Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2006, 21:04   #41
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hier mogen de linkies en ander gespuis eens over nadenken.
Vooral die laatste uitspraak is niet bepaald geruststellend.

Er kan maar vrede zijn in de wereld als er één cultuur overblijft, de onze” - Mullah Mohammed Ghaus Akhund, Minister van Buitenlandse Zaken Taliban

"Over 10 tot 15 jaar zullen allochtonen de meerderheid uitmaken in de grote steden en zitten we wellicht in een etnische burgeroorlog” – Dyab Abou Jahjah, via een schijnhuwelijk aan de Belgische nationaliteit geraakte beroeps-opruier

"Het multiculturalisme is een tragische vergissing die de westerse beschaving duur te staan zal komen. De overdreven openheid van het Westen voor immigranten met een andere culturele achtergrond vergemakkelijkt de aanslagen door radicale islamisten in westerse landen” – Vaclav Klaus, president van Tsjechië
De autochtone bevolking heeft al zoveel moeten incasseren de laatste jaren en de druk op de gewone mens wordt zo opgevoerd dat niemand nog meer zeker is van zijn leven.

Je mag als politieker geen controversiële standpunten meer innemen of je wordt gemold. Je mag als sociaal geëngageerd kunstenaar geen gevoelige werken meer maken of je wordt gemold en je mag als krant in je eigen land niet meer publiceren wat je wilt of de hele wereld staat in brand. En nu in het hart van ons land voor het oog van iedereen is niemand van ons nog veilig.

Vanaf nu zijn wij allemaal Joe's.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 21:08   #42
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hier mogen de linkies en ander gespuis eens over nadenken.
Vooral die laatste uitspraak is niet bepaald geruststellend.

Er kan maar vrede zijn in de wereld als er één cultuur overblijft, de onze” - Mullah Mohammed Ghaus Akhund, Minister van Buitenlandse Zaken Taliban

Die deelt duidelijk niet de multicul gedachte.

"Over 10 tot 15 jaar zullen allochtonen de meerderheid uitmaken in de grote steden en zitten we wellicht in een etnische burgeroorlog” – Dyab Abou Jahjah, via een schijnhuwelijk aan de Belgische nationaliteit geraakte beroeps-opruier

Whishfull thinking. Als hij zo de Belgen mee blijft opruien, kan deze burgeroorlog er eerder komen en zijn ZIJ nog niet in de meerderheid.

"Het multiculturalisme is een tragische vergissing die de westerse beschaving duur te staan zal komen. De overdreven openheid van het Westen voor immigranten met een andere culturele achtergrond vergemakkelijkt de aanslagen door radicale islamisten in westerse landen” – Vaclav Klaus, president van Tsjechië
Wijze woorden en vooral de enige, echte waarheid.
Oud 16 april 2006, 21:26   #43
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63897

[SIZE=1]De roofmoord afgelopen woensdag in Brussel om een mp3-speler, is mogelijk 'racistisch getint'. Dat stelt de Brusselse volksvertegenwoordiger Fouad Ahidar van de sociaal progressieve partij sp.a-Spirit. De 17-jarige Joe Vanholsbeeck werd op het CS-station met vijf messteken om het leven gebracht door twee Noord-Afrikaanse jongeren; deze zijn nog voortvluchtig.[/SIZE]

[SIZE=2]Ahidar: ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat [SIZE=4]steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.[/SIZE] Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.'' [/SIZE]

[SIZE=1]De volksvertegenwoordiger heeft opgeroepen om in de loop van volgende week een stille tocht te houden. ''De oproep tot optocht zal in de eerste plaats naar allochtonen gericht zijn, maar uiteraard is iedereen vrij om mee te lopen'', aldus Ahidar; hij roept tevens de allochtone gemeenschap op om actief de daders te helpen zoeken.

De vader van het slachtoffer reageerde verbijsterd op de brutale manier waarop zijn zoon om het leven is gekomen. ''Vijf messteken, dat is om te doden. Een mens doet zoiets niet'', zo zei hij in het Belgische tv-Journaal. Hij hoopt dat de daders levenslang worden opgesloten en verplicht arbeid moeten verrichten: [/SIZE][SIZE=1]''Dan kunnen ze zich nog nuttig maken voor de maatschappij.''[/SIZE]

Goed gelezen? Turken en Marokkanen gaan bewust op zoek naar "ongelovige slachtoffers". Als de religieuze overtuiging van de daders geen rol zou spelen, zou die van hun slachtoffer dat ook niet.

Het is dus een islamitische roofmoord. De Marokkanen zeggen het zelf...
Ik snap niet dat die Ahidar het over Turken heeft. Uit onderzoek is gebleken dat criminaliteit onder Turken veel lager is dan ondere andere allochtone groeperingen. Hij wil de Turken ook gaan criminaliseren. Hij kan er niet tegen dat Marokkanen alle woede over zich heen krijgen terwijl Turken redelijk met rust gelaten worden. Die Marokkaanse crimineeltjes moeten zich maar leren gedragen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 21:30   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Ik snap niet dat die Ahidar het over Turken heeft. Uit onderzoek is gebleken dat criminaliteit onder Turken veel lager is dan ondere andere allochtone groeperingen. Hij wil de Turken ook gaan criminaliseren..

Daar heb je een punt in.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 21:49   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Man in levensgevaar na steekpartij in Hoboken (Belga)
ANTWERPEN 16/04 (BELGA) = Een 27-jarige Marokkaanse man uit Antwerpen is zondagochtend levensgevaarlijk gewond geraakt bij een steekpartij in Hoboken. De aanleiding voor de feiten was een banale caféruzie. De politie heeft een 36-jarige Turk uit Zele gearresteerd. Dat meldt het Antwerpse parket

Na een theologische discussie?
kan zijn...ene die partij pakt voor de Soennieten,de andere voor de sjieten, of een ander paar tieten.Er zijn wel meerdere, allemaal vijandige islamietische sektes.Dat hebben ze in onze gewesten ook gekend, pakweg 500 jaar geleden...
Het kan ook een afrekening onder gangsters zijn natuurlijk, zonder godsdienstige achtergrond.Juist een financiële kwestie....
Of het zijn "geïntegreerden", en ze waren gewoon zat8)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 21:50   #46
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Twee moslims dus waarvan er minstens 1 met een mes argmenteerde.
Waar hebben we dat nogal gezien? 8)
die met dat mes heeft de ander een broodje ham zien eten mischien?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 22:18   #47
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:

[SIZE=1]De roofmoord afgelopen woensdag in Brussel om een mp3-speler, is mogelijk 'racistisch getint'. Dat stelt de Brusselse volksvertegenwoordiger Fouad Ahidar van de sociaal progressieve partij sp.a-Spirit. De 17-jarige Joe Vanholsbeeck werd op het CS-station met vijf messteken om het leven gebracht door twee Noord-Afrikaanse jongeren; deze zijn nog voortvluchtig.[/SIZE]

[SIZE=2]Ahidar: ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat [SIZE=4]steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.[/SIZE] Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.'' [/SIZE]

[SIZE=1]De volksvertegenwoordiger heeft opgeroepen om in de loop van volgende week een stille tocht te houden. ''De oproep tot optocht zal in de eerste plaats naar allochtonen gericht zijn, maar uiteraard is iedereen vrij om mee te lopen'', aldus Ahidar; hij roept tevens de allochtone gemeenschap op om actief de daders te helpen zoeken.

De vader van het slachtoffer reageerde verbijsterd op de brutale manier waarop zijn zoon om het leven is gekomen. ''Vijf messteken, dat is om te doden. Een mens doet zoiets niet'', zo zei hij in het Belgische tv-Journaal. Hij hoopt dat de daders levenslang worden opgesloten en verplicht arbeid moeten verrichten: [/SIZE][SIZE=1]''Dan kunnen ze zich nog nuttig maken voor de maatschappij.''[/SIZE]

Goed gelezen? Turken en Marokkanen gaan bewust op zoek naar "ongelovige slachtoffers". Als de religieuze overtuiging van de daders geen rol zou spelen, zou die van hun slachtoffer dat ook niet.

Ja, er is een nieuwe holocaust bezig tegen de blanken. De jihadi-milities gaan van huis tot huis om elke blanke de keel over te snijden. The end is near, Darwin. Weldra zal de islamvlag wapperen boven het Witte Huis.

Besef je dan niet dat jij in dit artikel enkel op zoek gaat naar zaken die jouw hysterische angst bevestigen? Let op je eigen accentuering, het feit dat die allochtoon bij de SPa bv kritiek geeft op het racisme uit de islamgemeenschap zou een neutraal persoon als een stap vooruit zien (zelfkritiek! Was dat niet 1 vd tekortkomingen binnen de moslimgemeenschap?) Waarom zet jij het dan in kleine letters? Ik heb het vermoeden dat je toch een groter lettertype had gebruikt als die spa'er die moord had goedgepraat. Toeval?
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2006, 22:36   #48
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Allez, nog enen die de motieven van de daders al kent nog voor de daders gekend zijn.
Mooi gedaan trouwens, die algemene stelling zonder enige kritische vraag doortrekken naar één geval.
Oud 16 april 2006, 22:39   #49
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
"Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen"
ff nakijken:

http://www.cia.gov/cia/publications/...ni.html#People

Religions:

Muslim 50%, Christian 40%, indigenous beliefs 10%

Dat maakt dus brandhout van die stelling..: in Nigeria 50% moslims, volgens het CIA-factbook, verifieer maar.
Darwin_de_jongste,
Denk je nu écht dat dat tuig éérst naar het geloof van het slachtoffer vraagt?
Paranoïa gekregen door overvloedig gebruik van echt "nederwiet", of door alcoholconsumptie?

Niks, noppes "islamitisch" aan, gewone criminaliteit, wat een uitgekozen brave man ook in instantsociologie voor de TV-camera moge komen vertellen
er zijn genoeg moslimmeisjes die uitgescholden worden omdat ze er te ongelovig uitzien.
ik weet nie hoe die nigeriaan eruitzag, maar zoiets kan gerust religieus of racistisch geïnspireerd zijn, me dunkt.
Oud 16 april 2006, 22:47   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
er zijn genoeg moslimmeisjes die uitgescholden worden omdat ze er te ongelovig uitzien.
ik weet nie hoe die nigeriaan eruitzag, maar zoiets kan gerust religieus of racistisch geïnspireerd zijn, me dunkt.
Als moslimmeisjes uitgescholden worden omdat ze er niet gelovig genoeg uitzien dan is dat alvast NIET door de autochtonen daar de meesten niets liever zien dan dat er dit niet vingerdik opgelegd wordt.

Je beseft toch hoe dit zover is kunnen komen en dat daar hoogdringend iets tegen gedaan moet worden?
Oud 16 april 2006, 22:51   #51
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als moslimmeisjes uitgescholden worden omdat ze er niet gelovig genoeg uitzien dan is dat alvast NIET door de autochtonen daar de meesten niets liever zien dan dat er dit niet vingerdik opgelegd wordt.

Je beseft toch hoe dit zover is kunnen komen en dat daar hoogdringend iets tegen gedaan moet worden?
ja, ja, ja.

moslimmeisjes die er gelovig uitzien worden dan weer uitgescholden door autochtonen.
zo is het nooit goed, natuurlijk.
Oud 17 april 2006, 00:26   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze HOEVEN er begot toch niet gelovig uit te zien om het te ZIJN?

