Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2006, 21:27   #41
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ochot... Laat het vallen. Ik ben student.
Ik begrijp het. Nog niet moeten werken voor de eigen kost, en nog veel te leren dus. Wat mijn onbegrensde sympathie opwekt.

P.S.: als je nog eens naar Brazilië wil kan ik je wel enkele tips geven die ook voor een student interessant kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 7 mei 2006 om 21:28.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 21:28   #42
Casca
Minister

Standaard

Iedereen gelukkig.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 21:29   #43
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht

Iedereen gelukkig.
Ik heb mijn reactie hierboven wat aangepast. Of jij gelukkig bent daarmee weet ik niet. Ik wel. En dat van die tips meen ik echtig en techtig.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 21:30   #44
Casca
Minister

Standaard

Ik ben een gelukkig mens hoor... en bedankt voor het aanbod van die tips.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 19:29   #45
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Dat blijkt uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Onderzoekers van de vakgroep sociale en organisatiepsychologie hebben verhoren geanalyseerd van verdachten die uiteindelijk schuldig werden bevonden. Zij hadden misdrijven als diefstal, roof en huiselijk geweld gepleegd. Terwijl één op de drie Nederlandse criminelen dergelijke delicten ontkent, is dat bij de Marokkaanse twee op de drie.

De politie bevestigt dat verhoren van verdachten uit andere culturen relatief vaak moeizaam verlopen. Agenten verwijten Marokkaanse verdachten dat ze hardnekkig zwijgen en liegen. ,,Ze ontkennen nog dat ze geboren zijn'', aldus een politiefunctionaris.
Mogelijk speelt de shari'a hier een rol. Op overspel staat bijvoorbeeld de doodstraf. Overspel kan voor de rechtbank alleen bewezen worden door middel van vier getuigen. Of door een bekentenis natuurlijk. Dus, onder alle omstandigheden, zwijgen als vermoord. Nooit iets toegeven.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2006, 17:47   #46
Internationalist
Vreemdeling

Standaard

Een Bekende Riffijn:
Zijn naam is: Abdelkarim el khattabi

Je kan dit artikel lezen:
[Lees Riffijnen in plaats van Marokkanen]
Citaat:
[SIZE=2] Mao Zedong en Tito erkennen dat ze veel van deze Marokkaanse leider hebben geleerd. In 1971 nog vertelt Mao aan een Palestijnse delegatie van Fatah: "U bent gekomen om mij te horen praten over de volksbevrijdingsoorlog, maar in uw eigen recente geschiedenis hebben jullie Abdelkrim. Hij is een van de belangrijkste inspiratiebronnen, van wie ik geleerd heb wat de volksbevrijdingsoorlog precies is."[/SIZE]
http://www.ptb.be/international/arti...bject_id=12967

Over de Berbers zegt Ibn Khaldoen:
Citaat:
Let's mention a number of man's virtues which became a second nature for the Berbers: their zeal to acquire praiseworthy qualities, the nobility of their soul which brought them to the first ranks among nations, the actions by which they deserved the praise of the universe, their bravery and promptness to defend their hosts and clients, keeping their promises, engagements, and treaties, patience in adversity, firmness in great afflictions, meekness of character, empathy in others' weaknesses, forgiveness, generosity towards the unhappy and poor, respect to the elders and devout, industry, hospitality, charity, magnanimity, hatred for oppression displayed against the empires which threatened them...,devotion to God and his religion: here is, for the Berbers, a number of virtues they inherited from their ancestors and whose presentation, put in writing, could have served as an example to future nations.
Jan Neckers was toch een journalist in de extreem-rechtse krant "Pallieterke", is het hem daar niet gelukt om Neo-nazist te worden ?
Internationalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be