![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Actie ondernemen, zou ik zeggen idd. Bijvoorbeeld met een grote groep mensen borden langs de straten plaatsen met "Dilbeek Vlaams" of pamfletten laten drukken,... Maakt niet uit wat, maar er moet iets veranderen.
"Door het invoeren van bindende referenda op alle niveaus krijgen de mensen een rechtstreekse stem in het beleid en tevens het laatste woord". (Guy Verhofstadt, 7 oktober 1997) Er is nog geen enkel referendum gehouden ondertussen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() laten we eens afspreken he, pm maar wie geinteresseerd is, ik zal proberen om iets te organiseren
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou zeer fijn zijn. Andere Dilbekenaars zoals Betweter zullen er denk ik ook willen bij zijn. Niet-Dilbekenaars zijn natuurlijk even welkom, want samen staan we sterker dan alleen.
Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 mei 2006 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() inderdaad, zou fijn zijn. ben wel niet van dilbeek maar soit. we zullen da ne keer bespreken. ma via pm nu, want de politiek correcte meute luistert mee.wie da wil mee organiseren stuur maar pm
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwonderd mij niks eigenlijk, want de VLD is dan ook een partij van het (neoliberaal) volksverraad... ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 5 mei 2006 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Haaazo, de Yann is dus toch weg bij bub...
![]() Nja, ik zou FDF een betere keuze vinden voor hem, die zijn bijna even extremistisch als hij. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 mei 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Wie onderhoud nu de site van bub? Ik merk dat het 'created by Yann Verbeeck' vervangen is door 'copyright bub'.
Wat er ook gezegd moge worden van Yann, van webdesign heeft hij verstand. Ik vraag mij af of ze een even capabel iemand gaan vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. krijgt binnenkort een andere website. We werken eraan.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 5 mei 2006 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Platteau is een levende grap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en wat is een zizi ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal als webmaster maar te kakken worden gezet door je eigen voorzitter. Eerst poste Yann dit bericht en twee bladzijden later komt Hans opdraven met zijn visie. Oorspronkelijk bericht door Yann Er is een fout gebeurd bij het updaten (oud bestand gekopieerd naar de server) zodoende dat het betreffende bericht gewist werd. Mijn excuses daarvoor! Oorspronkelijk bericht door Hans1 Waarom zouden we ons tegenspreken? Het persbericht werd vrijdag van de site verwijderd. Ik heb het zelf gecontroleerd. Technisch gezien kan het wel zijn dat om één of andere reden die ik niet ken, een tekst op sommige schermen blijft hangen. Ik geloof dat Yann dat bedoelt. Maar ik ben maar jurist en geen informaticus. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2006 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Owned
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alain Mahait (ondervoorzitter) Cedric Vloemans (secretaris en voorzitter Antwerpen) Christian Debatty (voorzitter Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en Brussel) Jean-Francois Waterschoot (voorzitter Henegouwen) Philippe Leclerq (voorzitter West-Vlaanderen) Deze 5 top-Bubbers zijn plots uit de raad van bestuur geknipt: http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 5 mei 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ideaal. Nu hebben ze precies 10 leden: één voor elke provincie, plus de président-fondateur nationaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |