![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. U een vat vol vooroordelen bent 2. Dat deze vooroordelen u volledig verblinden, zelfs in die mate dat u niet kunt toegeven dat u fout zat 3. Erger nog, dat u zodanig overtuigd bent van uw eigen grote gelijk dat u zelfs kranten, nieuwsberichten en officiële verklaingen van de Poolse regering en de medewerking van de Poolse politie afdoet als afleidingsmanoeuvres. Het moeten nu eenmaal Moslims/Marokkanen geweest zijn. Welke andere bevolkingsgroep doet zo iets? Hieruit kan ik enkel opmaken dat u lijdt aan extreme paranoia tov de maatschappij, niet alleen allochtonen, maar ook media, "linkse" medebewoners van dit land, intellectuelen, etc etc... Vertrouwt u uw eigen kinderen nog wel?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Is het niet altijd beter om met iemand de dialoog aan te gaan dan iedereen die je tegenkomt te wantrouwen? 2. Ik vrees dat je ergens gelijk hebt. Maar of dat wantrouwen terecht is? 3. Boadicea is een uitvergrote, gekarikaturiseerde versie van hoe heel veel mensen in de huidige maatschappij denken, voelen en leven. Ik vind dit schrikwekkend, jij vindt dit normaal?
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nog schrikwekkender vind ik jouw gebrek aan empathie voor mensen die in dat soort situaties moeten leven. Laatst gewijzigd door baarle : 26 april 2006 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb geen empathie voor mensen die alles wantrouwen en wiens racisme zo diep ingebakken zit dat zij bj hoog en bij laag blijven beweren dat een dergelijke moord enkel door Moslims kan gepleegd worden. Ik heb geen empathie voor mensen die als dan toch blijkt dat het geen moslims zijn maar wel Poolse zigeuners plots de voorordelen die ze hadden tov moslims extrapoleren naar de zigeuner-gemeenschap. Het maakt me echt niet uit of Boadicea en multi-miljardair is met vijfentwintig villa's over heel de werled, of een arme vierde wereld burger die elke maand haar geld moet bijeenschrapen om rond te komen en in een krot van een huis leeft. Voor mensen met Boadicea's mening kan ik geen empathie opbrengen.
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was eerder al duidelijk ja, ge moet het er zo dik niet opleggen, bourgeoiszoontje.
Laatst gewijzigd door baarle : 26 april 2006 om 12:11. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2/ Toeval bestaat niet. Dus ook niet dat de partij die jij wantrouwt toevallig' de grootste van het land wordt. 3/Volgens mij karikaturiseer jij de realiteit. En dat vind IK NIET normaal maar wel angstwekkend.
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Geen empathie hebben voor betekent niet niet in discussie willen treden met.
![]() |
#49 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
In hun walgelijke opiniestukje van vandaag zeggen ze letterlijk dat het de schuld is van de overheid dat Joe Van Holsbeeck gestorven is. Van opruierij en stemmingmakerij gesproken. Citaat:
Harde aanpak is echter niet de enige oplossing. Mij heeft men nog altijd geleerd dat men bij een probleem op zoek moet gaan naar de oorzaken van dit probleem, wilt men het probleem kunnen inperken. Meer allochtonen aan werk helpen, zorgen dat ze universitaire studies aanvatten, dat ze geen drop-outs worden, hun talenkennis bevorderen, etc etc.... Je kan natuurlijk zegen dat de allochtonen dit in de 1e plaats zelf moeten doen. Volgens mij is het echter wel degelijk de plicht van de overheid om hier faciliterend op te treden. Wat ik echter niet wens te doen is deze criminaliteit in de schoenen te schuiven van één gemeenschap, of die nu cultureel of religieus is. Dat heeft jullie VB jarenlang gedaan en ze doen het nu nog, met alle gevolgen vandien. Zij beweren zelf van niet, maar de karikaturen in hun publicaties uit de jaren '80 en de eerste helft van de jaren '90 spreken boekdelen. De uitspraken van jullie uberfuhrer op het recente Veiligheidsforum of hoe jullie dat ding ook mogen noemen doen dit evenzeer. Mensen zijn heden ten dage zodanig gebrainwashed dat bij een dergelijke moord men onmiddellijk veronderstelde dat het wel Moslims of Marokkanen, en bij voorkeur een combinatie van de twee, moesten zijn. Sommige mensen gingen zelfs van die veronderstelling uit vóór de publicatie van robotfoto's of video's. Sommige mensen gaan hier nu nog altijd van uit hoewel nu geweten is dat het om Poolse zigeuners gaat, waarvan de ene Mariusz heet. Sommige extreme gevallen spreken zelfs van een complot. Ik vind dit een zeer trieste zaak. Noord-Afrikaan, Pool, zigeuner,... het doet er niet toe. Die jongens hebben een zwaar misdrijf begaan, en moeten hiervoor gestraft worden. Dat is wat telt.
