Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2003, 13:40   #41
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Raf eigenlijk bevestigt jouw bericht mijn bericht.

Homo's worden vervolgd in islamietische landen vanwege de islam.

Jij kan wel denken dat je de islam kan omarmen. Als de islam het voor het zeggen heeft zal ze jou ook in een omarming nemen, maar het zal misschien wel een dodelijke omarming zijn.

Wir haben es nicht gewusst ?

Als de islam het hier voor het zeggen zou krijgen, Raf dan kan je met je geaardheid best in de catacomben kruipen.
Gelukkig zal de islam het hier nooit voor het zeggen krijgen...
Raf, zeg nooit nooit.
Denk je dan niet aan je kinderen dan ?
Raf kinderen? ocharme die schapen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 13:47   #42
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

[quote="fernand"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Jij kan wel denken dat je de islam kan omarmen. Als de islam het voor het zeggen heeft zal ze jou ook in een omarming nemen, maar het zal misschien wel een dodelijke omarming zijn.

Als de islam het hier voor het zeggen zou krijgen, Raf dan kan je met je geaardheid best in de catacomben kruipen.
Gelukkig zal de islam het hier nooit voor het zeggen krijgen...[/quote]

Raf, zeg nooit nooit.
Wie legt mij het verband uit tussen "aan je kinderen denken" & "Islam"???
Daar is niet het verband van de opmerking. De opmerking gaat hem over
Dus hebben die kinderen er nix mee te maken, gelukkig maar, ik dacht al dat je bedoelde dat de Islamieten geen kinderen konden opvoeden ofzo...OEF!!! Een misverstand uit de wereld geholpen
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 14:01   #43
Kempen
Gouverneur

Standaard

Ik wist niet dat ik zo in raadsels sprak.

Allez ik zal mij verduidelijken.

Voor Raf is het inderdaad geen probleem. Zolang Raf leeft zal de islam het hier (hopelijk) nog niet voor het zeggen hebben. Hij kan zijn homoding blijven doen.

Maar stel dat Raf kinderen krijgt. Ik zei 'stel'. (alles verduidelijken)

En stel dat daar weer een homo bij is. Met een beetje geluk kan deze jongeling zijn ding ook nog doen. Alhoewel in bvb. steden zoals Antwerpen en omgeving zal binnen 30-40 jaar de tolerantie naar homo's geweldig zijn afgenomen. Recht evenredig (of moet ik zeggen omgekeerd) met de toename van het aantal moslims in die gebieden.

Stel nu (weeral stel) dat het kind van Raf ook nog eens een kind krijgt dat homo zou worden. (U zal denken hoe verzint hij het- maar kom)
Tegen die tijd, zeker door de toevloed van enkele miljoenen Afganen, waaronder vele Taliban, die speciaal uitgenodigd zijn door Raf in een ander forum, hoe zal het dan zijn in ons land voor homo's ?

Want enkele miljoenen moslims erbij (geen probleem toch he Raf) brengt de verhoudingen in dit land in gevaar.

en dan Raf ?

Denk nu nog eens aan je kinderen. Ga jij dat risico lopen voor hen ?

Ik niet.

Nog iemand iets niet duidelijk ?

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 15:05   #44
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Juist ja, alle kleurlingen moeten maar boeten voor een paar relschoppertjes...
En als er morgen een blanke rel schopt, dan mag er uiteraard geen enkele blanke meer binnen?.
Als het niet anders kan...ze laten expres hun paspoort thuis om niet herkend te worden. een collectieve straf heeft het voordeel dat ze sociale controle in de doelgroep zelf bevordert, veel efficiënter dan politie-optreden omdat dit in hun ogen toch maar racistische repressie is.

De "bruinen"zijn wel van ver te herkennen, dat is een voordeel...
Moest nu blijken bijv. dat, zeg maar, inwoners van Beveren statistisch meer voor problemen zorgen dan andere dorpelingen is het voor mij ook perfect verdedigbaar om ze preventief te weigeren, hoe blank ze ook zijn.
Ik ken groepen die collectief gestraft werden bij wie die collectieve straf enkel tot blokvorming heeft geleid.

Als we het nu eens op een andere manier bekijken: het is een groep allochtone jongeren; ergo: er mag geen enkele jongere meer in.
Statistisch aantonen dat jongeren voor een groot deel van het vandalisme instaan is geen probleem, dus: we houden jongeren buiten (en jongeren herken je ook van ver hoor, dus da's ook geen prob).
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 16:10   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Raf, zeg nooit nooit.
Raf kinderen? ocharme die schapen!
Heb JIJ de pretentie om te zeggen dat je beter in staat zou zijn om kinderen op te voeden dan ik?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 16:16   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor Raf is het inderdaad geen probleem. Zolang Raf leeft zal de islam het hier (hopelijk) nog niet voor het zeggen hebben. Hij kan zijn homoding blijven doen.

En stel dat daar weer een homo bij is. Met een beetje geluk kan deze jongeling zijn ding ook nog doen. Alhoewel in bvb. steden zoals Antwerpen en omgeving zal binnen 30-40 jaar de tolerantie naar homo's geweldig zijn afgenomen. Recht evenredig (of moet ik zeggen omgekeerd) met de toename van het aantal moslims in die gebieden.

Stel nu (weeral stel) dat het kind van Raf ook nog eens een kind krijgt dat homo zou worden. (U zal denken hoe verzint hij het- maar kom)
Tegen die tijd, zeker door de toevloed van enkele miljoenen Afganen, waaronder vele Taliban, die speciaal uitgenodigd zijn door Raf in een ander forum, hoe zal het dan zijn in ons land voor homo's ?

Want enkele miljoenen moslims erbij (geen probleem toch he Raf) brengt de verhoudingen in dit land in gevaar.

en dan Raf ?

Ik niet.

En stel nu eens dat die miljoenen moslims, die er hier volgens jouw glazen bol op enkele generaties bijkomen, helemaal geen probleem hebben met homoseksualiteit. Uit enquêtes is al gebleken dat derde en vierde generaties allochtonen steeds minder problemen hebben met homoseksualiteit. Wie zegt dat die trend zich niet verderzet?
Stel dat al die miljoenen moslims nu eens NIET zo fundamentalistisch zijn als jullie willen laten uitschijnen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 18:00   #47
advocadus
Partijlid

advocadus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

en dan Raf ?

Ik niet.

En stel nu eens dat die miljoenen moslims, die er hier volgens jouw glazen bol op enkele generaties bijkomen, helemaal geen probleem hebben met homoseksualiteit. Uit enquêtes is al gebleken dat derde en vierde generaties allochtonen steeds minder problemen hebben met homoseksualiteit. Wie zegt dat die trend zich niet verderzet?
Stel dat al die miljoenen moslims nu eens NIET zo fundamentalistisch zijn als jullie willen laten uitschijnen...
Als leerkracht in een concentratieschool ben ik erg benieuwd waar u de resultaten van deze enquêtes haalt. Ik betwijfel ten zeerste wat u zegt. De aanslagen van 11 september, het Israëlisch-Palestijns conflict, Osama Bin Laden en Abou Jahjah hebben immers hun effect qua radicalisering zeker niet gemist.
Oud 7 augustus 2003, 18:03   #48
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Een dubieuze hollandse enquete waarin men de mening vraagt van ?

Doet me denken aan die enquetes net voor de verkiezingen, waarin niemand Vlaams Blok zegt te stemmen.
Oud 7 augustus 2003, 19:31   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Tweede generatie vindt homo's oké[/size]

09-07-03 | De gemeente Den Haag heeft maandag de onderzoeksresultaten bekend gemaakt van een onlangs gehouden stadsenquête. Uit de enquête, die onder 800 inwoners van de stad werd gehouden, blijkt dat Turken en Marokkanen van de tweede generatie vergelijkbare opvattingen hebben over homoseksualiteit als autochtone Nederlanders.

Dit jaar heeft de gemeente voor het eerst specifieke vragen gesteld over de sociaal-culturele opvattingen van verschillende groepen Hagenaars. Uit het onderzoek blijkt dat de tweede generatie Turken en Marokkanen er duidelijk modernere opvattingen op nahoudt dan haar ouders. Wethouder P. Heijnen van Integratie noemt dat verschil in opvattingen tussen oudere en jongere Turken en Marokkanen zeer opvallend. "De resultaten stemmen mij hoopvol op het punt van de culturele integratie van de tweede generatie in onze stad."

