![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ---------- [SIZE=4]Many psychologists believe that homosexuality is cuased by psychological disorders or handicaps. One such psychologist is Charles Socarides, a clinical professor of psychiatry at Albert Einstein College of Medicine (http://www.aecom.yu.edu/home). Socarides believes that gayness is caused by a person's mental health. Mental health is influenced by many factors such as our nurturing as children, the environment we are exposed to, and the influence of the many different people in our lives. Socarides was quoted by the Washington Post as saying, "Homosexuality is a psychological and psychiatric disorder. It is a purple menace that is threatening the proper design of gender distinctions in society" (Small 1993). [/SIZE] [SIZE=4]at your service[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() En nog steeds geen bewijzen
bewijs dat het een afwijking is, abnormaal is; een ziekte is... Ik wacht in volle spanning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
--------- als je die idioten op een gayparade ziet rondzeilen kan je toch niet anders dan vaststellen dat dergelijke gedrag ziekelijk is ingegeven. At your service |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Mij zal je ook nooit op zo'n gayparade zien maar dus nog steeds geen bewijzen dat het ziekelijk is, abnormaal, afwijkend...
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Pfff, waarom willen die homo's nu persé trouwen, ze zijn er toch niets mee vooruit..
Enfin het homohuwelijk OK, maar homo-adoptie vindt ik toch onaanvaardbaar, geen enkel kind wil opgroeien met twee vaders of moeders; ze zullen op school gepest worden en worden misschien later zelf ook holebi (en er zijn al coiffeurs genoeg ![]() Twee vaders kunnen ook geen moedergevoel schenken, daarom vind ik lesbische ouders misschien iets meer aanvaardbaar.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus in de voorgaande posts dus nog geen enkel bewijs teruggevonden.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kunnen evenwel ook geen vadergevoel geven. Conclusie: het echte gezin is nog steeds de allerbeste plaats waar een kind hoort op te groeien. En dat is bij een man en een vrouw. Niet bij twee mannen; niet bij twee vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus Jan als ik je woorden zo lees is een éénoudergezin dus ook geen gezin volgens jou??
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Het woordje éénoudergezin zegt voldoende, er mankeert dus iets of iemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Tja er mankeert iemand en niet iets, iemand wel degelijk, iemand die in het slechtste geval jammerlijk genoeg overleden is... maar dat wil niet zeggen dat een kind in een éénoudergezin ook niet even liefdevol kan opgroeien hé.
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Erg genoeg wanneer er iemand wegvalt voor het kind, maar die dingen gebeuren helaas, dan heeft men geen keus en moet men alleen verder, uiteraard met de nodige liefde voor het kind.
Laatst gewijzigd door rik47 : 13 mei 2006 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Dat bedoel ik juist, het is uiteraard enorm pijnelijk één van je ouders te verliezen maar ik denk dat de andere ouder er alles zal aan doen (ondanks de eigen pijn) om het kind de nodige steun te geven en de opvoeding verder te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg ook niet dat geen enkel kind door twee moeders/vaders wil opgevoed worden, maar de meesten niet. Kinderen moeten zelf beslissen of ze door twee ouders van hetzelfde geslacht willen opgevoed worden, en voor die keuze mag je een kind van pakweg 7 jaar niet stellen. Elk adoptiekind heeft recht op 1 vader en 1 moeder!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar dat laatste had ik inderdaad misschien wel wat snel getypt, zonder nadenken. ..en over dat éénoudergezin, in de meeste éénoudergezinnen heeft de ouder die elders woont nog veel contact met de kinderen en neemt deze ook nog vele beslissingen aangaande de opvoeding van de kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenoudergezinnen bestaan jammer genoeg, maar vormen niet de ideale leefomgeving voor een kind. Een kind heeft de twee componenten nodig, man als vrouw. Daarenboven is het heel belangrijk dat een kind zich kan spiegelen, wat niet het geval is bij een onnatuurlijke en afwijkende toestand van twee mannen waarvan de ene moedertje probeert te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Het is hier niet van moedertje of vadertje spelen het is hier gewoon een goede ouder zijn voor het kind en desgelijk ook een goede vriend.
Trouwens ik denk dat gezinnen waarvan een van beide ouders jammerlijk genoeg wegvalt door het overlijden toch wel in staat zijn om het kind nog met evenveel zorgen en liefde te omringen. En dat het kind van een homo-ouder vlugger holebi zou worden dat vind ik supergrote nonsens.
![]() |
#59 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 15 mei 2006 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() zou je er dan akkoord mee gaan dat, in het belang van het kind, homoadoptie slechts toegestaan is wanneer er geen kandidaat-adoptiegezinnen mét vader en moeder meer te vinden zijn ? ... als een soort tweede beste keuze dan ?
|
![]() |
![]() |