ik ook iets voor. De dag dat een organisatie mij kan gebruiken voor dit, sta ik nu al klaar. Maar het mag niet te lang meer duren.
Oud 16 april 2006, 10:35   #56
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Toen die tasjesdief in in Nederland door zijn eigen domme fout werd doodgereden stonden er duizenden moslims in Amsterdam samen met extreem linkse idioten te demonstreren!!!!

elke keer weer als een marokkaan dood gaat is het tijdens een crimineel feit, en dan is het altijd weer een moslim die een ERE dienst krijgt in de locale moskee!!!

en dan is het zo erg oooow dan is het zooo erg want hij had een hart van goud!!!!

eerder een hart van STRONT

maar als je tegen deze moord ben ben je ineens een racist!!!
dus als je tegen een racistische moord op een blanke bent ben je ineens een racist!

OMGEKEERDE WERELD!!!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline  
Oud 16 april 2006, 10:38   #57
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Respect voor wat de familie verzoekt is een beetje teveel gevraagd??
die idioten hebben anders geen respect als een blanke word vermoord

en die moslims maar juichen toen Theo van Gogh werd vermoord!

[SIZE=4]JUICHEN!!![/SIZE]
[SIZE=4][/SIZE]
[SIZE=4][/SIZE]
[SIZE=3]samen met die extreem linkse hoeren[/SIZE]

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
Morghodius is offline  
Oud 16 april 2006, 10:40   #58
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Uiteraard niet. Deze roofmoord past in de wereldwijde oorlog van de moslims tegen de Westerse wereld. U mag er patent op nemen dat die moordenaar lid was van Al-Dinges en een aantal trainigscampen er op heeft zitten in Afghanistan, Molenbeek en Jemen. Deuhee.

Als zelfs die pippo van Spirit zegt dat het niet om een alleenstaand incident gaat op TV, waarvan haal je het dan om hier te beweren dat men het tot een geïssoleerd incident probeert te issoleren?
maar als een buitenlander word vermoord is het automatisch een racistische moord en is het gelijk een onderdeel van de nazi oorlog tegen buitenlanders.

lekker hypocriet en selectief ben je weer.

Morghodius is offline  
Oud 16 april 2006, 10:42   #59
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Maar toen apie nee nee met zijn schandknapen ging rellen in Antwerpen, dat was zeker wel goed in jouw ogen.

Morghodius is offline  
Oud 16 april 2006, 10:44   #60
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
die idioten hebben anders geen respect als een blanke word vermoord

en die moslims maar juichen toen Theo van Gogh werd vermoord!

[SIZE=3]samen met die extreem linkse hoeren[/SIZE]

Zo iets als dit dus?

"Allahu Akhbar” – uitroep van diepe vreugde bij de onthoofding van een onschuldig Nepalees
daiwa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be