De deelnemers aan de enquête kregen onder meer de vraag voorgelegd of het hen uitmaakt dat kinderen les krijgen van een homoseksuele leraar. Meer dan 60 procent van de Turken vindt dat dit niet uitmaakt. Bij Marokkanen, Surinamers, Antillianen en autochtonen ligt dit percentage rond de 90. Bij de eerste generatie Turken en Marokkanen ligt het percentage op 70, bij de tweede generatie op 96.

Het antwoord op de vraag of het uitmaakt of men geholpen wordt door een homoseksuele arts levert hetzelfde beeld op. Voor driekwart van de Turken maakt dat niet uit. Negen op de tien leden van de overige bevolkingsgroepen heeft geen probleem met een arts die homoseksueel is. Voor 80 procent van de eerste generatie Turken en Marokkanen maakt het niet uit welke seksuele geaardheid de arts heeft. Bij de tweede generatie ligt dat percentage op 92 procent.

Bron: http://www.gaysite.nl/nieuws/0328/032804.html

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 23:46   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ik vrees dat je Leman en zijn moraalridders er beter niet bij kunt halen. Voor je het weet krijgen de onschuldige badgasten klachten tegen zich omdat ze een racistisch-onverdraagzame houding aannemen ten opzichte van "het socio-historisch-cultureel bepaalde emotie-structurerende uitlevingsgedrag van kansarm-gestigmatiseerde jongemensen die duidelijk nog problemen hebben met hun agogisch aanpassingsproces in een hen vijandige en niet-tolerante samenleving".
Babeth schreef ook (07/08/03):
Heu , ik ben wel geen militant van het Vlaams Blok hoor. Ik ben er ooit eens een jaartje of twee lid van geweest, maar nooit militant van geworden.
En die partij is voor mij een politieke partij zoals de anderen: evenveel gesjoemel, evenveel vriendjespolitiek, etcetera...
die Babeth toch....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 12:00   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
quote="michr.oscoop"]
Citaat:
Homo's? Je bedoelt die mensen die onder invloed van "vagina dentata" besloten hebben om de rest van hun leven met een man door te brengen?
Ja die bedoel ik.
Homoos zijn on-volgroeide mannen.
Michr.oscoop,
Nu wordt het interessant! Hoe weet JIJ dat zo goed
Oud 8 augustus 2003, 12:04   #52
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Filoke, ik snap niet wat ge met mijn citaten bedoelt.
Oud 8 augustus 2003, 12:27   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door advocadus
Citaat:
Citaat:

en dan Raf ?

Ik niet.

