![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is deze maatregel terecht of niet ? | |||
ja, ze verdienen genoeg |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
ja, en er is overcomsumptie ook |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
neen, de sociale zekerheid kan de pot op en ieder voor zich |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
geen mening, maar ik geef een woordje uitleg |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Voor elk voorbeeld kan een tegenvoorbeeld gegeven worden. Nu ben ik toeval goed (
![]() ![]() Mijn moeder is nu zo'n 20 jaar apothekers. Ze heeft veel zwarte sneeuw gezien (dankzij Prozac verdween die ![]() We wonen in een gewone burgerwoning (rijtjeshuis) met een tuintje waar je vlug overkijkt. We hebben geen zwembad! We hebben wat we moeten hebben maar niet veel meer. Jarenlang stoor mijn moeder er zich aan te moeten horen dat al de apothekers er goed voor zitten. Ze worden vaak op een hoopje gegooid met dokters, advocaten etc. Die worden ook allemaal aanzien als succesvol. Ik denk dat ik er kort in kan zijn: FOUT!
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij heeft géén zwembad, maar gaat wel 2 keer per week (overdag) golfen en heeft nog nooit in het week-end gewerkt (hij heeft personeel voor dit te doen en de week-end wachtdienst te kloppen) want dan zit hij met vrouw en kind gezellig in zijn villa in Knokke-Zoete. 't ja den éénen apotheker is den anderen niet...... ![]()
![]() |