![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet veralgemenen he... zo begint het altijd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die onbetekende minderheid - pardon harde kern - van 25 pct misleide Vlaminkskes domineerde dus volgens u tien dagen lang de hele nationale pers, tot en met ons stigmatiserende gerecht en onze regeringspartijen (Ahidar), zodat er nu nood is aan collectieve excuses? Fantastisch, Jakko, dat is erg geloofwaardig...
Laatst gewijzigd door baarle : 27 april 2006 om 11:43. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tiens, als ik sommigen op dit forum mag geloven, was België op dat moment in de ban van het ingebakken racistische stereotiep dat alle straatcriminelen Noord-Afrikanen zijn. ![]() ![]() Uw woorden, niet de mijne, waarop ik reageerde. Wat is het nu? Rare hersenkronkel, mijn gedacht? Laatst gewijzigd door Jakko : 27 april 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |