![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ik vind die actie zo 16e eeuws. Die linksen doen mij steeds meer en meer aan de heksenjachten uit de 16e eeuw denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Omwille van hun lang haar?
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die aanslag is een domme reactie, maar toch deze stoute vraag: "Hoe kan men het VB en zijn aanverwante organisaties op democratische wijze bekampen?
Als je er kritiekop geeft, dan kruipen ze allemaal bij elkaar en beginnen ze te jammeren. Hoe vaak heeft die "underdogstrategie" al niet gewerkt? Klaag je ze aan voor een rechtbank.... kruipen ze allemaal bij elkaar en beginnen ze te jammeren. Hoe vaak heeft die "underdogstrategie" al niet gewerkt? Zwijg je ze dood, dan kruipen ze allemaal bij elkaar en beginnen ze te jammeren, enz. Bevecht je ze met geweld (wat ik absoluut en duidelijk afkeur!!!!) ... kruipen ze, enz. Ik begin hoe langer hoe meer te vrezen dat de enige die het VB kan verslaan, het VB zelf is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Die linksen doen mij denken aan de paus met zijn dogma's. Het is net hetzelfde. Die linksen hebben dogma's, net zoals de kerk dat vroeger had. En ik zie hier dat ze dezelfde methodes hebben ook. Veel gelijkenissen dus met die heksenjagers uit de 16e eeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep. Hij redde het leven van de moeder van Bart De Wever die op de bovenverdieping woont.
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moest er een Turk clublokaal in brand staan en ik kan het blussen, zou ik het ook doen, al ben ik extreem rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze vijanden zijn de linksen die ons voortduren opstoken tegen de vreemdelingen met hun zgn antiracisme. Deze man van Turkse origine is een held want heeft levens gered. Er is geen ruimte voor dubbelzinnigheid : zo iemand is welkom bij ons volk en verdient het Belgische burgerschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat je Axel Nort op de ijzerbedevaart zult vinden waar er een paar dagen geleden nog 'ten vrede' wordt opgeroepen, en waar ene Willem Vermandere dezelfde haat tegenover de Vlaamsche leeuw mag uitbrullen waar jij hier van klaarkomt.