![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wedden dat ze een te kort rokje aan had? |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even eraan herinneren dat jij grif toegaf dat je hallucineert. Benieuwd naar de stemmetjes die je vandaag nog gaat horen zonder dat ze uitgesproken worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Mensenlief ... gaan we nu iedereen op het uiterlijk bekeuren? Nee, ik ben ook niet Arisch en het stoort me niet. Grappig hoe iedereen hier soms over elkaar denkt. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar draait mijn betoog helemaal niet rond, maar het verbaast me eigenlijk niet dat u dat niet begrepen heeft. *knip*
Geen persoonlijke aanvallen. Dank bij voorbaat. mvg, Arnold.
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...zelfs uitsluiting wegens politieke overtuiging is racistisch.
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
By the way, ik begrijp idd niet waarom je je niet laat verzorgen voor je hallucinaties. Of komen die te vaak van pas? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat geeft u het recht om te bepalen wat het juiste gebruik van het woord racisme is? Wat geeft u de macht om die definitie aan anderen op te leggen?
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waar blijven die eigenlijk? Moeten die geen rechtzaak inspannen tegen de media, politie en parket, die ten onrechte Noord-Afrikanen beschuldigd hebben? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gelezen dat de term racisme gelieerd is aan het woord ras. En dus uitsluiting betekent op basis van raciale kenmerken zoals huidskleur. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelieve on topic te blijven en flauwe humor voor te behouden voor de huiselijke kring of K&K. mvg, Arnold.
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad : De wereld wordt geregeeerd door de koning van Marokko,
die via zijn handlangers o.a. de politiek correcte parlementsleden en ministers in Europa zijn onde"rdanen straffeloosheid garandeert en onze morele integriteit dank zij de verspreiding van marinuhana ondermijnt. Alleen de aanstelling van een door God zelf aangewezen grote leider zoals Frank Van Hecke als Hoogste leider van een hernieuwd Solidaristisch Europa kan hier met harde hand het getij doen keren !
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve on topic te blijven en flauwe humor voor te behouden voor de huiselijke kring of K&K. mvg, Arnold.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 april 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[...] Een tweede variant van racisme als ideologie is het cultureel racisme. Het is als het ware een zachtere, bij de mensen beter verteerbare vorm van racisme. In deze racismevorm worden de diverse volkeren voorgesteld als dragers van afzonderlijke culturen, die elkaar uitsluiten. Centraal in het cultureel racisme staat dus de idee dat verschillende culturen onverzoenbaar zijn. Uit: Jos Berghman, "Samenleving: feiten en problemen"
Laatst gewijzigd door Manuel* : 25 april 2006 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() Hier in Mechelen toch.
Hier loopt geen enkele Belg met zo'n pak rond om naar school te gaan of zo...enkel de marokkanen. Kom is in Willebroek zien, hier loopt het vol met zo'n belgen... |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laten we eerlijk zijn : hun nationaliteit is van geen belang. Wat iedereen wil weten is of zij maghrebijnen zijn of niet. Zij zien er 100% maghrebijn en 0% Pools uit en wie het tegendeel beweert is een leugenaar. Door informatie achter te houden of onvolledige informatie te blijven geven schiet de overheid zich enkel in de voet. Eerst wou men geen beelden vrijgeven om maghrebijnen niet te stigmatiseren. Dan gaf men wel beelden vrij, omdat het te lang duurde. Nu moeten de beelden ineens weg, omdat het minderjarigen zouden zijn. Het waren eerst maghrebijnen. Nu zijn het Polen die er zo Pools uitzien als Nelson Mandela, maar er wordt niet bijgezegd of ze enkel uit Polen komen maar eigenlijk van ergens anders afkomstig zijn. Sorry, maar er werd teveel of te weinig gezegd. Men doet alsof men bepaalde dingen niet durft zeggen. . Het stomste dat de overheid nu kan doen is alle nieuwe informatie achterhouden omwille van de privacy van twee minderjarige moordenaars. Dat is de beste manier om de mensen achterdochtig te maken en de complottheorieën te laten floreren. Zo wordt pas echt racisme in de hand gewerkt. Volgens mij gelooft niemand dat het Polen zijn in de zin dat de JP II een pool was. Een heel pak mensen zit te denken dat het waarschijnlijk marrokanen zijn die om een of andere reden in Polen verzeild zijn geraakt. Misschien denkt men dat die vragen niet gesteld mogen worden, maar ze worden gesteld en men moet er dus antwoord op geven. Doet men dat niet, dan gaan de mensen hun ogen eerder geloven. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() wtf, mag ik u der ff aan herrinere dat ge zelf een buitenlands "onkruid" bent...
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zeer eigenaardig dat zelfs de marokkaanse gemeenschap niet erg twijfelde aan het "feit" dat het Marokkanen waren... Als zij het ook al niet meer weten, moet men ons, "bange blanke mannen" niet beschuldigen...
Straks zijn het het nog Polen van Noord-Afrikaanse origine... en zat men ergens toch juist! |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |