![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 mei 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dan terug reageert als een onnozel kieken met een muilkorf, verschiet dan niet dat je wel eens gebeten kan worden door de dolle hond.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Als u zich in uw kruis getast voelt door mijn reactie, weet ik tot welke xenofone bende ik u moet rekenen.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
België gered op de rug van een dode kleuter. Overigens, de tekeningen van Kroll vond ik vrij ... racistisch.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u dat gelooft (en we gunnen het u van harte), weet u echt niets van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je merkt zo dat alle stoppen zijn doorgeslagen bij de machtspartijen en heel het belgicistisch establishment. Alleen beseffen ze niet dat door hun overdreven reactie - het ligt er immers vingerdik op - ze weer eens het omgekeerde zullen oogsten van wat ze menen te krijgen. Indertijd heeft men ook met affiches over "de vroegere kuisploeg" (met foto's van Hitler) geprobeerd: het resultaat was omgekeerd evenredig!
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
het zeer grote ongenoegen in de samenleving wordt veroorzaakt door het regime dat weigert de werkelijke problemen te zien |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, maar het idee alleen is om je te bescheuren, niet?
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Iets wat ik bij Fortuyn toch nooit gezien heb. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hij surfte wel op extreem-rechtse sites, daar hoort Vlaams Belang niet bij. Dan zijn er heel wat anderen... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie denkt wie voor debiel te houden? |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had die jongen geen wapen kunnen kopen, had hij ook niet kunnen schieten. Is de wapenhandel dan ook verantwoordelijk ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 14 mei 2006 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt hoe langer hoe ongeloofwaardiger.
Affiches die reeds VOOR de moord op Joe in omloop waren, worden nu door ene Lanoye als belastend beschouwd: VEILIGHEID onder een kinderhandje dat door de mama wordt vastgehouden ----> na de feiten van verleden week is deze affiche volgens ons aller Tommeke gewoonweg SCHANDALIG! het is wel niet de eerste keer dat ik tommetje zulke lapsussen hoor verklaren, maar nu had ik toch iets van "hoe diep kan je vallen"? Laatst gewijzigd door circe : 14 mei 2006 om 20:18. |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.
Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.'' Het is uit een intervieuw van hem in het Laatste Nieuws zaterdag 15/04/06 |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nooit debat of intervieuw met Pim Fortuyn gezien ? van waar komen sommige laagdunkende uitdrukkingen over de islam als godsdienst ? daar kom Pim ook keihard uit de hoek komen.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat bewijst pas dat hij er weer eens kilometers naast zit ! Die affiches, folders en Vlaams Belang Magazines zijn al lang gedrukt vóór de feiten van donderdag.
|
![]() |