![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je komt algauw aan 10.000 euro. Je haalt naar eigen zeggen één stem per 20 cent, dus in 2004 rijft de BUB 50.000 stemmen binnen. Nog niet genoeg? Bij Cofidis kan je erg makkelijk een persoonlijke lening afsluiten, er worden geen vragen gesteld. Enkele bestuursleden kunnen elk 10.000 euro lenen, je kan dan 40.000 euro inzetten, goed voor 200.000 stemmen. Dan zit de BUB in de regionale parlementen. Met jullie eerste loon (parlementsleden worden goed betaald) los je de leningen af, de volgende lonen worden opzijgezet voor de federale verkiezingen van 2007. En dan, met één stem per 20 cent, dan halen jullie de absolute meerderheid. Daarom dat ik dat zo flink vind, met elke 20 cent één kiezer overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest ik een euro krijgen voor elke keer dat de BUB zich in stilzwijgen hult, was ik een rijk man...
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1](al ben ik niet zo naïef te geloven dat Bruno mij écht die bak zal geven)[/size]
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Just. Ge krijgt uwen bak nie
![]() (dan zouden we minder dan 100.000 stemmen moeten halen, BELACHELIJK ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onlangs meldde de BUB trots dat vele nieuwe leden erg jong zijn, vaak onder de 18. De partij vergat te zeggen dat dit komt door het gratis lidmaatschap voor die jongeren. |
|
![]() |
![]() |