![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Eurosongfestival is een saai en eentonig multikulfestival geworden waarbij alle inzendingen op elkaar gelijken. Een inzending van Frankrijk zou even goed een inzending van Griekenland of Polen kunnen geweest zijn en meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer voor Kate...
Ik vind "Je t'adore" een draak van een nummer, maar het was toch zowat het beste dat ik gisterenavond gehoord heb. En dat zegt natuurlijk veel over het niveau van Eurosong. Als bv. Pool, Turk of Ijslander (zeg je dat zo?) zou ik mij nu echt wel dood schamen... Anyway... Ik heb op Finland gestemd, gewoon vanwege het lef. Laatst gewijzigd door Djiezes : 19 mei 2006 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Gisterenavond ging ik de strijk doen en ik dacht ik ga wat TV kijken ondertussen.
En zo kwam het dat ik al zappend bij het eurovisiesongfestival halve finale kwam. Ik dacht das juist seffens komt Kate Ryan wat zingen en ik dacht ach wat kan het kwaad ik blijf even kijken zo tussen het strijken door... mijn god mijn god mijn goede goede god... djezus mensen nog aan toen... hoe is het mogelijk, hoe is het mogelijk.. waar steekt onze lieven heer zijn koren in zou mijn vader zaliger gezegd hebben... wat was me dat voor iets. Dat noemt men dat eurovisieSONGfestival...Maar dat is een naam die past als een tang op een varken... Neen, noem het een eurovisieDANSfestival... een eurovisieBORSTENSCHUDfestival... een euorvisieKONTENZWIERfestival... een eurovisieVULHETSCHERMMETDANSERS/DANSERESSENfestival... maar noem het astemblief geen eurovisieSONGfestival. Ik heb slechts 1 echte song gehoord (ik heb niet alles gehoord en gezien) en dat was van Ierland. Maar voor de rest ? Gewoon kabaal, kabaal en lawaai. Het podium stond keer op keer vol met Ruslana-klonen (je weet wel die Ruslana die een paar jaar geleden gewonnen heeft). Er was zelfs iemand bij die dat liedje van Ruslana gewoon opnieuw bracht. Allez het klonk bijna hetzelfde. Ik dacht dat ze tussenin de winnaars van de laatste jaren brachten. Ook het Turkse winnende liedje van twee jaar geleden werd zo opnieuw gebracht. en dan Kate Ryan zelf. tja het kind kan er ook niets aan doen dat het liedje niet overkwam en niet klonk. Ik denk dat men volgende keer wat meer subsidie moet geven dan kan men ineens de zangeres wat zangles laten volgen. Ik vond dat ze vals klonk. Maar dat was niet erg op zich. Ze zongen bijna allemaal vals. En dan dat gedans, allez de act waarond alles draait tegenwoordig.... ne mens wordt daar gewoon mottig van, allez ikke toch. Tegenwoordig is het zo dat men alle aandacht besteed aan DE ACT, en zingen tja ze stoppen gewoon een danseres een micro in haar pollen en die mag dan wat kwelen en of het vals klinkt of niet doet er niet toe... En dan de beeldvoering. Ne mens wordt al mottig van het gezwier en gezwaai op het podium en dan komen daar nog camerabeelden bij waar ne mens zijn maag van keert. Flitsende closeups, flashende beelden, vooruit achteruit met de camera tegen honderd per uur.... Ik heb nen emmer naast mijn strijkplank gezet want ik haalde anders de wcpot niet meer om mijn avondmaal terug in te deponeren... Tjonge tjonge tjonge toch..... Het geluid was al even slecht maar natuurlijk is geluid bijkomstig geworden op zo'n eurovisieSONGfestival. Ofwel klonk de muziek oorverdovend zodat je de stemmen niet hoorde (gelukkig maar in vele gevallen) ofwel klonk de stem zo hard tov de muziek dat je het vreselijke vals zingen in al zijn "schoonheid" kon horen... Ik zoek zaterdag wel iets anders om te doen. Oja ik heb toevallig ook de Finnen nog meegepikt bij het latere zappen... Ik hoop dat ze winnen en dat ze heel dat kitchfestival in hun blootje zetten... go animal goo....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 19 mei 2006 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was echt gelul tot en met over de kniezwengel. een lelijk danspasje die op niets trok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we eerlijk zijn: live zingt Kate niet goed... Op CD klinkt het allemaal mooi, ja...
Brahim had het veel beter gedaan: rap zat er niet in, hij was opgevallen! maar ach, waar zijn we toch eigenlijk over bezig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf als ik geen groot liefhebber van Eurosong ben, ga ik wel akkoord met jou. Het is een beetje alsof de Belgische TV-zenders het WK in Duitsland niet zouden uitzenden omdat België niet geselectioneerd is!!! Bovendien, wees eerlijk, we kunnen al blij zijn dat België niet naar de finale gaat en vooral dat Kate Ryan niet wint. Want u weet wat het zou betekenen? Dat België Eurosong zou moeten organiseren? Met alles wat er hier op dit ogenblik gebeurt (niet alleen de moord van Joe en de schietpartij in Antwerpen trouwens), verdienen we geen internationale media-aandacht. België is trouwens niet bereid om zo'n evenement te organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Finland en IJsland waren wel cool, de rest weer dat typisch gezever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Al waar Bert Anciaux in investeert, flopt.
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() We zouden beter zelf een voorbeeld geven en terug gewoon een liedje in onze eigen taal sturen, Els deschepper was perfect geweest. Ik vond trouwens de eurosong preselecties van een veel hoger niveau dan het festival zelf tot nu toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() misschien moeten we urbanus is sturen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Man, man, man, wat zal onze bleiter van dienst nu bleiten
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() bericht op NOS-tt :
70 Procent van de Nederlanders vindt het Europees Songfestival niet leuk, blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond. De meeste mensen willen dat het orkest terugkomt en dat de artiesten weer in hun eigen taal gaan zingen. Dat is ook mijn visie. Vroeger was het Eurosongfestival tenminste populair totdat het linkse artiestenwereldje vond dat ze er een mauw aan moesten passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() PAJOT, groot gelijk. Leve het zingen in eigen taal, en graag met het orkest er terug bij.
Dat linkse artiestenwereldje zal er ongetwijfeld heel erg blij mee zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb je gelijk hoor.
![]() |
![]() |
#60 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
..en de concurrentie had dit jaar een erg hoog niveau!! Ik heb op Finland gestemd, dat liedje was gewoon fantastisch!! En hun kostuums uitmuntend. Litouwen was ook erg goed. |
|
![]() |
![]() |