![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ----
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 mei 2006 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hahaha,
De site van de kastelein, het skinheadcafé waar alles om draait, is tijdelijk offline "vanwege leugens in de pers over ons". Mijn vraag is dan, als je niets te verbergen hebt, waarom haal je je site dan tijdelijk van het net? Dit wordt bijna tragikomisch.....
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 mei 2006 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Hahaha
De site van de |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, u doet alsof u het voor hetzelfde geld zo zou concluderen. Dat is in een discussie natuurlijk even debiel als het effectief zo concluderen. Belachelijke vent. Leer eindelijk denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb met die moord op joe zodanig vaak gehoord: "blanken, die doen zoiets nie, het zijn alleen maar makakken die moorden" dat ik er niet meer vanuit ga dat iedereen doorheeft dat er ook blank crapuul is. Maar je mag het lezen en lezen en opnieuw lezen, ik heb niét in jouw plaats geconcludeerd dat jij zo'n achterlijk wijf bent die niet doorheeft dat blankjes niet per definite engeltjes zijn. Dat jij er zo idioot op reageert, zegt meer over jezelf ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik ben in Brugge eens in elkaar geklopt, neusbreuk en hersenschudding, drie weken werkonbekwaam, en bij aangifte op het politie-commissariaat vond de commissaris er niets beter op, mij uit te lachen, als was ik de eerste de beste vulgaire straatvechter die aan het kortste eind getrokken had (terwijl ik geen poot uitstak).
Saluut en de kost, smerige smeris, die ook nooit een dader gevonden heeft, terwijl ik toch diens nummerplaat genoteerd had... Als je niet half of heel dood bent, nemen ze je niet eens au-sérieux... Dat zijn zo van die overwegingen, die mij er later een paar keer toe gedreven hebben , eerst ter ter plekke af te rekenen (wettige zelfverdediging, wel te verstaan) , en pas daarna op het commisssariaat. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2006 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst onderzoeken wat er juist gebeurd is, en dan conclusie trekken.
Indien het echt om racistische feiten gaat, dan is dat even walgelijk en zinloos geweld dat veroordeeld moet worden. ![]() @Nynorsk: je moet heus niet naar de skinhead's kijken om opmerkingen over "die (al dan niet vuile) makkaken" te horen. Ikzelf wordt ermee geconfronteerd ongeveer elke keer dat ik eventjes bij de familie gaat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() stomme extreem rechtsen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog maar zelden zinvol geweld gezien ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Racisme is alom.
Dit gegeven zijnde, hoeveel ![]() Met op resultaten ipv op populariteit afgerekende bestuurders, maw met technocraten zouden we veel beter af zijn.
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Journalisten leven van sensatie. Zinloosheid is sensationeel. Heel even heel erg. Laat ons hopen dat het sensationalisme zijn beste tijd heeft gehad.
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man, man, wat ben ik weer aan het zeiken.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog erger.