Als leerkracht in een concentratieschool ben ik erg benieuwd waar u de resultaten van deze enquêtes haalt. Ik betwijfel ten zeerste wat u zegt. De aanslagen van 11 september, het Israëlisch-Palestijns conflict, Osama Bin Laden en Abou Jahjah hebben immers hun effect qua radicalisering zeker niet gemist.
Kempen nogal veel veronderstellingen die je daar opeenstapelt!!
Er zijn zoveel verschillende interpretaties van de islam: in Tunesië is men ongeveer zo vrij als hier bijna (over homo's weet ik het niet), maar zelfs in de kleine stadjes zijn de scholen gemengd, zelfs in het zuiden, bij de gesedentarizeerde bedoeienen), en in het noorden zijn voorhuwelijkse relaties geen groter probleem dan hier.... 't is niet overal Afghanistan, Saoedi-Arabië of Iran....
In Marocco , in Rabat of Casablanca zijn de mensen (terecht) verongelijkt als we hen vergelijken met Iranese of saoedische (=wahabietische) interpretaties van de islam.
Zowel in Tunesië als in Marocco wordt de pil gratis uitgedeeld...
Een beetje hypocrisie erbij voor de familie, zoals hier 10/15 jaar geleden.of zoals in Spanje, Portugal of Griekenland.
Oud 8 augustus 2003, 12:34   #54
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Eigenlijk spijtig dat sommige mensen hebben leren zwemmen. En waarschijnlijk nog op onze kosten ook!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 12:41   #55
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci
"Een groep van 20 �* 30 allochtone jongeren uit het Brusselse begonnen op een bepaald moment wild te springen in het overvolle zwembad
Als d�*t geen misdrijf is dat serieuze maatregelen vraagt? Waarom niet het 6° battaljon paracommandos inzetten tegen dergelijke zware misdaad?
Ik maakte dergelijke "zware maffiapraktijken" 40 jaar geleden al mede, voor de eerste allochtoon in 't land kwam. Toen waren dat soort snotapen er ook, maar ze waren wat bleker, dat is al...(doen de bleekskes van nu dat echt niet meer? Verwonderlijk!
Of zou het soms kunnen dat er binnen 2 jaar gemeentelijke verkiezingen zijn?
Oud 8 augustus 2003, 16:55   #56
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
"Een groep van 20 �* 30 allochtone jongeren uit het Brusselse begonnen op een bepaald moment wild te springen in het overvolle zwembad
Als d�*t geen misdrijf is dat serieuze maatregelen vraagt? Waarom niet het 6° battaljon paracommandos inzetten tegen dergelijke zware misdaad?
Ik maakte dergelijke "zware maffiapraktijken" 40 jaar geleden al mede, voor de eerste allochtoon in 't land kwam. Toen waren dat soort snotapen er ook, maar ze waren wat bleker, dat is al...(doen de bleekskes van nu dat echt niet meer? Verwonderlijk!
Tvalt wel op dat het al het zoveelste zwembad is waar er problemen zijn met dat krapuul, en in de krant durven ze toch nie vertellen dat ze de mensen liggen te ambeteren, maar ze zeggen dan dat ze 'wild om zich heen springen'. Kdenk dat gij nog nooit op een zwembad zijt geweest maar ik heb zelf ook al een paar keer problemen ondervonden met die gasten, ze beginnen eerst met "miiiii, keef mij sigaret" en als ge ze dan geen geeft krijgde nog een hoop slaag ook van die mannen of liggen ze uw vriendin te bepotelen.. bah!
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 17:55   #57
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
zelf ook al een paar keer problemen ondervonden met die gasten, ze beginnen eerst met "miiiii, keef mij sigaret" en als ge ze dan geen geeft krijgde nog een hoop slaag ook van die mannen of liggen ze uw vriendin te bepotelen.. bah!
Gisteren nog meegemaakt dat één van die bruine apen mij in de Ster in Sint Niklaas voor de voeten spuwde!
Ze zouden jonge Marokkanen verplicht geslachtsdrift-werende medicijnen moeten geven!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 18:04   #58
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Vertel eens wat meer over die bleke amokmakers van 40 jaar geleden? U was er toch bij?
Oud 8 augustus 2003, 23:51   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
zelf ook al een paar keer problemen ondervonden met die gasten, ze beginnen eerst met "miiiii, keef mij sigaret" en als ge ze dan geen geeft krijgde nog een hoop slaag ook van die mannen of liggen ze uw vriendin te bepotelen.. bah!
Gisteren nog meegemaakt dat één van die bruine apen mij in de Ster in Sint Niklaas voor de voeten spuwde!
Ze zouden jonge Marokkanen verplicht geslachtsdrift-werende medicijnen moeten geven!
En jij had natuurlijk helemaal NIETS gedaan om dergelijk gedrag uit te lokken... Ik ben daarstraks nog in het Bloso-domein van Hofstade geweest. Als autochtone Belg was ik daar in de minderheid. Ik heb daar van niemand zelfs maar een scheve blik gekregen. Hoe komt het toch dat jullie rechtse rakkers overal in de problemen komen met allochtonen? Zou het misschien kunnen dat jullie dat op één of andere manier zelf uitlokken?

Citaat:
Oud 9 augustus 2003, 00:46   #60
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
En jij had natuurlijk helemaal NIETS gedaan om dergelijk gedrag uit te lokken... Ik ben daarstraks nog in het Bloso-domein van Hofstade geweest. Als autochtone Belg was ik daar in de minderheid. Ik heb daar van niemand zelfs maar een scheve blik gekregen. Hoe komt het toch dat jullie rechtse rakkers overal in de problemen komen met allochtonen? Zou het misschien kunnen dat jullie dat op één of andere manier zelf uitlokken?
Als zij eerst een sigaret komen vragen en ik zeg nee dan heb -ik- het uitgelokt ofwa? Ik zal de volgende keer maar direkt alles afgeven aan die mannen want anders heb ik het weer uitgelokt! ... Gij redeneert juist gelijk die mannen.. Weigert ge ze iets dan duwen ze u al direkt in het hokske van de onmensen, de VB'ers, de ultra-rechtsen, de verzuurden, de klagers, zagers en nog van da!
Ma gij rookt misschien nie, daarom dat gij 'gespaard' bleef in Hofstade
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be