![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rejoice!
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die kennen er namelijk ook van wt van om het volk op te hitsen en klaar te stomen voor een oorlog.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Maar hun publiek is ondertussen wel heel sterk gekrompen en kritisch geworden terwijl het in Iran nog altijd ja-knikkers zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd hoe steeds de Amerikanen er met de haren worden bijgesleurd, ik heb helaas nog geen beelden gezien van amerikanen die op straat luidkeels staan te joelen, niet-westerse symbolen vandaliseren, vlaggen verbranden, immigranten bedreigen... maar die doen er momenteel er niét eens aan toe!
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ja, die hebben financiële belangen in de wapenindustrie, vandaar.Dat is gewoon vrije markt, man, kapitalisme.Voor de olie-bussiness is het ook OK.Hoe meer onlusten in het Midden, en Verre Oosten, hoe duurder de petroleum verkocht word.Met de Iraniërs zal het ook wel met geld te maken hebben.Die moslims, dat zijn ook allemaal van die sjacheraars, net zoals hun vijanden/kozijnen, de Joden."Money Rules," en naïve ventjes als jij verdedigen de één , of de ander..., die allemaal lak aan u hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Je moet eens kijken naar de beelden van Amerikanen in Irak. U geeft een vrij goeie beschrijving van wat ze doen. Ze bombarderen en schieten bovendien nog onschuldigen neer ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af waarom men in de ogen van die sommigen persé moet dwepen met massamoordenaars als Bush, Rumsfeld, Cheney...om een "goede Vlaming" te kunnen zijn.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 23 april 2006 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om nog maar te zwijgen over de zedenfeiten en de folteringen in de Iraakse gevangenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
én, waarom zou Amerika kernwapens mogen ontwikkelen en Iran niet? Ik stel mij die vraag toch wel. De VS zijn nu bezig met het ontwikkelen van "kleine atoombommen", ze gaan hun héle arsenaal VERVANGEN met deze nieuwe-generatie-kernbommen. Weet ge wat dit betekent? een nieuwe WAPENWEDLOOP! Een tweede koude oorlog. Maar de tegenstander mag niet meer meedoen of ze zullen aangevallen worden, hoe zot is dit wel niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat zijn jullie sterk om een discussie steeds op een ander spoor te brengen? Ik ken zelf 2 Amerikaanse soldaten, eentje USAF, ander USMC, zal ik even hun verhalen voorschotelen? Ik hoef geen beelden, en die "hollywoodpropagandamachine" maakt me geen zier uit. De bioscopen lopen dagelijks goed vol en dvd verhuur gaat er niet meteen op achteruit, ga jij dan maar wat staan protesteren voor dergerlijke complexen. Soite, het ging hier om een regering die bekend staat om het terrorisme te finacieren, en een forumganger die hier heugelijk komt verklaren dat deze regering klaar is om een oorlog te starten. Die hele Amerikaanse historie is nu al gebeurd, waarom kan men zich in godsnaam niet focussen om dit probleem bij het strot te pakken?
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Dit is wat Scott Ritter over Iran te vertellen heeft:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en de Verenigde Staten zijn de kampioen van de niet-moslims...
Zo weet iedereen voor welke partij te kiezen in een conflict.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 april 2006 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |