Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 19 mei 2006, 21:39   #41
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ligt eraan wat je het liefst hebt natuurlijk. Een radicale partij die electoraal niks voorstelt of een minder radicale, maar nog steeds op subtiele wijze racistische partij die 1.000.000 kiezers elke dag een soeplepel sluipend vergif toedient.
Ochgottekes toch, weet ge, moest het cordon sanitaire er niet zijn en het VB had mogen meespelen met de "democraten" hadden ze nooit zo groot kunnen worden. De mensen zijn ZIEK van de huidige politiek, het multicul gezeik is maar één onderdeel van de ziekte in de wetstraat.
Amon_Re is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:40   #42
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
De eerlijkheid dient me te zeggen dat ik verrast ben door meneer De Gucht zijn bescheidenheid. Hij is tot zover ik weet één van die weinige politici die blijkbaar liever stemmen verliest dan wint.
De Gucht heeft vermoedelijk de uitslag van de meest recente geheime peiling gezien.
Oud 19 mei 2006, 21:41   #43
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Je weet heel goed dat dat racismeproces een georchestreerd proces was, dat er gekomen is onder druk van PS en met het enkele doel om een politieke tegenstander van formaat van de politieke kaart te vegen.
Niemand is daar ingetrapt. Pech. Blijft over : het tot vervelens toe herhalen van het 'racismemantra' in de hoop kiezers een schuldgevoel aan te praten om ze daarna terug te lokken. Zwak. Heel zwak.
Een getuigenis dat mijn stelling net bevestigt: kiezers stemmen op het Vlaams Belang omdat dit de enige partij is die hun racisme vergoelijkt en minimaliseert, ergo hun laakbaar, crimineel gedrag legitimeert. Pure normvervaging. Goed dat KDG de puntjes nog eens op de i zet. 8)
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:41   #44
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die één miljoen kiezers steunen allemaal een voor racisme veroordeelde partij. Die moeten vervolgens niet hun handen in onschuld gaan wassen. Ze hebben na de veroordeling de partij zelfs nog een extra duwtje in de rug gegeven. Zoiets kun je niet blijven goedpraten.
Ik aanvaard die veroordeling niet om de volgende redenen:

- het uitspraak van het Hof van Beroep te Gent gaat in tegen de geest van de grondwet: politieke processen moeten worden gevoerd voor de volksjury in het hof van assisen.
- 3 rechtbanken hebben zich onbevoegd verklaard
- het regime heeft telkenmale de letter van de grondwet veranderd om toch maar het Vlaams Blok te kunnen veroordelen.

Het regime moet dan niet doen alsof zij democratisch zijn. Ik ben zelf voor een rechts, tamelijk autoritair bestuur. Maar ik zal mijzelf nooit een democraat noemen of een nog erger een liberaal. Zoveel eerlijkheid en respect heb ik wel.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 mei 2006 om 21:43.
Max van Dietschland is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:43   #45
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Een getuigenis dat mijn stelling net bevestigt: kiezers stemmen op het Vlaams Belang omdat dit de enige partij is die hun racisme vergoelijkt en minimaliseert, ergo hun laakbaar, crimineel gedrag legitimeert. Pure normvervaging. Goed dat KDG de puntjes nog eens op de i zet. 8)
de gucht minimaliseert racistische moorden: Van Temssche draagt maar voor 10^(-6) verantwoordelijk.

mooi is dat.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 mei 2006 om 21:44.
born2bewild is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:44   #46
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
"VB kiezers verantwoordelijk"
Vanzelfsprekend. Zoals de VLD-, SPA- en Groen-kiezers verantwoordelijk zijn voor de moord op Joe Van Holsbeeck en de eindeloze rij overvallen op jongeren.
Oud 19 mei 2006, 21:45   #47
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Vanzelfsprekend. Zoals de VLD-, SPA- en Groen-kiezers verantwoordelijk zijn voor de moord op Joe Van Holsbeeck en de eindeloze rij overvallen op jongeren.
en voor het wereldrecord zelfmoorden

en voor de gigantische staatschuld waardoor de torenhoge belastingen mensen zodanig in de problemen brengt dat ze rare dingen gaan doen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 mei 2006 om 21:46.
born2bewild is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:46   #48
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ja, en in analogie bevestig jij dus het verlengde van die stelling : dat moslims voor de islam kiezen omdat dit de enige godsdienst/ideologie is die hun racisme vergoeilijkt en legitimeert, ergo hun laakbaar, overproportioneel crimineel gedrag reflecteert. Pure normvervaging. Jammer dat KDG te laf is om dat puntje ook eens op de i te zetten. Typisch voor hypocrieten zeker?
Knorretje is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:47   #49
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een radicale partij die electoraal niks voorstelt of een minder radicale, maar nog steeds op subtiele wijze racistische partij die 1.000.000 kiezers elke dag een soeplepel sluipend vergif toedient.
Geef mij maar de gouwe ouwe tijd van Karel Dillen.
Yeah.
Toen bestonden er nog geen anti-racismewetten.
Toen verraadde eke racist zich apert.
Was véél en véél beter.
Oud 19 mei 2006, 21:47   #50
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Slechts 1 partij, waarbij men alles op alles zet om ze te verbieden.
Of't VB dé oplossing is betwijfel ik, maar 't is blijkbaar maar het enige alternatief ten opzien van al die andere muttes

