![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iets zegt mij dat jullie ook wel niet afkerig zouden hebben gestaan tov de burgerlijke revoluties in de sovjetunie. Niet dat ik dan opeens pakweg de analyse van Ludo Martens ('De fluwen contrarevolutie') ga steunen, maar ik geef eerlijk toe dat ik de val betreur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Ik moest erbij zetten "qua economische analyses". "Marxist economic theory" was echt wel een krachttoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hadden op dat moment verschillende kameraden in de Sovjetunie en hebben de 'val' van zeer dichtbij meegemaakt. Uiteraard waren we veel te klein om de situatie te beïnvloeden. Nu, ook binnen onze 'internationale' waren er mensen die de rapporten van onze kameraden ter plaatse niet wilden geloven wat naast de discussie over al dan niet binnen de sociaal-democratie werken een reden van de split was.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 april 2006 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Solidarnosc was op dat vlak ook een reformistische stroming. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 april 2006 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() trouwens, loko ondersteunt de actie toch niet, dus eigenlijk maakt het niet uit. bovendien hebben we niet enkel met comac samengewerkt. we hebben samengewerkt met iedereen die mee een actie op poten wou zetten. links of rechts, voor zover die termen iets zeggen, kan me weinig deren. zolang ze de eisen maar ondersteunen. trouwens, vorige week verdacht iemand van loko me van comac-sympathieën en hij was er precies niet goed van. mss maak ik hem volgende keer wel wijs dat ik eigenlijk ALS'er ben. eens zien wat dat geeft. ![]() ter info: de mens die die motie op loko heeft gebracht is oud-vvs'er. het gaat ook niet gewoon om de aanhouding van taciana. er zijn verscheidene studenten aangehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Pas op, ik kan perfect de beweegredenen van die vakbond begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 april 2006 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja. Het is makkelijker om je progressief te profileren in het buitenland en dan vooral in een land als Wit-Rusland zonder economisch of politiek belang, dan in eigen land of een buurland. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de KU Leuven (en misschien zelfs Loko niet omdat de meesten in die organisatie denken als de KUL) stelling zou innemen tegenover China omdat ze goede contacten met dat land aan het opbouwen zijn.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 april 2006 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
in frankrijk is de situatie trouwens anders. ik denk niet dat daar studenten zijn opgepakt en gedurende 10 dagen opgesloten omdat ze, zonder geweld en vernieling, aangaven het niet eens te zijn met het regime. indien dat wel zo is, laat het me dan weten, want dan moeten we daar dringend op reageren. al maakt dit de situatie in frankrijk niet minder erg trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
allez, waar vermelden jullie dan wie allemaal achter de betoging zit? waar spreken jullie over samenwerking met anderen? Citaat:
daar gaat het niet om jonas. dat jullie samenlopen is idd maar normaal. er is een verschil tussen aanwezig zijn op de actie en een week lang mobiliseren. harko heeft idd mee geholpen, Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jonas, je moet echt eens aan stand-up comedy gaan denken. Trouwens, zelf moest Harko zo'n idioot zijn dat hij energie steekt in stokken in de wielen steken van ALS ipv een beetje een deftige betoging te organiseren, dan nog zou het overbodige energie zijn, ALS doet zowiezo al genoeg zelf waardoor ze zich zwart maken bij anderen en ze zijn ZEKER bereid om daar vrij ver in te gaan. Maar niettemin charmant van je, Jonas, dat je VVS wil beschermen tegen Harko, de PVDA'er !!! Laatst gewijzigd door Pie : 2 april 2006 om 01:33. |
||
![]() |
![]() |