Net zomin als autochtone vrouwen niet zouden moeten doen ALSOF ze gelovig zijn om NIET te worden uitgescholden?

Zo is het idd nooit goed natuurlijk, maar WIJ zijn wél in ons eigen land, hé? Wie moet zich hier aan wie aanpassen volgens jou?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 00:35   #53
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wekte elke moord maar zoveel afschuw...
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 00:35   #54
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik wil kunnen dragen wat ik wil zonder uitgescholden te worden.
zij moeten kunnen dragen wat ze willen zonder uitgescholden te worden.

zolang iedereen zich kleed volgens de wettelijke voorschriften (je mag niet naakt op straat enzo) is er geen probleem. Waarom zouden wij onze wetten moeten aanpassen voor vreemdelingen? Waarom zou IK opeens niet meer mogen dragen wat ik wil omdat iemand een verbod heeft uitgevaardigd op bepaalde kledingsstijlen? Als ik morgen lang gerokt en met lelijke vest en een hoofddoek op m'n kop op straat wil komen, dan doe ik dat. Als ik 's avonds mijne koran wil lezen, dan doe ik dat. Als ik onder het ontbijt even Allah wil prijzen, dan doe ik dat.

Waarom zou ik er niet gelovig mogen uitzien?
Als ik katholiek ben, waarom zou ik niet met een reuzegroot kruis rond m'n nek mogen rondlopen? Of in 't klooster gaan en me kleden als non? Of als ik Wiccan ben, waarom zou ik me niet mogen kleden als een Wiccan? Leven we HIER of leven we ergens in Iran waar we niet mogen buitenkomen als we niet aan de voorschriften voldoen???
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 08:08   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doe jij gerust wat je graag doet meiske, maar ik zeg je dit, als een bakker zich iemand bij de koning aanbiedt voor een baantje als hofleverancier met een gezicht vol peercings en kledij die aan verzet tegen de maatschappij wijst, dan zal hij die job NIET krijgen.

Een zakenman moet geen succes verwachten bij zijn duurbetalende klanten als hij hen als een clochard ontvangt. Van zo'n man verwacht je dat hij een tweedelig pas met hemd en das draagt. Je wéét nu eenmaal dat de indruk die je anderen geeft, of die je krijgt, voor het overgrote deel bepaald wordt door je kleding. Daar kan je maar beter rekening mee houden. Als ik ga zwemmen of fietsen zal ik me ook anders kleden dan als ik bij de premier naar een receptie ga, hé?

In het klooster doet een non wat ze wil. Net zoals ik naakt loop in mijn appartement als ik daar zin in heb. Buiten de kloostermuren komt een nog maar als wereldvreemd over met kleding die allang uit de tijd is. Niet dat IK een non zal naroepen dat ik een verkleedpartij buiten karanavalstijd maar een zielige vertoning vind. Met karnaval echter kan het niet gek genoeg zijn.

Het is cru gesteld maar dat is mijn aard. Zo is het wel duidelijk wat ik bedoel.

Je zei overigens zélf dat allochtone meisjes die er niet gelovig genoeg uitzien door hun eigen mannelijk volkje worden uitgescholden. Zelfs Brigitte Grouwels heeft er blijkbaar genoeg van dat dit gedrag niet alleen tegen de eigen allochtone soortgenoten vertoond wordt maar ook tegen 'westerlingen'. Niet dat ik dat al niet wist.
Klaag d�*t dus als eerste aan. Kleding hoeft helemaal géén scheldpartijen uit te lokken. Ik moet trouwens de eerste 'westerling' nog tegenkomen die een vrouw voor hoer uitscheldt. Dan mag ze zich nog als hoer kleden.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 08:09   #56
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

zolang iedereen zich kleed volgens de wettelijke voorschriften (je mag niet naakt op straat enzo) is er geen probleem. Waarom zouden wij onze wetten moeten aanpassen voor vreemdelingen?
Dat is nu precies wat hoofddoekfundi's willen als ze naar de rechtbank stappen omdat ze het vertikken respect op te brengen voor bij vb schoolreglementen of bedrijfsregelementen die een hoofddekselverbod voorzien. Waarom zouden wij inderdaad onze reglementen, tradities en kledingcodes moeten veranderen om die vreemdelingen die zich als vreemdelingen blijven gedragen ter wille te zijn?