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je beantwoordt aan alle criteria.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Kalmpjes aan!
Zijn foto aan de mediaschandpaal is misschien wel genoeg? Laatst gewijzigd door filosoof : 26 april 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar als je frustratie te hoog wordt, kan je hem hier plaatsen: http://www.schandpaal.nl/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En je blijft zever geloven? Was je de laatste van de klas? Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de taal van het land WIL leren, leert die ook zonder overheidsinmenging en zelfs in een jaar inplaats van een kwart eeuw. Maar zelfs op dat vlak bestond en geen 'harde aanpak' van onwillige immigranten. 'Toevallig' is dat voor Italianen, Spanjaarden, Tsjechen, Slowaken, Polen enz...ook nooit nodig gebleken... Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 april 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Als dat met alle godsdienstigen gebeurt, ben ik er wel voor te vinden. Mij maakt het niet uit of iemand gelooft dat zijn ingebeelde superheld beter is dan de ingebeelde superheld van iemand anders. Ze zijn allemaal van lotje getikt, daar geef ik u gelijk in. Er zou eens een vaccin tegen godsdienst uitgevonden moeten worden ...
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien waren er dan ook wel een aantal mensen opgesprongen met het verwijtende vingertje om te bewijzen dat het achtergestelde, gediscrimineerde "belgen" waren geweest die geen toekomstperspectief hadden omdat ze geen scholing kregen..... Nietwaar? Raar dat ons kaat d�*�*r niet naar verwezen heeft toen ze het over die "blanke katholieke polen" had.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Nog steeds heb ik in geen enkele Franstalige pers gezien dat het om daders van Noord Afrikaanse origine gaat"
pollycorrect Ik heb al eerder gezegd dat deze gebeurtenissen laten mij duidelijk zien dat de media en de pers in het algemeen door de racisten wordt bestuurd.. hie rin vlaanderen.! een vraag die moet gesteld worden, waarom is dat niet bij de een vrouw en haar vriend die eergisteren in Hemeksem neergeschoten zijn??? omdat de dader niet van noord-afrika is of wat ? Marc Dutreoux is de gevaarlijkste crimineel hier in België, hij is niet van noord-afrika ..!! er zijn mischien een paar minderjarige marokanen die een audio/cd speler van een auto stealen, en die komen altijd voort in de eerste pagina's van de kranten, terwijl die (ik ga ze niet noemen) heel de auto stealen, maar er wordt niets over hen gezegd ..! waarom? want soms als een oude-vrouw aangevallen wordt door een dief, en zij kunnen hem niet vinden, dan gaan ze zeggen dat het om een marokaan gaat. Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 28 april 2006 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nadat de franse revolutie ons verloste van dit totallitarisme van kerk en vorst is er toch steeds een groep die een nieuw soort van geestesdictatuur nastreeft. Waar slechts één zienswijze, één cultuur (of wat daar voor moet doorgaan want het is natuurlijk "gebrek aan cultuur") heerst. Het afschaffen van zelfs de burgerlijke vrijheden: vrijheid van vergaderen, vrijheid van eredienst is hierbij iets dat opduikt. Het PC rechts denken leidt rechtstreeks naar de Middeleeuwen. Het is een éénrichtingsticket naar Bokrijk. |
||
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|
![]() *KNIP*
Privé-gegevens over forumdeelnemers verspreiden is niet toegelaten. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 29 april 2006 om 09:55. |
![]() |