![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Aansluitend en informatief:
"Hoe god verdween uit Jorwerd" van Geert Mak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() juist ja ik geef je dus gelijk (krijg je het en je bent niet blij wat ben jij voor e scheven??)
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() ja en wat heeft dit ermee te maken??
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we bij het Vaticaan een voorstel tot zaligverklaring indienen van het heilige principe van de vrije prijsvorming op de vrije markt, dat al onze egoïstische hebzucht op zo magische wijze omzet in een goed voor iedereen (die solvabel is). Maar helaas. De vrije markt blijkt niet in staat te zijn om een echte, werkelijke prijs vast te leggen die alle gemaakte kosten en onkosten bevat. Integendeel, telkens moet de maatschappij de gemaakte rotzooi en vervuiling achteraf komen opkuisen met middelen uit de algemene kas. Dat heet dan: externalisering van de kosten. Zolang het Kapitalisme daar de grote Kampioen van is, veroorzaakt al dat gedaas over de wenselijkheid van de vrije markt bij mij zwaar getoet in de oren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men zou beter investering in uniforme wetgeving, eenheidsmunt, vrij verkeer van goederen, monopoliebeknotting e.d. dan in het tekenen van economische grenslijntjes.
![]() |