Waarom zou IK opeens niet meer mogen dragen wat ik wil omdat iemand een verbod heeft uitgevaardigd op bepaalde kledingsstijlen? Als ik morgen lang gerokt en met lelijke vest en een hoofddoek op m'n kop op straat wil komen, dan doe ik dat. Dan doe je dat. Maar als je de school of een bedrijf betreedt waar het interne reglement een verbod voorziet, dan doe je die vod af. Uit respect. Die kopvodden hebben de mond altijd vol over respect, maar zelf respect opbrengen voor de interne reglementen, of gewoonweg het geseculariseerd karakter van onze cultuur, dat willen ze en doen niet.
Die kopvodden misbruiken ons recht op godsdienstvrijheid maar sluiten hun ogen voor de racistische gebruiken die hun godsdienst hen opdraagt precies omdat hun godsdienst geen recht op godsdienstvrijheid toestaat.
Als ik 's avonds mijne koran wil lezen, dan doen ze niet. Als ik onder het ontbijt even Allah wil prijzen, dan doe ik dat. Juist, je doet dat in besloten privacy-kring, en eist niet om daarmee in de publieke ruimte uit te pakken en te provoceren.

Waarom zou ik er niet gelovig mogen uitzien? Je mag dat wel, maar welk nut behalve pure provocatie heeft dat in een geseculariseerd continent? Je kan evengoed heel de dag met een opgestoken middenvingertje rondlopen : de boodschap die je uitstraalt is precies dezelfde.
Als ik katholiek ben, waarom zou ik niet met een reuzegroot kruis rond m'n nek mogen rondlopen? Of in 't klooster gaan en me kleden als non? Of als ik Wiccan ben, waarom zou ik me niet mogen kleden als een Wiccan? Leven we HIER of leven we ergens in Iran waar we niet mogen buitenkomen als we niet aan de voorschriften voldoen???
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 08:19   #57
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zolang iedereen zich kleed volgens de wettelijke voorschriften (je mag niet naakt op straat enzo) is er geen probleem. Waarom zouden wij onze wetten moeten aanpassen voor vreemdelingen? Waarom zou IK opeens niet meer mogen dragen wat ik wil omdat iemand een verbod heeft uitgevaardigd op bepaalde kledingsstijlen? Als ik morgen lang gerokt en met lelijke vest en een hoofddoek op m'n kop op straat wil komen, dan doe ik dat. Als ik 's avonds mijne koran wil lezen, dan doe ik dat. Als ik onder het ontbijt even Allah wil prijzen, dan doe ik dat.
Tja, zorg er dan maar dat - als u zo wars wil zijn van alle maatschappelijke gewoonten - u ergens op een onbewoond eiland verblijft. Dan kunt u om het even doen wat u wilt. Ook de hele dag in uw blootje rondlopen.

