![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou wat zijn: een Marokkaan die na 1990 (voordien waren er überhaupt geen allochtonen in Oost-Europa, op wat Vietnamezen na misschien) in Polen is gaan wonen, daar de Poolse nationaliteit heeft verkregen en nu in Brussel woont. Of geeft Polen soms goedkoop paspoorten weg?
Het kan natuurlijk ook zijn dat de ene een Pool is (die met het Nike-truitje) en de andere een Marokkaan. Die andere ziet er in ieder geval niet uit als een Pool. |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de ME zijn er verschillende invallen geweest van Ottomanen in die regio. De laatste keer in 1683 met het beleg van Wenen, waar de Poolse cavalerie de Ottomanen hebben overwonnen.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU is een afkeuringswaardig orgaan.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat dan met de getuigen die ook Noord- Afrikanen zagen in de roofmoordenaars? Laatst gewijzigd door Elo : 25 april 2006 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Misschien hebben ze gezegd wat ze dachten te zien dan wat ze hebben gezien? Nu, pas als er duidelijke beelden opduiken van de daders kan men pas oordelen of men er al dan niet naast zat.
Laatst gewijzigd door Elo : 25 april 2006 om 14:47. |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, maar dat is niet echt een antwoord op de vraag?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik het raar vind. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 april 2006 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval zou het zo gek niet zijn dat ze zich massaal 'vergissen'. De vertekeningen van getuigenissen zijn vrij sterk, en vervormen in de richting van wat men logischerwijs zou kunnen vermoeden, of op basis van wat men anderen hoort zeggen. Als er op tv was gezegd: 'de dader had een paarse jas', dan krijg je opeens heel veel getuigen die zeggen dat de dader een paarse jas had, ook al was die blauw. Als er iets gebeurd als die mp3-moord, denkt men al vaak: 't zal wel een marrokaan zijn. Dan moet je niet schrikken als die getuigen verklaren dat het marokkanen waren, zeker niet nadat op TV is gezegd dat de daders van noord-afrikaanse zijn. Als ik naar die beelden kijk zie ik dus ook in eerste instantie noord-afrikanen. Nu ik terugkijk met het idee dat het polen kunnen zijn, kan ik in die met z'n nike-vestje wel een pool ontwaren. ik heb een poolse vriendin (gitzwart haar, ietwat donkere huid), en die haar broers hebben ook zwart haar en een getinte huid. Moest ze het in haar hoofd krijgen een hoofddoek op te zetten, dan zou ik 100% zeker zijn dat het een noord-afrikaanse is, denk ik ![]()
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Zijn het Noorpolen of Zuidpolen? Dat scheelt misschien ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Dat zijn Vb-hersengespoelden: die zien ze vliegen.
Laatst gewijzigd door Elo : 25 april 2006 om 14:47. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie daar ook geen Polen in. Maar ja... Een Brusselse Marrokaan die naar Oslo verhuist zal daar ook wel een Belg worden genoemd zekers ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Elo : 25 april 2006 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste getuige van de moord was de vriend van het slachtoffer. Die had op dat moment geen tv beschikbaar om de moord op te bekijken en vanuit de zetel te bedenken dat het misschien een Arabische Pool zou kunnen zijn. Die ziet gewoon een arabier. Die getuige is van het Brusselse en herkent een Marrokaan als hij er eentje ziet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 april 2006 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht de boel nog even af. Wat ik op die foto's zie zijn geen Polen.
|
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Haha, wat een einde..
De laatste dagen kon men het aantal mensen die ineens vertelden dat ze ook al wel eens ambras hebben gehad met riftuig niet meer bijhouden. Zélfs die toffe acteur, zanger of brave linkserd vertelde het maar al te graag in de camera of in de geschreven pers. Dat voelde goed, want het gaf een zekere verbondenheid met "de held": Joe. Zonder schroom vertelde men. Alsof ze hun kak al maanden ophielden. Maar nu mochten ze doorkakken. Dikke Fouad, als allochtoon zijnde, had namelijk als eerste doorgekakt, en noemde zijn kak zelfkritiek. Het signaal voor ons om de anus te ontspannen. En nu, nu blijkt dat we er naast hebben gekakt, zullen de nodige "gebaren" richting moslimgemeenschap weer niet lang op zich laten wachten; een kardineel Danneels die ons het "Gij zult niet oordelen" zal inpeperen. Verontschuldigingen (subsidies) aan de "allochtone gemeenschap", en ons leventje kan weer verder. |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Misschien waren het wel Polen, maar dan bruinen omdat ze slecht zijn.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Of Polen met een zonnebankabonnement
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [SIZE=3]Zins wanneer zien Polen eruit als marokkanen/turken[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |