![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Dus.... een iq-test? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 41,94% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
12 | 38,71% |
Een watte? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maximus... mijn iq ligt bij de meeste tests boven de 150. mag er een forum zijn waar ik kan praten zonder gestoord te worden door medium-iq mensen als jij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() http://www.testmijniq.nl/nl/index.php
Alleen openbaar maken door middel van Copy/Paste hé de resultaten! We zullen eens zien....
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() [SIZE=1]pssst... je bent een comma vergeten ---> 11,6.[/SIZE]
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hihihihihihihihimoehahahahahahahaha wat een grapjurk ben jij! @ jazeker: het probleem is, als de lat op 150 gelegd wordt, dat het een een of twee mans forum wordt. En dan is de lol er ook af, natuurlijk. Vandaar dat ik de lat voldoende laag zou leggen (120 of zo) teneinde de meest schrijnende gevallen uit de boot te doen vallen. 8) @ Jazeker: doe die iq-test nu eens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() copy paste ging niet, maar haalde 115
![]()
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() De cijferreeksen deden me de das om, ik staar me gewoon blind op die krengen...
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 129. Er is al eens een topic hierover verschenen, ik ga niet een IQ test duizend keer afleggen eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ge kunt wel copypasten vunzige fakers allemaal.
Ik heb dus es meegedaan. Ik voer wel verzachtende omstandigheden aan (gebrek aan slaap, reeds een hele dag gestudeerd en de test afgelegd met heerlijk dreunende house-muziek op de achtergrond): Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130! Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort. Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken! Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort. Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen. Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving. Wij bieden u daarom de mogelijkheid tot het bestellen van uw persoonlijk testrapport en het bijbehorende certificaat voor de klassieke IQ test. De volgende punten zijn slechts enkele van de vele voordelen die uw resultaten en het laten vastleggen daarvan doorgaans opleveren.
Om eerst nog te zien wie u onlangs voor gingen en/of om uw resultaten met die van anderen te vergelijken klik hier. De testtrilogie bevat naast de klassieke IQ test nog twee testen, te weten de algemene kennis test en de rekenvaardigheid test, welke u naar believen nog kunt voltooien. Klik hier om nog een andere test te maken Voor de door u zojuist gemaakte test kunnen wij u per e-mail meer informatie doen toekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Zoals je kan zien is dat dus ook te vervalsen, btw, wie stoeft er met 115? Het ging dus daadwerkelijk niet...
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had 122 (stomme cijferreeksen, ik ben nooit goed geweest in wiskunde...
![]() Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130! Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort. Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken! Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ge moet wel debiel zijn om dit testje te willen vervalsen.
![]() overigens ben ik helemaal niet tevreden met die 120-130. De test is nl. veel te kort om een goede test te zijn. Een normale test heeft echt wel wat meer vragen in petto dan 6 per onderwerp... Dit is meer roulette |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() en iedereen haalt hier 120-130
goeie test hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() De Nationale IQ test 2006
![]() 133... Ik was nét te laat met sommige vragen. Ook heel leuk: je vriend die tegen je aan begint te lullen als je je net concentreert op een vraag... en dan is de tijd alweer om. ![]()
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga die test eens afleggen, kijken hoeveel ik daar scoor...
![]() EDIT: Zeg, wat is dat voor iets eigenlijk? De eerste vraag die ik daar krijg: "heeft u borstvergroting"? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kim : 9 mei 2006 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ach
ik ben niet echt een fan van die tests...stel: ge scoort 130. Zijde dan plots slimmer dan wanneer ge 70 zou scoren? allemaal zever... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |