Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 27 april 2006, 15:30   #41
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jaren Goebbelsachtige propaganda door het Vuil Belang zit er waarschijnlijk wel voor veel tussen en "ons" koloniaal verleden misschien ook wel...
Of misschien is het dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Vandaag HLN p. 7 :
Zigeunerbloed zorgt voor verwarring bij getuigen.
Donkere huidskleur, pikzwart haar, diepbruine ogen... Polen telt nog een kleine minderheid zigeuners. Ze zijn van indo-europese afkomst. Aldus VRT-radiojournalist Marc Peirs.
De goebbelsachtige propaganda lijkt hier dus te komen van filosoof & co tegen het VB...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 27 april 2006, 15:32   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik hoor dat al 20 jaar en het is sindsdien alleen maar verergerd. Die tijd is voorbij. De voorstanders van die "oplossing" hebben hun kans gekregen. Zij moeten nu zwijgen en anderen oplossingen laten aanreiken.
Dat zou verstandig zijn, ja....
Oud 27 april 2006, 15:34   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja Kaal dat is iets dat de PC kaste graag vergeet dat het niet het Westen is dat begonnen is met de kruistochten, ...

Maar 200 jaar voor die begonnen hadden de arabieren Spanje al bijna volledig bezet en stonden ze bijna in Parijs, hadden ze ze toen niet tegengehouden lagen we hier nu allemaal op een bidmat, droeg mijn vrouw een boerka, en mocht ik geen kotteletjes meer eten, en stond mijn WC nu 90° gedraaid

Sjans dat we die kruistochters gehad hebben, ...
Herr Flick is offline  
Oud 27 april 2006, 15:37   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja Kaal dat is iets dat de PC kaste graag vergeet dat het niet het Westen is dat begonnen is met de kruistochten, ...

Maar 200 jaar voor die begonnen hadden de arabieren Spanje al bijna volledig bezet en stonden ze bijna in Parijs, hadden ze ze toen niet tegengehouden lagen we hier nu allemaal op een bidmat, droeg mijn vrouw een boerka, en mocht ik geen kotteletjes meer eten, en stond mijn WC nu 90° gedraaid

Sjans dat we die kruistochters gehad hebben, ...

Alhoewel, als ik er het kompas bijhaal, dan kak ik momenteel richting Oostenrijk, ... ik ga mijn WC dus ook moeten laten draaien hé...
Herr Flick is offline  
Oud 27 april 2006, 16:17   #45
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Beste,

Lees mijn post nog eens opnieuw. Ik scheef "uw multiculturele maatschappij". Dat was gericht aan Feremans en de multiculturele maatschappij zoals hij en een groot deel van onze elite die zien.

In http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=35 kan u lezen hoe ik de samenleving niet zie, maar hoe ze nu grotendeels wel is en steeds meer wordt: met de autochtonen in een dhimmi-statuut.

Daaruit volgt meteen hoe ik ze mogelijk wel zie. En dat is vrij simpel: de nieuwelingen moeten onze wetten en een welbepaalde set van normen en waarden (daarover kunnen we praten) zonder bijkomende voorwaarden aanvaarden. Elke andere oplossing leidt tot de groeiende chaos die we voor ons zien, en die steeds meer mensen kwetst in de figuurlijke en de fysieke zin.
En aanvaarden die nieuwelingen onze wetten en normen dan niet? (Hou het op feitelijk gedrag, als ge hier wilt over discussiëren aub) Worden ze niet bestraft als ze een misdaad plegen?
Kijk, een samenleving die zich enkel richt op het bestraffen van wat fout gaat, maar niets doet aan de oorzaak daarvan, is niet goed bezig.
Stomme vergelijking: Als uw dak lekt, kunt ge nieuwe emmers kopen om het water op te vangen of kunt ge uw dak herstellen. En als uw dak na de vijfde herstelling nog lekt, kunt ge er beter een nieuw op leggen, dat kost wat meer geld en wat meer moeite, maar tgeeft wel een beter resultaat.
Ge kunt ook gefrusteerd geraken en op uw dakpannen beginnen te slaan, maar dat haalt al zeker niets uit, integendeel.
(dak=samenleving, niet =allochtoon)

Voor de rest moet ge maar eens naar the supernanny kijken, hoe stom het ook mag klinken, maar pedagogische principes werken ook in de maatschappij, het goede belonen levert meer op dan het slechte bestraffen.
Oud 27 april 2006, 16:21   #46
KeyserH
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik hoor dat al 20 jaar en het is sindsdien alleen maar verergerd. Die tijd is voorbij. De voorstanders van die "oplossing" hebben hun kans gekregen. Zij moeten nu zwijgen en anderen oplossingen laten aanreiken.
We moeten stoppen met te betuttelen, dat is waar, maar we moeten wel doorgaan met contacten leggen en echt laten integreren.
Ik zou zelfs zeggen dat betuttelen ingaat tegen een goede communicatie en verstandhouding, het houdt het machtsverschil enkel maar in stand.
Oud 27 april 2006, 16:22   #47
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeyserH Bekijk bericht
(Hou het op feitelijk gedrag, als ge hier wilt over discussiëren aub)
Ik hoef dat schoolmeesterstoontje niet. Als ge uw bericht nog eens post zonder dat zinnetje, zal ik het misschien nog eens lezen en erop antwoorden.
baarle is offline  
Oud 27 april 2006, 16:34   #48
KeyserH
Lokaal Raadslid

Standaard

Dat was niet op u persoonlijk bedoeld, aangezien ik amper een idee heb wie welke mening heeft hier, daarvoor kom ik hier te weinig.

Ik wou gewoon vermijden dat er reacties komen zoals: in de koran staat ... vrouwen ... hoofddoek ... godsdienstoorlog ... tis uitschot ... ze komen om te profiteren ... (allé ja, ge hebt het hier allicht ook al gelezen)

mijn excuses voor het schoolmeestertoontje, je moest eens weten waarvoor ik studeer
KeyserH is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be