![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Gouverneur
|
![]() [quote="fernand"]
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ik wist niet dat ik zo in raadsels sprak.
Allez ik zal mij verduidelijken. Voor Raf is het inderdaad geen probleem. Zolang Raf leeft zal de islam het hier (hopelijk) nog niet voor het zeggen hebben. Hij kan zijn homoding blijven doen. Maar stel dat Raf kinderen krijgt. Ik zei 'stel'. (alles verduidelijken) En stel dat daar weer een homo bij is. Met een beetje geluk kan deze jongeling zijn ding ook nog doen. Alhoewel in bvb. steden zoals Antwerpen en omgeving zal binnen 30-40 jaar de tolerantie naar homo's geweldig zijn afgenomen. Recht evenredig (of moet ik zeggen omgekeerd) met de toename van het aantal moslims in die gebieden. Stel nu (weeral stel) dat het kind van Raf ook nog eens een kind krijgt dat homo zou worden. (U zal denken hoe verzint hij het- maar kom) Tegen die tijd, zeker door de toevloed van enkele miljoenen Afganen, waaronder vele Taliban, die speciaal uitgenodigd zijn door Raf in een ander forum, hoe zal het dan zijn in ons land voor homo's ? Want enkele miljoenen moslims erbij (geen probleem toch he Raf) brengt de verhoudingen in dit land in gevaar. en dan Raf ? Denk nu nog eens aan je kinderen. Ga jij dat risico lopen voor hen ? Ik niet. Nog iemand iets niet duidelijk ? ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als we het nu eens op een andere manier bekijken: het is een groep allochtone jongeren; ergo: er mag geen enkele jongere meer in. Statistisch aantonen dat jongeren voor een groot deel van het vandalisme instaan is geen probleem, dus: we houden jongeren buiten (en jongeren herken je ook van ver hoor, dus da's ook geen prob). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat al die miljoenen moslims nu eens NIET zo fundamentalistisch zijn als jullie willen laten uitschijnen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Een dubieuze hollandse enquete waarin men de mening vraagt van ?
Doet me denken aan die enquetes net voor de verkiezingen, waarin niemand Vlaams Blok zegt te stemmen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]Tweede generatie vindt homo's oké[/size]
09-07-03 | De gemeente Den Haag heeft maandag de onderzoeksresultaten bekend gemaakt van een onlangs gehouden stadsenquête. Uit de enquête, die onder 800 inwoners van de stad werd gehouden, blijkt dat Turken en Marokkanen van de tweede generatie vergelijkbare opvattingen hebben over homoseksualiteit als autochtone Nederlanders. Dit jaar heeft de gemeente voor het eerst specifieke vragen gesteld over de sociaal-culturele opvattingen van verschillende groepen Hagenaars. Uit het onderzoek blijkt dat de tweede generatie Turken en Marokkanen er duidelijk modernere opvattingen op nahoudt dan haar ouders. Wethouder P. Heijnen van Integratie noemt dat verschil in opvattingen tussen oudere en jongere Turken en Marokkanen zeer opvallend. "De resultaten stemmen mij hoopvol op het punt van de culturele integratie van de tweede generatie in onze stad." De deelnemers aan de enquête kregen onder meer de vraag voorgelegd of het hen uitmaakt dat kinderen les krijgen van een homoseksuele leraar. Meer dan 60 procent van de Turken vindt dat dit niet uitmaakt. Bij Marokkanen, Surinamers, Antillianen en autochtonen ligt dit percentage rond de 90. Bij de eerste generatie Turken en Marokkanen ligt het percentage op 70, bij de tweede generatie op 96. Het antwoord op de vraag of het uitmaakt of men geholpen wordt door een homoseksuele arts levert hetzelfde beeld op. Voor driekwart van de Turken maakt dat niet uit. Negen op de tien leden van de overige bevolkingsgroepen heeft geen probleem met een arts die homoseksueel is. Voor 80 procent van de eerste generatie Turken en Marokkanen maakt het niet uit welke seksuele geaardheid de arts heeft. Bij de tweede generatie ligt dat percentage op 92 procent. Bron: http://www.gaysite.nl/nieuws/0328/032804.html
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heu , ik ben wel geen militant van het Vlaams Blok hoor. Ik ben er ooit eens een jaartje of twee lid van geweest, maar nooit militant van geworden. En die partij is voor mij een politieke partij zoals de anderen: evenveel gesjoemel, evenveel vriendjespolitiek, etcetera... die Babeth toch.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Filoke, ik snap niet wat ge met mijn citaten bedoelt.
![]() |
#53 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Eigenlijk spijtig dat sommige mensen hebben leren zwemmen. En waarschijnlijk nog op onze kosten ook!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maakte dergelijke "zware maffiapraktijken" ![]() Of zou het soms kunnen dat er binnen 2 jaar gemeentelijke verkiezingen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze zouden jonge Marokkanen verplicht geslachtsdrift-werende medicijnen moeten geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ma gij rookt misschien nie, daarom dat gij 'gespaard' bleef in Hofstade ![]() |
|||
![]() |
![]() |