Alleen vergeet u bij dit alles dat u deel uitmaakt van een samenleving, waarbij de openbare ruimte deelt met anderen. Wij vormen deeltjes van dat sociaal weefsel, en bij iedere maatschappij gelden er afspraken. Sommige zijn neergeschreven en tot wetten geworden, anderen zijn ongeschreven waarbij bepaalde tijdelijk zijn maar andere van generatie op generatie worden doorgegeven in de verpakking van norm- en waardenbesef. Daarbij is er een zekere elasticiteit waarbij men uitzonderingen kan toleren, maar op een bepaald moment is die er niet meer. Dit kan velerlei oorzaken hebben, maar is wel meestal te wijten aan die mensen die de uitzonderingen vorm(d)en. Hun gedrag wordt dan niet langer getolereerd, omdat ze ingingen tegen het sociaal weefsel. Dit is zeker het geval bij het dragen van hoofddoek en nikaab, dat zo stilaan meer een stellingname inhoudt dan louter een slaaf volgen van een gebod uit hun religie. Het is een duidelijk teken: "Wij zijn anders dan jullie".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 08:29   #58
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is zeker het geval bij het dragen van hoofddoek en nikaab, dat zo stilaan meer een stellingname inhoudt dan louter een slaaf volgen van een gebod uit hun religie. Het is een duidelijk teken: "Wij zijn anders dan jullie".
De boodschap is: "Wij willen ons NIET aanpassen aan jullie waarden en normen in jullie land."
Oud 17 april 2006, 08:37   #59
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Ja, er is een nieuwe holocaust bezig tegen de blanken. De jihadi-milities gaan van huis tot huis om elke blanke de keel over te snijden. The end is near, Darwin. Weldra zal de islamvlag wapperen boven het Witte Huis.

Besef je dan niet dat jij in dit artikel enkel op zoek gaat naar zaken die jouw hysterische angst bevestigen? Let op je eigen accentuering, het feit dat die allochtoon bij de SPa bv kritiek geeft op het racisme uit de islamgemeenschap zou een neutraal persoon als een stap vooruit zien (zelfkritiek! Was dat niet 1 vd tekortkomingen binnen de moslimgemeenschap?) Waarom zet jij het dan in kleine letters? Ik heb het vermoeden dat je toch een groter lettertype had gebruikt als die spa'er die moord had goedgepraat. Toeval?
Waar ik de nadruk wil op leggen, is dat die Ahidar zijn mond nogal eens voorbijpraat en ons zo de kans geeft om in de interne keuken van de mohammedanen te zien.

Het blijkt immers dat de mohammedanen de laatste jaren de autochtonen én nu blijkbaar ook de niet-moslim allochtonen zijn beginnen aanduiden met het woord "ongelovigen" ipv met "Belg" e.d. zoals tot voor een paar jaar.

Dat is dus een religieuze keuze. Het racisme richt zich nu niet meer enkel tot de "afstammelingen van de kolonisatoren en kruisvaarders van eertijds", maar zoals nu blijkt ook tot die van de "eertijds door de imperialisten onderdrukte zwarte inboorlingen".

Het is dus een religeus gebaseerd "racisme". Let ook op hoe deze uiterst progressief verlichte spirit-allochtonen over christenen spreken: als ongelovigen.

Er wordt ons steeds verweten over de islam te spreken zonder er iets van af te weten, wel nu weten we meteen wat alle moslims onder "ongelovigen" verstaan. Dat zijn dus alle niet-moslims. Zeg dat een uiterst gematigde progressieve linkse zelfkritische moslimspiritist het gezegd heeft.

Ik ga hier binnenkort ook eens een lijst plaatsen met alles wat Allah in petto heeft voor de "ongelovigen", zoals zelfs de progressieve zelfkritische moslims ons aanduiden.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 09:26   #60
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De autochtone bevolking heeft al zoveel moeten incasseren de laatste jaren en de druk op de gewone mens wordt zo opgevoerd dat niemand nog meer zeker is van zijn leven.

Je mag als politieker geen controversiële standpunten meer innemen of je wordt gemold. Je mag als sociaal geëngageerd kunstenaar geen gevoelige werken meer maken of je wordt gemold en je mag als krant in je eigen land niet meer publiceren wat je wilt of de hele wereld staat in brand. En nu in het hart van ons land voor het oog van iedereen is niemand van ons nog veilig.

Vanaf nu zijn wij allemaal Joe's.

Totally, 100%.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be