Citaat:
Pas op, ook ik heb opmerkingen op Vlaams Belang. Dat ze bijvoorbeeld teveel "rechts"-liberalen aantrekken, dat ze teveel meegaand zijn met de imperialistische politiek van Bush voor een volksnationalistische partij. Maar buiten die opmerkingen vind ik het veruit de beste partij dat ons land te bieden heeft.
Goh, der zijn veel punten waar ik het niet mee eens ben met het VB, nu ja, dat is eigelijk zo voor alle Belgische partijen

En ongeldig stemmen zie'k ook niet echt zitten aangezien dat even constructief is als logica zoeken in de Belgische politiek
Amon_Re is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:49   #51
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
de gucht minimaliseert racistische moorden: Van Temssche draagt maar voor 10^(-6) verantwoordelijk.

mooi is dat.
Diene zot zal dan ook maar een straf krijgen naar bovenstaande verantwoordelijkheid.

Terwijl het Vlaams Belang ook voor diene zot, net zoals voor alle criminelen (zowel vreemden als autochtonen) zware straffen vraagt. Waarom viseert het Vlaams Belang dan zo die vreemdelingen ? Wel omdat die vreemde jongerenbendes nu het meest van al criminaliteit veroorzaken natuurlijk. Als Dewinter spreekt over kutmarokaantjes, sprak hij niet over alle Marokkanen in België maar was hij aan het praten over die crapuleuze jongerenbendes die de steden onveilig maken. Nooit heeft Dewinter ook maar een uitspraak gedaan dat De Klucht heeft gedaan nu.

Oud 19 mei 2006, 21:51   #52
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Die één miljoen kiezers steunen allemaal een voor racisme veroordeelde partij. Die moeten vervolgens niet hun handen in onschuld gaan wassen. Ze hebben na de veroordeling de partij zelfs nog een extra duwtje in de rug gegeven. Zoiets kun je niet blijven goedpraten.
Racisme racisme racisme, is dat tegenwoordig het enige wat hulle bende idioten nog kunnen inbrengen tegen't VB?

België is aan't imploderen, de druk wordt constant groter, de mensen op straat zijn van langst aan meer gefrustreerd, racisme is maar een klein onderdeel van't probleem.

Moesten partijen als VLD of SPA een degelijk beleid kunnen bedenken dan zouden er geen 1m mensen op't VB stemmen, zijn hulle nu verdomme echt nie slimmer?
Amon_Re is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:55   #54
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De Gucht zegt wat wij denken. Waar heb ik nog eens gehoord ?? 8)
etonne de se retrouver ensemble.

hij zal content zijn, met zo'n bende ******.

En gij moogt ook fier zijn.
born2bewild is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:55   #55
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Nooit gedacht dat de syndicale wereld zijn lof zou afsteken voor wat een loge broeder denkt en zegt.
Er zijn geen zekerheden meer in deze wereld. 8)
Knorretje is offline  
Oud 19 mei 2006, 21:56   #56
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
U refereert naar Dewinter over het gezond volksnationalisme dat leeft bij de bevolking.

Wel er is een groot verschil tussen gezond volksnationalisme dat stelt dat niet heel de wereld naar hier moet komen om zijn cultuur op te leggen en hier de boel op stelten te zetten en 1 000 000 mensen van het eigen volk verantwoordelijk te stellen voor moord !

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 mei 2006 om 21:57.
Oud 19 mei 2006, 22:02   #57
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Nu weet eens hoe het voelt om zelf gestigmatiseerd te worden. Nu nog FDW zijn verblijfsvergunning voor Antwerpen intrekken en op ne C130 naar brugge.

Overal vreugdedansjes!

Churchill had er moeten zijn dien had ten minste grote kuis gehouden!
Bazilfunk is offline  
Oud 19 mei 2006, 22:05   #58
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Nu weet eens hoe het voelt om zelf gestigmatiseerd te worden. Nu nog FDW zijn verblijfsvergunning voor Antwerpen intrekken en op ne C130 naar brugge.

Overal vreugdedansjes!

Als het fascisme terug komt zal dat onder de noemer anti-fascisme zijn.
Knorretje is offline  
Oud 19 mei 2006, 22:10   #59
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaams Belang is nooit veroordeeld voor racisme. U hebt het waarschijnlijk over Vlaams Blok.

Maar het is niet omdat een partij voor racisme veroordeeld is, dat ze ook daadwerkelijk racistisch is. Kunt u een concreet voorbeeld geven waaruit blijkt dat de partij Vlaams Belang racistisch is?

Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 19 mei 2006 om 22:12.
Dave Brocatus is offline  
Oud 19 mei 2006, 22:10   #60
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

Overal vreugdedansjes!

Dat ge u nie beledigd voelt door zulke uitspraken snap ik niet... word je graag door politici bespeeld als een bende schapen die een lobotomie ondergaan hebben? Gebruik toch es uw verstand miljaarde
Amon_Re is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be